[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • Forumlid

post-2186-1394782145,6522_thumb.jpg

Dit is mijn nieuwe vriend. Sinds 2 weken leef ik hierin, en naar volle tevredenheid. En de mensen die de Westbroekse van Keulen kennen weten wat voor ontzettend mooie wagen dit is in verhouding met de rest :ja:. Ik heb deze gekregen omdat ik nu ook eindelijk rechtop kan staan bij het aan en uitkleden.....

Groeten

Ed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is mijn nieuwe vriend. Sinds 2 weken leef ik hierin, en naar volle tevredenheid. En de mensen die de Westbroekse van Keulen kennen weten wat voor ontzettend mooie wagen dit is in verhouding met de rest :ja:. Ik heb deze gekregen omdat ik nu ook eindelijk rechtop kan staan bij het aan en uitkleden.....

Groeten

Ed

Dan staat deze ook vast niet onder het viaduct in de weekenden maar binnen zeker ? :D

Maare, is dit de nieuwe bedrijfskleur of moet hij nog gespoten worden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

voorlopig moeten jullie maar zwaaien naar alles in deze kleur.

heb deze week voor het eerst een week met een benz rondgereden en aangezien ik een daf liefhebber ben zal dit wel vreemd lijken, maar ik plaats deze benz toch net onder de daf.

de benz is mij vreselijk goed bevallen en alleen dat rotgeluid van die wagen stoort, maar verder erg goed en zuinig.

plaatje is vlak bij roemeens / hongaarse grens ( huub weet wel waar ).:D

post-1283-1394782148,0313_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan staat deze ook vast niet onder het viaduct in de weekenden maar binnen zeker ? :D

Maare, is dit de nieuwe bedrijfskleur of moet hij nog gespoten worden ?

Ze zijn al langere tijd bezig te wagens te vernieuwen. Van die blauwe rijden er nog maar 2 rond en rest is allemaal in deze stijl (qua bestickering). Dus wit met blauwe letters.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Cortrans

De 35 (oude type motorwagen) is "mijn" vaste dagelijkse auto voor de dag ritten, meestal zit aanhanger 30 erachter (of heb ik deze ergens op een industrie terrein gedropt). Met die trekker/oplegger 92 ben ik meestal onderweg naar Luxemburg, of Frankrijk. Er zit ook nog een foto bij van die DAF SuperSpaceCab van mij oude werkgever bij, waarmee ik "vroeger" mee voor de HEMA op Luxemburg en Frankrijk ree (in die goede oude tijd, voor dat hij failliet ging).

Als het goed is, komt er binnenkort een nieuwe Scania motorwagen met slaapcabine bij zodat ik niet steeds voor een overnachting van auto hoeft te wisselen.

Gr. Cor

post-5408-1394782275,2036_thumb.jpg

post-5408-1394782275,3778_thumb.jpg

post-5408-1394782275,8125_thumb.jpg

post-5408-1394782276,0374_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden