[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mats 2010


corydon

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Klompen, waarom niet?

Was van middag nog even langs geweest met de boss woman.....

Die widow maker was "Best Of Show". En wel verdient lijkt me zo.

Zelfs de dash was totaal hand gemaakt.

1005307.jpg

1005306.jpg

Nog even met de eigenaar/bouwer/chauffeur gepraat. Hij vervoert er bouw materialen en afval mee naar de vuilnis stort, zelfs stukken beton.

Was echt een aardige gast, en zijn vrouw was er ook.

Vertelde hem dat er wat fotoos op een "Dutch site" staan, wat hij super tof vond.

Volgende keer als ik iemand een hand geef toch eerst maar even inschatten hoe sterk ze zijn, auw....:D:D

1005304.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jaaa....:rolleyes:, dat valt wel mee.

Er zal ongetwijfeld ergens een idioot grote cabover zijn Matthieu.

En Joort, ik was er de eerste keer vrij vroeg, en de tweede keer was t al af gelopen, er was best wel wat volk aanwezig.

Hou er eerlijk gezegd niet meer van als t druk is, ben verwend hier.

Nou als ik ergens in New Mexico of ergens daar ben waar je bijna niemand ziet ben ik in mijn nopjes.

En de rest van de mensheid ook...:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat over de rekening sturen........ik zou daar nog ff mee wachten tot de rechtzaak achter de rug is.

cashflow wordt op dit moment goed bewaakt:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooi spul daarzo.

Is toch oneerlijk verdeeld.

Ach, de 1 heeft dit, de ander dat.

Jullie hebben goede controles door de overheid op alles.

Wij moeten vaak de AC aan zetten

Bij jullie is het gezellig druk op de weg

wij moeten in een goedkoop huis wonen

Het event wel uit....:D

Wauw, 1000+ hebben het al bekeken, ben daar wel zo blij om, bedankt voor de belangstelling.:ja:

En Freddy weer bedankt voor dit forum. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Hallowed zijn future milk truck.

1005288.jpg

Dat gaat het hem niet worden vrees ik...

Te mooi om mee te werken, bij de helft (maak daar maar gerust drie-kwart van) van de boeren kunnen we dan niet meer komen. Kan er wel genoeg in? Kan ik daar 35 ton in meenemen?

Ik denk dat als die KW 4 uurtjes zou rond rijden in ons werk dat de eigenaar huilend op de grond ligt van alle krassen van die takken van die rotbomen. En die mooie glimmende bumper hou je geen halve dag mooi glimmend.

Zonde, zonde, zonde! Veel te mooi, ik zet hem wel gewoon thuis neer om naar te kijken en af en toe een stukje te cruisen.

Dit soort Cabovers vind ik prachtig. Alleen zou ik die spoiler er direct af gooien, die is gewoon lelijk.

Zo'n sleeper, heb je daar net zoveel ruimte in als een torpedo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

De sleeper heeft er wel een heel breed bed in, maar de motortunnel, of doghouse zoals ze dat hier noemen, is ook nogal breed.

Er staan ergens op t forum wat fotoos van onze Pete.

Hoeveel liter die tank is wet ik niet, maar hij kan denk ik ongeveer 22 ton laden.

Ze rijden hier wel flinke afstanden met melk, 2 a 3000 km. Vaak worden ze voor geladen door de local drivers, en iemand anders gaat er mee op pad.

Die vleugel heeft natuurlijk weinig nut, zoals zoveel accesoires. Met een dry van erachter weer wel natuurlijk.

Maar ja Richard, het is een KW, onderdeel van Paccar, en volgens een bericht in een NL krant een tijdje terug is dat van DAF:rolleyes:.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wij kunnen gewoon naar het ziekenhuis als we iets makeren zonder dat er eerst gekeken word of je wel verzekerd bent!

als wij aangehouden worden door de politie dan staat die niet gelijk met een getrokken en gericht pistool naast je wagen.

als wij werkloos worden dan kunnen we gewoon doorleven zonder gelijk alles kwijt te zijn.

nog ff doorgaan waarde vriend???

LOLLOL

Nou nou....

Als je hier naar een ziekenhuis gaat MOETEN ze je helpen, als je geen verzekering hebt moet je het wel terug betalen.

De politie vind ik hier altijd zeer correct.

Het verschil met NL... in Nederland als je een agent een klap geeft vraagt ie of je dat alsjeblief niet meer wilt doen.

Als je hier een cop een klap geeft, tsja, dan realiseer je heel snel dat je iets ongelofenlijk dom heb gedaan....:D

Als je hier werkloos bent krijg je ook een uitkering, maar niet voor eeuwig zoals daar. Je krijgt wel een bepaalde hoeveelheid geld, zeer weinig, en voedsel bonnen.

Als je niet kan werken word er ook hier goed voor je gezorgd.

In NL krijgen mensen die niet WILLEN werken ong. net zoveel als iemand die werkt, dusssssss:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooie foto,s Corydon, zijn de regels daar bij jullie mbt de asdruk verdeling erg verschillend dan bij ons? vaak maar 2 assen onder de trailer,en dan ook nog eens helemaal achteraan. Een hele lange truck ervoor met de scotel zowat achter op de bumper en de kingpen zit nog net niet onder het kopschot. Of werken ze daar bij jullie alleen maar met een max. toelaatbaar gewicht, en verders maak het niet uit?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ze zijn hier heel precies met de max asdruk, daarom kun je de schotel en tandems ook vaak verschuiven.

12000 pound op de stuuras.

34.000 pound op een tandem.

Die spread axle setup mag 42.000 pound hebben, maar het totaal in de meeste staten is 80.000 pound, wat ongeveer 36 ton is.

Waar de kingpin net onder het kopschot zit is een beetje voor de show.

Normaal zit ie ong. een meter naar achter.:D

Truck en trailers zijn wel licht, die waar ik mee rijd weegt 33.000 pound leeg, maar met volle tanks. Dat is minder dan 15 ton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden