[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Daar is Koos Spee weer.


Herman

Recommended Posts

  • Forumlid

'Opfriscursus voor automobilist'

ROSMALEN - Voormalig landelijk verkeersofficier van justitie Koos Spee wil graag een vijfjaarlijkse nascholingscursus voor automobilisten. Dat liet de Verkeersveiligheid Groep Nederland dinsdag weten. Spee komt met zijn idee doordat de eerste resultaten van de jaarlijkse nascholing voor vrachtwagenchauffeurs een verbetering laten zien op het gebied van veilig en zuinig rijden.

Vrachtwagenchauffeurs moeten sinds september een opfriscursus volgen. Voor chauffeurs in het personenvervoer (stads- en streekbussen en touringcars) ging die verplichting al een jaar eerder in.

De bedoeling is het bewustzijn van de chauffeurs te beïnvloeden. Het is wel belangrijk bestuurders te laten weten wat de resultaten zijn, daardoor raken ze gemotiveerd en gaan veiliger en zuiniger rijden. Veilig en zuinig hangen met elkaar samen, zei een woordvoerder van de Verkeersveiligheid Groep Nederland dinsdag

Bron; telegraaf.nl

Koos heeft ergens wat gehoord en tettert er op los

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk dat alle chauffeurs die de cursus dan doen vrijstelling hebben van de personenwagen, omdat die de cursus al gedaan hebben voor de vrachtwagen:bey:

of ben ik weer optimistisch.....alleen hoef ik niet voor de vrachtwagen te lessen...te vroeg geboren.......dus dan moet ik voor de personenwagen.

moet ik straks van mijn overwinteren in spanje terugkomen om een cursus te doen:hamer:

en wie gaat dat betalen.

ik denk dat heel nederland nu in het verweer komt.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja kom jij maar lekker terug van je overwinter adres, wie dat gaat betalen? jij.

daar komt het op neer, dusssssss geldklopperij, dan kan de directie van het cbr weer lekker in de pot graaien voor bonussen.

Bron geen stijl.

Directie CBR graaide vrolijk door in 2009

bentleymagda.jpg En dan gaan we ons weer even tegen de meest schaamteloze semi-publieke uitvretersbende in Nederland van de laatste jaren bemoeien. We hebben het natuurlijk over het Centraal Bureau Rijvaardigheidsbewijzen in Rijswijk. GeenStijl toonde vorig jaar al keurig aan hoe de rijbewijzenmaffia louter wordt bevolkt door graaiende managers die ondanks oplopende tekorten zichzelf jaar in jaar uit hogere vergoedingen toedienen. Uiteraard werden deze salarisstijgingen voor de top keurig doorberekend in de prijzen van examens. Los van deze schofterige praktijken zorgt een administratieve chaos nog altijd maanden achterstand bij mensen die moeten afrijden. Blijkbaar heeft RTL Nieuws het topic van Hoxha ook goed bestudeerd want vandaag pakken ze flink uit met dit nieuwe oude nieuws: Ook in 2009 zorgden de directeurtjes buitengewoon goed voor zichzelf. Want met een nettoverlies van 6 miljoen euro moet je het maar durven om de chef communicatie na een salarisstijging van 17% te laten zeggen: "De directie is een andere categorie medewerkers" en "afspraken op dat niveau niet te vergelijken zijn met de CAO onderhandelingen met alle overige medewerkers". Openbaar Ministerie, doe een procedure opstarten tegen dit maatschappijontwrichtend tuig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden