[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Is deze omvormer goed of niet?


argos50

Recommended Posts

  • Forumlid

Goedenmorgen,

In bijgevoegde link

http://www.panda.nl/product_info.php?cPath=83&products_id=541

staat een omvormer die qua prijs vrij gunstig is, nu wilde ik me deze omvormer aanschaffen en plaatsen in mijn DAF 105. Daar zit er nu eentje in van 600 watt maar de magnetron die ik er op aansloot vroeg een hogere piekspanning dan dat deze aan kon.

Nu is mijn vraag: is deze omvormer goed en kan ik hem aansluiten op de al reeds door DAF aangebrachte bekabeling van de 600 watts omvormer.

Mijn dank is groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb dezelfde al 2 jaar in gebruik zonder een probleem, zit mijn ping en mijn laptop op.

Maat van me heeft dezelfde gekocht en daar bleek hij niet voldoende spanning te geven voor de ping, dus even opletten dat je een goede hebt, er schijnt een slechte partij in omloop te zijn.

Wat is een ping?

En waar moet ik op letten of ik een goede heb?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De ping is dat kastje wat op een tv lijkt, alleen is het kijken ernaar een stuk saaier en kan er eten uitkomen of droge sokken.... (magnetron!)

Sukses met je zoektocht naar de juiste omvormer.

gr David

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en het eten draait rond bij die van mij

dat lijkt mij niet zo handig.... je zal rechtsdraaiende yoghurt in een linksdraaiende ping zetten... heb je spontaan gewone youghurt.. toch zonde van het geld....

(sorry, brein is langzaam gekookt, sta in regensburg op autohof)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek

Nu is mijn vraag: is deze omvormer goed en kan ik hem aansluiten op de al reeds door DAF aangebrachte bekabeling van de 600 watts omvormer.

bereken de benodigde kabeldikte:

http://www.stroomwinkel.nl/c-152-accukabel.aspx

bij de door jouw gekozen omvormer kom je dan uit op 50mm2,

dat is een dikte van 8 mm......

in deze link hebben ze de amp's erbij gezet voor iedere kabel.

dan hoef je niet te rekenen :D :

http://www.drakaservice.nl/draka/Countries/Draka_Netherland/producten/datasheet.asp?MofBoomBool=&targetpage=&boom=19058|20529&hoofdstuk=56&menuid=2&view=electrisch

handig, zo'n buurman die in de electra werkt!

bewerkt door midweek
extra linkje toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
zo zoek ik al jaren een speciale omvormer.

eentje die kraanwater om kan vormen naar bier!!!:D:D

nergens te koop maar ze moeten er zijn!!! :ja::ja::ja:;)

In Enschede staat een heeeeeele grote ,maar of die te koop is??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sjoeke
dat lijkt mij niet zo handig.... je zal rechtsdraaiende yoghurt in een linksdraaiende ping zetten... heb je spontaan gewone youghurt.. toch zonde van het geld....

(sorry, brein is langzaam gekookt, sta in regensburg op autohof)

helemaal zonde want wie gooit de yoghurt nu in de ping.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat lijkt mij niet zo handig.... je zal rechtsdraaiende yoghurt in een linksdraaiende ping zetten... heb je spontaan gewone youghurt.. toch zonde van het geld....

(sorry, brein is langzaam gekookt, sta in regensburg op autohof)

Afkoppelen dat ding, niet ver van dat autohof is een niet meer in gebruik zijnde 'baggersee', volgens zit er ook een waterskibaan en anders kun je lekker zwemmen en vrouwen kijken!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Afkoppelen dat ding, niet ver van dat autohof is een niet meer in gebruik zijnde 'baggersee', volgens zit er ook een waterskibaan en anders kun je lekker zwemmen en vrouwen kijken!:ja:

En dat vertel je hem nu pas, op zondagavond terwijl hij morgen weer moet werken :p:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

En waar moet ik op letten of ik een goede heb?

nee die kan je daar niet op aansluiten,bekabeling is te licht en te dun,heb ook zo n ding gekocht(voor 30 euri meer,maar met afstandsbediening)nagevraagd bij dafgarage en die zeiden dat ik beter zelf kabels kon leggen(zit trouwens aansluiting bij linkervoorwiel)anders had ik kans dat ik met een zwarte daf inplaats van een groene kon gaan rijden:ja::rolleyes:;):D:D

dus zelf ff kabels leggen of laten doen!!

gr jc:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden