[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Thermotrans Adam Uden BV failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

ODILIAPEEL – De rechtbank van Den Bosch heeft dinsdag 2 maart Thermotrans Adam Uden BV, aan de Oudedijk 45 in Odiliapeel failliet verklaard.

"Ik ben augustus vorig jaar met de activiteiten van het transportbedrijf gestopt. Toen werkten er nog acht chauffeurs en waren er tien vrachtwagens", meldt directeur Jos Kerres.

"Er was te weinig werk. Er moest worden gereden voor allerbelabberdste tarieven, veroorzaakt door prijs onderbiedingen bij collega's", verklaart hij.

Jos: "Ook vielen er klanten weg. Die hadden eigen auto’s en wilden ze eerst vol hebben." De economische crisis zou een rol bij de ondergang van het bedrijf hebben gespeeld.

"Bovendien is er een discussie met de vorige eigenaars. Er zat een lijk in de kast. Ik meende dat er dertig procent meer omzet in de onderneming zou zitten. Nu was het vechten tegen de bierkaai", verklaart Jos, die meldt dat hij Thermotrans Adam Uden in 2007 heeft overgenomen.

Kerres heeft volgens eigen zeggen nog geprobeerd om onder een huursom van de bedrijfsruimte uit te komen, nadat donkere wolken zich boven het bedrijf hadden samengepakt. De verhuurder zou hem echter aan het contract hebben gehouden

En voegt eraan toe: "De meeste werknemers hebben inmiddels ander werk gevonden. Zelf werk ik via een ander bedrijf verder."

Jos: "Er komt geen doorstart van het failliete bedrijf. Het faillissement is aangevraagd door werknemers die een paar honderd euro tegoed hebben. Als ik dat niet heb, dan heb ik het niet."

Curator is mr. G. Verschuur uit Uden.

© Transport Online / Marcel van der Voort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Nee :nee: wou hem even helpen hoeft hij ze niet te plaatsen:D:D

Dat krijg je he, als ik weer eens wat later thuis ben:D:p

Bedankt Marcel, dat je de honneurs even wou waar maken voor mij, fijne collega:D

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de geschiedenis herhaalt zich, paar jaar geleden ook al failliet gegaan!

Verklaar je nadere Freddie.Ik heb er sinds 1997 gewerkt maar dat is nieuw voor me :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je zijn neef bedoeld.Die heet ook Adam en is al een hele tijd geleden samen gegaan met Versteegden transport.Tegenwoordig heten ze VAT geloof ik.Dat waren inderdaad laagvliegers :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jos: "Er komt geen doorstart van het failliete bedrijf. Het faillissement is aangevraagd door werknemers die een paar honderd euro tegoed hebben. Als ik dat niet heb, dan heb ik het niet."

het kan aan mij liggen, maar als je voor een paar honderd euro je werkgever failliet laat verklaren heb je volgens mij niet zo'n goede verhouding met hem, was er misschien meer aan de hand??.

lijkt mij dat je anders wel tot een andere regeling met je werkgever probeert te komen om in ieder geval je baan te behouden in deze barre tijd of ander werk gaat zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
het kan aan mij liggen, maar als je voor een paar honderd euro je werkgever failliet laat verklaren heb je volgens mij niet zo'n goede verhouding met hem, was er misschien meer aan de hand??.

lijkt mij dat je anders wel tot een andere regeling met je werkgever probeert te komen om in ieder geval je baan te behouden in deze barre tijd of ander werk gaat zoeken.

Kijk, Jos schrijft het zelf al "als ik het niet heb, dan heb ik het niet he" dus, dit is dan de enige manier om je geld nog te krijgen, anders loopt het alleen maar meer op (lijkt mij, want hij heeft niets meer:D), of geeft JIJ je werkgever wel alles kado, omdat je medelijden hebt met hem????

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik ben over gegaan naar de Kerres groep Chris.Samen met nog 5 anderen.De rest heeft al ander werk of is nog zoekende.Dat ik over gegaan ben heeft te maken met het feit dat ik voor de Sligro Veghel rij waar hij contracten mee heeft.Anders was het voor mij en mijn collega's ook einde oefening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Kijk, Jos schrijft het zelf al "als ik het niet heb, dan heb ik het niet he" dus, dit is dan de enige manier om je geld nog te krijgen, anders loopt het alleen maar meer op (lijkt mij, want hij heeft niets meer:D), of geeft JIJ je werkgever wel alles kado, omdat je medelijden hebt met hem????

Gr. Cor

Kan natuurlijk ook zijn dat werkgever alles netjes op tijd betaalde maar van tevoren aangaf dat het met het bedrijf niet zo goed ging. en dat de werknemers snel gereageerd hebben. ??

Waarom gaan wij altijd uit van het slechte van de mens (werkgever/ werknemer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Kan natuurlijk ook zijn dat werkgever alles netjes op tijd betaalde maar van tevoren aangaf dat het met het bedrijf niet zo goed ging. en dat de werknemers snel gereageerd hebben. ??

Waarom gaan wij altijd uit van het slechte van de mens (werkgever/ werknemer)

Misschien, omdat je tegenwoordig niet anders meer leest in transport land??????? (door schade en schande wordt men vanzelf wijs).;)

Gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
Ik denk dat je zijn neef bedoeld.Die heet ook Adam en is al een hele tijd geleden samen gegaan met Versteegden transport.Tegenwoordig heten ze VAT geloof ik.Dat waren inderdaad laagvliegers :D

Dat klopt niet wat hier staat.Tonny Adam transport uit Erp is indertijd samengegaan met J.Verstegen transport uit Venhorst,en niet met Versteegden,ook uit Erp.Nu heet het Verstegen Adam Transport,oftewel VAT.

Trouwens,Wat verstaan jullie onder laagvliegers?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik denk dat je zijn neef bedoeld.Die heet ook Adam en is al een hele tijd geleden samen gegaan met Versteegden transport.Tegenwoordig heten ze VAT geloof ik.Dat waren inderdaad laagvliegers :D

Dat klopt niet wat hier staat.Tonny Adam transport uit Erp is indertijd samengegaan met J.Verstegen transport uit Venhorst,en niet met Versteegden,ook uit Erp.Nu heet het Verstegen Adam Transport,oftewel VAT.

Trouwens,Wat verstaan jullie onder laagvliegers?.

Zit ik me ook af te vragen, Verstegen is één van de oudste transportbedrijven in de regio, ten tijde dat vader Verstegen nog de scepter zwaaide vond hij dat groot worden niet zijn ding was, hij wilde plezier blijven houden in zijn werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden