[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

M'n ouwe schoenendoos met foto's ingescand


JP eastway

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

ja hij heb de foto's weer een beetje gehusseld,die met die containerauto's zijn van mn vader..Die andere heb ik onderweg genomen,die van van seumeren stond bij terberg om weer gericht te worden..En die 2 bloemen auto's stonden bij biemond in aalsmeer op het terrein...Geen doden alleen gewonden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 years later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik rij wel internationaal

Rij bij Vos Logistics sinds 1979

 

 

Dat is alweer 37 jaar, bij dezelfde op de bok. Met leeftijd van 58 jaar, de 1ste of 2de werkgever, en is een prestatie op zich! En/of het nu bulk, stukgoed of koelvervoer is, maakt niet veel uit. Ieder het zijne zeg ik maar. 

 

In het oude Oostblok kom ik nu af en toe wel, daarvoor nooit. Italie ben ik nog nooit geweest, in Frankrijk paar maal. De meeste ervaring heb ik met Scandinavie, Engeland en Duitsland. Op heb ik meestal koelgoed aan boord, en terug is divers. Soms stukgoed, maar meestal complete blokvracht (1 adres). Rijd nu met koeltrailer of tautliner rond.

 

Bedankt voor uw antwoord Herr Ger :ok:    

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooy in de gemüse voor Edeka

 

 

^^

 

Zijn beide goede bekende, van mij!!!

 

Deine erste LKW :cool:

 

En ja, als iets niet (goed) bevalt, dan maar iets anders wat beter ligt.

 

 

daarna militaire dienst en vrijwel direct daarna naar Vos

 

 

Ach so, jetst verstehen ich deine erklarung von der einzige mit einen Deutsche LKW fuhrerschein, bekommen in der Bundeswehr :cool:  :cool:  

bewerkt door Reindert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • Forumlid
Op 10-4-2016 om 10:16 zei *Ger*:

Na 2 jaar fabrieken te hebben doorlopen zag ik het in mijn vak (machine bankwerker) niet meer zitten en ben begonnen als bijrijder bij CA Mooy in de gemüse voor Edeka, daarna militaire dienst en vrijwel direct daarna naar Vos.

 

Mijn eerste auto:

 

post-2518-0-22110500-1460276136_thumb.jp

Mooie foto ook!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oja voor de vorige 2 Foto´s, was dit mijn eerste bedrijfswagen, van het bedrijfje  waar ik  (18 jaar oud) toen als timmerman probeerde er wat van te maken!

In de tijd dat mijn haar nog zwart was

TV-06-70        V-W T1    1963.jpg

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier heb ik er nog 1 die is nog ouder

sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik heb hem ook van het net geplukt.Zeeman -Kaskit.jpg

Een kit fabriekje bij ons in het dorp,     Let eens op de het achterlicht van de bus rechts , wie weet dat nog ? 5cm diameter ! klein ruitje in de klep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden