[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Op Vakantie.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
Wat lees ik schrootyard...:D

Weet dat je daar in de woestijnen van die vliegtuigkerkhoven hebt..

En sommige met nog niet eens zoveel vlieguren...:rolleyes:

En als ze ze nodig hebben kunnen ze na wat reparaties en controles weer zo vliegklaar gemaakt worden:ja:

was al eens op televisie:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ga vandaag naar dat museum van die vliegtuigen.

die trein is hier vrij normaal, maar meestal zie je ze niet helemaal, behalve in t westen.

Wel cool.;)

Paar berichten terug bij die supermarkt, dat was in een typies retirement dorpje. In de zomer is er niemand, in de winter komen ze allemaal naar hun tweede huisje. Of mobile homes in dit geval.

Wat fotoos, zodat je kunt zien dat trailertrash best wel luxe kan zijn...

1005626o.jpg

1005627.jpg

1005628.jpg

1005629w.jpg

Meestal moet je 55 zijn of ouder voordat je daar mag wonen, wel jammer want wij willen ook in zoiets wonen, maar miss Jennifer is nu 23, en zij zal altijd bij ons zijn. Heb dat jaren terug beloofd.:ja:

Het was in dit dorp, 16 jaar oud.....

1005631.jpg

HHHMMMM

1005625e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar was ik dus vanochtend geweest, helemaal alleen..... De vrouw vertelde:rolleyes: mij dat ik niet altijd met de bosswoman moet rond dolen.

Okay, no problema.

Heb er heel wat fotoos gemaakt en heb minder dan de helft gezien. Paar fotoos nu, de rest volgt als we weer aan t werk zijn en bij een klant moeten wachten.

Eerste foto van het eerste vliegtuig.

1005666.jpg

En dan zag ik dit, de bumble bee. Wat ook de bijnaam van de KW is. We waren gelijk vrienden natuurlijk.:D

1005675r.jpg

Vind het wel zo mooi.

En je heb niet zo een heel grote hanger nodig, hang m aan de kapstok:D:D

1005770f.jpg

1005771c.jpg

En 1 van een heleboel fotoos van wat ik 1 van de mooiste vliegtuigen vind die ooit zijn gemaakt. Eigenlijk niet eens zo heel veel jaren na de eerste die gebouwd was door de gebr. Wright, Wilbur en Orville.

1005676.jpg

Voor hen die het willen weten, dit vliegtuig vind ik persoonlijk het mooiste dat ooit ontworpen is. En ben eigenlijk helemaal geen vliegtuig fanaat....

1005706.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De SR-71 is tot op heden houder van een aantal records. Het toestel is het hoogst en snelst vliegend en bemande toestel dat operationeel is geweest. Het hoogterecord staat op 25.929 m. Andere vliegtuigen hebben deze hoogte ook bereikt, maar alleen terwijl ze recht omhoog klommen en niet in een horizontale vlucht. Op 6 maart 1990 maakte de SR-71 zijn laatste vlucht, waarbij het vliegtuig een topsnelheid bereikte van 3607,38 km/u. De gemiddelde snelheid van deze vlucht kwam neer op 3418 km/u. Ondanks de grote hoogte en hoge snelheden waarmee het vliegtuig vloog, was het toch in staat een foto van een kentekenplaat van een auto te nemen.:eek::D:D

Daarnaast bezit de SR-71 het snelheidsrecord van de afstand tussen New York en Londen. Deze afstand werd afgelegd in een tijd van 1 uur, 54 minuten en 56,4 seconden. Hierbij heeft het vliegtuig niet op maximale snelheid gevlogen, maar ter vergelijking: een Concorde doet over deze afstand ongeveer 3 uur en 23 minuten en een Boeing 747 gemiddeld 6 uur en 15 minuten

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lockheed_SR-71_(Blackbird)

1005680a.jpg

1005690h.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar blijft die foto ???:rolleyes::rolleyes:

Gr. Harrie

Brabanders.....:rolleyes::rolleyes::rolleyes:.

Is Zeeland gemaakt van aarde of zout water?

Awel, had nog een kort filmpje gemaakt vanochtend. Camara in m'n hand, Jennifer naast me. Het is dus een test. Adviezen zijn meer dan welkom.

De naam Corydon was al genomen, dan geeft You Tube wat andere namen, de meeste met een nummer. Maar toen ik Super Corydon zag kon ik het niet laten om die te nemen:D:D

De fan van de AC stond nogal hard te blazen, sorry.

Het is ook maar een test. Zo rij je hier dus uren achter elkaar. Een kind kan de was doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt Jose.

Wat meer fotoos van het vliegtuig museum. NL kennen ze ook nog....

1005727.jpg

The flying fortress

1005728.jpg

Je kunt zeggen wat je wilt, die gasten hadden wel lef.

1005729u.jpg

1005742.jpg

1005736a.jpg

En binnen bij de tailgunner. Tijdens de vlucht vlogen ze op een zodanige hogte dat het flink vroor,_30 dacht ik ergens gelezen te hebben.

1005741o.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En de Ballturret.

1005735g.jpg

De man daarin had de minste kans op overleving tijdens een nood landing. Vreemde plaats om uit een vliegtuig te kijken lijkt me.

Burootje voor de navigator en de neus schutter.

1005744.jpg

1005740n.jpg

1005730.jpg

1005731.jpg

Deze foto is tijdens een voedsel dropping boven Schiphol.

1005732z.jpg

1005734.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geweldig foto's, Ibo :ok::ok::ok:

Kom maar op met de rest :D:D:D

En het is absoluut waar dat die gasten enorm veel lef hadden, en dat ook nog eens voor een ander land/continent. We hebben veel te danken aan die jongens.

En bedankt Jan, doe m'n best.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er zijn nog meer vliegtuig fotoos, maar eerst wat Arizona pics.

Vind het wel iets hebben dat je vaak echt ver weg kunt kijken.

1005824.jpg

Dezelfde weg door de lens.

1005825h.jpg

Veel planten hebben een goed afweer mechanisme...:D

1005826.jpg

1005799.jpg

1005791n.jpg

Interstate 10 vlakbij Willcox AZ

1005797k.jpg

En de Queenbee:cool: in haar element, de enige plaats waar haar lichaam vrij is.

1005837.jpg

Hoop dat ik niet teveel mensen verveel met fotoos van haar, maar ben nu eenmaal zeer trots op haar.:D

1005833.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee Ibo, mij verveel je niet met foto's van je meissie. Je hebt waarschijnlijk vroeger veel minder prettige dingen met haar meegemaakt eer je zo relaxed met haar om kon gaan. Dan doel ik op onderzoeken en vraagtekens voordat bekend werd wat of waar zij precies aan lijdt. Helemaal geweldig dat je nu dus zooo van haar kan genieten. En aan haar uitdrukking te zien is dat wederzijds:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het volledig met Matthieu eens :ja::ja:.En om jullie zo te zien genieten is helemaal top.

De foto's zijn wederom zeer geslaagd en hebben ook al een plekje gevonden op mijn pc :D

Vooral die trein vond ik mooi om te zien,een soort van LZV trein :D:D.Dat soort dingen zie je hier dus echt niet,staat gelijk het spoor vast van Rotterdam naar Amsterdam :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is wat het is RD...:D

Vind NL ook wel zijn voordelen hebben.

@ Matthieu & Edwin, ja ze is in goede gezondheid nu, en bedankt voor de complimenten.

Ben thuis en het foto laden gaat zeer langzaam, sorry. Van de week meer.

1005609.jpg

Voordat jullie denken dat Corydon nog steeds met een poppenkast speult, dit is een impressie van een andere kerk hoe het er ooit aan toeging.

Dit is wat ervan over is.

1005604.jpg

En de buitenkant.

Tegen het einde van de 19de eeuw werd het door de ranchers gebruikt om het vee bij elkaar te drijven, begin 20st eeuw maakte ze het een national park.

1005594i.jpg

http://en.wikipedia.org/wiki/Tumacacori,_Arizona

Het is net naast de snelweg, best wel relaxed.

1005607.jpg

En aan de andere kant van de weg. Super relaxed.

1005613.jpg

1005615.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi Ibo wat een mooie fotos weer,en ons verveel je niet met de fotos van je meissie.

We vinden het leuk om zoveel van het prachtige land te zien, we hopen dat Sharona

ons ook zoveel fotos laat zien:ja:

groetjes van Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi Ibo wat een mooie fotos weer,en ons verveel je niet met de fotos van je meissie.

We vinden het leuk om zoveel van het prachtige land te zien, we hopen dat Sharona

ons ook zoveel fotos laat zien:ja:

groetjes van Joke

Dat zal toch zeker wel, veel mooier dan daar word het niet.

Je kunt altijd de $$$$ stroom stop zetten:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel shoot, je krijgt maar 10 minuten om iets te veranderen, en ik maakte een foutje.:rolleyes:

Vond deze twee clips van een blackbird crash.

Crashen is nooit goed, met de fiets of vrachtwagen, maar bij mach 3 erg vervelend. Net geleerd dat beide piloten levend terug op terra nova kwamen, maar 1 stervde.:(

http://www.youtube.com/watch?v=GMyC2urCl_4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek

hij staat gewoon naast een blackbird...... :D:D:D

1005690h.jpg

Vond dit volgende water vliegtuig er heel apart, en best wel kunstig, uitzien.

1005689.jpg

Voor Teddybeer en wie er ook in geintereseert is, -knip-

een watervliegtuig is een gewoon vliegtuig dat in plaats van wielen drijvers heeft om op het water te landen.

een vliegtuig dat de romp als drijver gebruikt is een vliegboot....

( de laatste vliegende catalina ter wereld staat hier om de hoek en vliegt regelmatig over m'n huis)

de rs71....

zo heette het apparaat oorspronkelijk.

bij de bekendmaking aan de pers werd per abuis gemeld dat het sr71 genaamd was.

hebben ze maar zo gelaten.

er zijn ook meerdere films met de blackbird in een rol gemaakt, onder andere "D.A.R.Y.L."

en ja, ik vind dit prachtig om te zien :ok:

die A380 die vandaag op schiphol landde had ik jaren geleden datzelfde kunstje al zien doen bij hannover.

alleen was m'n buurman hier beter voorbereidt dan ik toen, die werkt op schiphol en zat naast de taxibaan aan de bbq toen dat gevaarte langsreed.... :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden