ronald25 0 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 wegrestaurant de robbenplaat eemshaven robbenplaatweg 11 9997xl eemshaven goed eten voer een normale prijs! een aanrader als je in de eemshaven bent! www.wegrestaurantderobbenplaat.nl Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
sanderonw 0 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Vooral de Nasi (met saté) is een aanrader. Best bord vol. Ken weinig mensen die er niet vol van worden!!! En inderdaad niet duur en vriendelijke bediening!!! En nee; heb geen aandelen en ben ook geen familie. Kom er wel regelmatig Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dick bakker 42 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Is dat als je van delfzeil af komt op de eerste rontonde rechtsaf bij het nieuwe windmolenpark . Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16913 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Is dat als je van delfzeil af komt op de eerste rontonde rechtsaf bij het nieuwe windmolenpark . Had hun website bekeken, er staat ook een kaart op. Ziet er uit als een tof tentje, geen fratsen maar goed eten. Ben benieuwd of Freddy en Wilbert daar komen. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Gast sflj Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Is dat als je van delfzeil af komt op de eerste rontonde rechtsaf bij het nieuwe windmolenpark . Klopt. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Wilbert 139 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Had hun website bekeken, er staat ook een kaart op.Ziet er uit als een tof tentje, geen fratsen maar goed eten. Ben benieuwd of Freddy en Wilbert daar komen. Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen om hun eten eens te keuren... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 5811 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen om hun eten eens te keuren... Tijd voor een CF restaurantkeuringsteam! Ik meld me aan als vrijwilliger:angel: Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Gast routier Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Tijd voor een CF restaurantkeuringsteam! Ik meld me aan als vrijwilliger:angel: Ik ook! En grote smurf betaald! Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Schots en Scheef 8981 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 Ik ook! En grote smurf betaald! Het is toch gratis eten ??? Dan wil ik ook wel mee doen :p Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
freddie 3125 Bericht rapporteren Geplaatst 7 maart 2010 ast moar veur niks is, dan wilt ze wa vretn! LOLLOL Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
sanderonw 0 Bericht rapporteren Geplaatst 11 maart 2010 Had hun website bekeken, er staat ook een kaart op.Ziet er uit als een tof tentje, geen fratsen maar goed eten. Ben benieuwd of Freddy en Wilbert daar komen. Als zij er komen is het goed??? Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16913 Bericht rapporteren Geplaatst 11 maart 2010 Als zij er komen is het goed??? Nee, maar ze wonen in Delfzijl, dus net om de hoek van waar ze wonen. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Wilbert 139 Bericht rapporteren Geplaatst 17 juli 2010 Nou heb ik deze week even hun overwerkmenu's geproefd..... 1 Schnitzel met gebakken aardappels, toetje en salade....Erg goed te eten. Gisteren 2 gehaktballen.....Apart gekruid en erg goed te eten. Hoe het in het restaurant zelf er uit ziet, geen idee... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
sanderonw 0 Bericht rapporteren Geplaatst 17 juli 2010 Entourage is niet optimaal maar ik vind eten belangrijker dan hoe t er uit ziet. Personeel is TOP Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16913 Bericht rapporteren Geplaatst 17 juli 2010 Hoe het in het restaurant zelf er uit ziet, geen idee... Werd t dan naar je huis gebracht? Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Wilbert 139 Bericht rapporteren Geplaatst 17 juli 2010 Werd t dan naar je huis gebracht? Bijna, het werd op mn werk afgeleverd... En ik werk tegenwoordig in de Eemshaven....op een betonmixer.... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dick bakker 42 Bericht rapporteren Geplaatst 18 juli 2010 Dan heb je voorlopig werk genoeg daar denk. wij rijden de torenkranen er naar toe nog 4 stuks en dan zijn wij voorlopig klaar. Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
steenhaas1 2351 Bericht rapporteren Geplaatst 18 juli 2010 Als je op zo'n blauwe met een P rijdt Wilbert, kom ik ook wel 's op je thuisbasis. Henk Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Wilbert 139 Bericht rapporteren Geplaatst 18 juli 2010 Als je op zo'n blauwe met een P rijdt Wilbert, kom ik ook wel 's op je thuisbasis. Henk Nee....Rijdt op een witte met een groene E... Maar dat is er vlak bij... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites