[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waarin rij je nu eigenlijk?


roel

Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei Da Raymzter:

Ziet er serieus goed uit Matthieu. Veel veilige km's ermee! 

 

Hoe rijdt dat met die camera's? En dan ben ik vooral benieuwd naar in het donker. Zijn afstanden van achterliggers goed in te schatten?

Ik heb er nog te weinig ervaring mee, maar de eerste indruk is positiever dan gedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Vledder:

Grijze ipv groene stroom geladen?

Was dat maar waar, mijn vriendin heeft per ongeluk de tank vol gegooid met diesel, zonder te spetteren. Echt bizar dat het gelukt is.

 

De auto-ambulance van Vreugdenhil hoefden we niet zelf te betalen, maar de kosten van het leegpompen wel. 

Oplichter Louwman, de importeur van dat kreng (prius, niet mijn vriendin), rekende €280, terwijl er verder niks gedaan is. We hebben de motor nl niet gestart na de blunder. 

 

Ook al zit Louwman in de buurt, 1,4 km, wij gaan nooit naar hen, wij gaan naar Ramselaar :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 uur geleden zei Nagamiji:

Was dat maar waar, mijn vriendin heeft per ongeluk de tank vol gegooid met diesel, zonder te spetteren. Echt bizar dat het gelukt is.

 

De auto-ambulance van Vreugdenhil hoefden we niet zelf te betalen, maar de kosten van het leegpompen wel. 

Oplichter Louwman, de importeur van dat kreng (prius, niet mijn vriendin), rekende €280, terwijl er verder niks gedaan is. We hebben de motor nl niet gestart na de blunder. 

 

Ook al zit Louwman in de buurt, 1,4 km, wij gaan nooit naar hen, wij gaan naar Ramselaar :ja:

niet via wegenwacht geregeld??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei Nagamiji:

We hebben de motor nl niet gestart na de blunder. 

 

 

Contact aan (of bij sommige auto's zelfs maar de bestuurdersdeur openen) doet het brandstofsysteem al in werking stellen.. dus dan kan er, in theorie, al verkeerde brandstof in de leidingen zitten.

 

Op 17-1-2020 om 21:35 zei matthieu:

Zo is ie uiteindelijk geworden.

 

Netjes hoor, al vind ik de daklampen een beetje wennen. Staan een beetje 'maf' op pootjes naar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 minuten geleden zei Durashift:

 

Contact aan (of bij sommige auto's zelfs maar de bestuurdersdeur openen) doet het brandstofsysteem al in werking stellen.. dus dan kan er, in theorie, al verkeerde brandstof in de leidingen zitten.

 

 

 

Idd, even tank leegpompen, leidingen spoelen, filtertje vervangen, en dat samen met het schandalige werkplaats tarief dat sommige merkdealers erop nahouden maken al snel samen 280,00 euro  in dit bedrag zit natuurlijk ook nog een kleine 50 euro aan BTW die dealer netjes mag afdragen aan de staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei iveco 35c17:

leidingen spoelen, filtertje vervangen

Is niet gebeurd, want we hebben de auto niet aangezet. Je moet 2 keer drukken op de startbutton, plus 1 of ander pedaal intrappen, voordat hij "ready" is om te rijden. Het is geen makkelijke auto. Dus ze hebben echt alleen de tank leeg gepompt en een bodempje benzine er in gedaan. Op de hoek van de straat was een benzinepomp, waar we moesten tanken. 

 

Ik heb ze een paar keer een slechte recensie gegeven, na bonje, dus zij waren blij me terug te kunnen pakken. We hebben een achternaam die maar 2 x voorkomt in Nederland. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Nagamiji:

Nope, via Toyota, die hebben een pechhulp als je je beurten laat doen. Zij zijn sneller dan ANBW. 

 

 

Maar rekenen meer🙀

heb zelf eens met de scenic onderweg gestaan was een of andere hittesensor defect. Kon een flesje stikstof mee krijgen of naar wegenwacht station en daar vervangen... 

dat laatste kostte alleen onderdeel.... geen arbeidsloon en nog koffie toe ook😊
en de reis voort kunnen zetten ipv met geknepen billen retour. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Da Raymzter:

Helaas ook al nodig gehad, de pechhulp van het merk. Deze zijn lekker snel, maar brengen de auto naar dichtstbijzijnde dealer en daar ben je dan aan de beurt voor de hoofdprijs.. 

De Prius is wat storingsgevoelig. Meestal word ik ter plekke geholpen. Alleen diesel er uit pompen kon men niet. 

 

Geen idee of de ANWB dat kan, ik ben nog nooit lid geweest van een pechhulp. 

 

Maar er zit wat in: naar de dichtstbijzijnde dealer... Klopt. Al is mijn eigen dealer goedkoper. Die zeiden €50... En ik kon er op wachten. Datzelfde zei de dealer 1 km verderop... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid

het is een volvo geworden..

met stetter swing opbouw...

nieuwemixer_(2).thumb.jpg.0145a56a1a547b991d6578923ebd138c.jpg

 

er waren nog 4 collega's meer.. die er ook blij mee waren..

 

nieuwemixer_(1).thumb.jpg.f3025e30939d54c0e40acbd8fae05127.jpg

 

er stonden er nog meer die nog klaar gemaakt worden..

voor andere collega's

 

ik  ben er in ieder geval blij mee..:ok:

  • Like 22
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden