[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Luchtverfrisser voor in de Vrachtwagen.


Barry

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Misschien een beetje een domme vraag...

Maar ik kocht eerder altijd van die luchtverfrissers van "Le Dauphin Parfume" lavendel

Dat is zo'n dolfijntje die door een ring heen springt. Ik weet dat veel collega's die

toendertijd ook in de vrachtwagen hadden hangen. Ik heb voor een tijd terug een keer

een hele doos van die dingen kunnen bemachtigen bij een benzinepomp, maar daarna

heb ik ze nooit meer ergens gezien. Heb er nu nog één over, en wil graag een nieuw voorraadje

als ze er nog zijn. Iemand een idee of ze die dingen nog ergens verkopen???

Groetjes Barry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast Cortrans
kijk eens op de doos of daar de naam van de fabrikant op staat, en dan vraag je ff aan vriend google waar die woont!

dan bel je die fabrikant en vraag je hem of het spul nog gemaakt word en waar je het eventueel kunt kopen!

simpel hé!

Hoe simpel kan het zijn :D:p(waar zouden we zijn zonder Freddie:angel:)

gr. Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
kijk eens op de doos of daar de naam van de fabrikant op staat, en dan vraag je ff aan vriend google waar die woont!

dan bel je die fabrikant en vraag je hem of het spul nog gemaakt word en waar je het eventueel kunt kopen!

simpel hé!

Opzich kan ik me jullie reacties heel goed voorstellen. :D

Maar... Ik had al flink lopen zoeken via Google, en het enige wat ik heb kunnen vinden van de fabrikant zijn een paar vage Franse site's. Waar nog niet eens een afbeelding op staat?! En ik spreek geen woord Frans, dus ik kan wel even bellen, maar ben bang dat daar niemand wijzer van gaat worden! :D Het gaat me specefiek om deze luchtverfrisser, en die verkochten ze altijd bij Esso pompen.

post-8267-1394781808,4499_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hahahaha!!! Goed bezig jongens?! :D

Esso bellen is misschien wel een goed idee.

En Herman... Was wel blij met je goed bedoelde advies hoor! :ja:

En inderdaad... Dat Franse lavendel luchtje bevalt me wel.

Als je die wunderbaumpjes hebt, die zijn zo uitgewerkt, maar die

dolle fijntjes zijn de eerste dag ff niet te harden zo sterk, maar daar heb je

wel een maandje wat aan! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als je die wunderbaumpjes hebt, die zijn zo uitgewerkt, maar die

dolle fijntjes zijn de eerste dag ff niet te harden zo sterk, maar daar heb je

wel een maandje wat aan! :D

Ben ik even blij dat ik niet bij jou op de auto zit

Jij bent zeker ook zo'n gast die er een nieuw dolfijntje inhangt, en direct het hele zakje eraftrekt.

Dan vliegt die rommel dezelfde dag nog het raam uit krijg er koppijn van. Heb al eens bij mijn vorige werkgever geweigerd om met een auto een 2 daagse rit te doen. Mijn toenmalige werkgever vond het aanstelleritus, heeft in de auto gezeten en gaf me toch gelijk. Die chauffeur moest toen alle geur troep uit de auto verwijderen. En een half jaar later hing er die geur nog in.

Heb 1 wunderbaum in de auto hangen en die hangt er al meer dan een jaar. Sinds een maand of 2 is het hele zakje er pas af. Ruik hem nog dus nog geen tijd voor een nieuwe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Daar heb je wel een puntje. :D Maar toen ik m'n auto net gekregen had, moest er een keer een collega een dagje mee weg (wat bijna nooit voor kwam) en die begon gelijk te stijgeren over dat ik

rookte in de auto. Terwijl ik altijd het raam een stukje open heb, en de asbak niet gebruik! Dus toen heb ik er zo'n dolfijntje in gehangen en toen was hij wel tevreden, en ik heb nooit meer iemand gehoord over dat er in gerookt werd. :D Was ook nergens aan te zien, want hij was altijd netjes schoon van binnen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat voor de 1 normaal is, is voor een ander niet te harden....:D.

Persoonlijk was ik de cabine van binnen met Murphy's oil, ruikt goed, maar niet te overheersend.

Heb je die dolfijnen al gevonden?

Anders even aan Johannes vragen, die heeft altijd van dat soort lucht veranderers geladen.

Hij is wel stillekes trouwens de laatste dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Anders even aan Johannes vragen, die heeft altijd van dat soort lucht veranderers geladen.

Hij is wel stillekes trouwens de laatste dagen.

Dit bericht stond afgelopen vrijdag op zijn weblog

Het is nog even wachten op het volgende verslag want ik ben nu even thuis om schone kleren te halen en dan ga ik weer naar Stockholm.

Ben de afgelopen 2 weken al weggeweest dus nog even geduld.........aub.

Wordt vervolgd!!!

Gr.Johannes.

Heb je daar genoeg aan Ibo, of wil je nog meer info :cool::rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Inderdaad Dokus, daar zeg je wat.

Die had ik vroeger ook altijd.

De naam was iets met orange, ze roken dan ook naar sinaasappel.

Volgens mij bestaan ze niet meer, vroeger lagen ze bij elke pomp maar nu zie je ze niet meer.

Groet,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Vroeger......

Heeeeeeeeeeel lang geleden

waren er van die kartonnen stoplichtjes aan een kettinkje, waarbij de oranje kleur een plastic bolletje zat. Er zat dan een speld bij en dan moest je aan de achterkant een gaatje prikken.

Dit was altijd het lekkerste luchtje voor in de auto.

Misschien weet iemand of ze nog bestaan en hoe het heet.

Die hebt ik ook nog gehad in m`n begintijd, idd de beste voor in de auto.

Het zou me niks verbazen als ik er nog eentje op zolder heb liggen:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Even het topic omhoog:

Op dit moment wilt mijn pa weer een nieuwe luchtverfrisser erin, maar waar zijn jullie het meeste over tevreden (prijs/kwaliteit) ??

ik vindt die boompjes schandalig belachelijk duur geworden, daarom koop ik ze ook nooit.

er zijn toch van die flessen waar je een stukje doek uit moet trekken, die ruiken wel lekker dacht ik. maar da`s meer een Frans iets...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
vinden jullie het wel gezond om de hele dag en voor sommigen ook de nacht, die chemie in te ademen?

ik krijg het al benauwd als ik een wonderboom ruik :ja:

Niet aleen van die boompjes of potjes en weet ik het allemaal wat voor zooi je nog meer hebt. Alleen in de winkelstraat hier kan ik wel 5 inhalers Ventolin gebruiken, de ene troela gebruikt nog meer van die muggenverdelger als de andere. Astma patienten hebben ze blijkbaar schijt an.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Kleine tip, er zijn papieren zakjes ( waag het Ibo, make my day :kill: ) zakjes :stom:te koop met bijvoorbeeld kokos geur.

Kosten een drol en een paar knikkers ( dusss ) en blijven zo'n week of 6 perfect.

Een beetje reform winkel heeft ze.

Mag ik verder de aanhangers van dit topic opmerkzaam maken op het feit dat het dolfinarium alhier authentieke geuren als "Bartje " = walrus na emmertje vis, verkoopt, en met name de "robbensnor" inmiddels als klassieker te boek staat :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Poppy's!!!!

[ATTACH=CONFIG]38297[/ATTACH]

Ruiken goed maar niet overdreven, verschillende geuren en ze zijn gewoon leuk.:p

Idd ja...

Totdat ik er 2 op de dashbordtafel had staan... En de auto ineens naar de scaniadokter moest...

Tuurlijk, gewoon cabine kantelen eeh, en de rest kan je wel raden zeker...:( Stonden er nog maar 1,5 week..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden