[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

'Cel na botsing 183 km per uur'


Marnix

Recommended Posts

  • Forumlid

MENAAM - Een 21-jarige man uit Harlingen moet mogelijk negen maanden de cel in, waarvan drie voorwaardelijk, wegens een dodelijk ongeval op de A31 bij Menaam. Dat werd vandaag tegen de Harlinger geëist. Verder kan hij vermoedelijk rekenen op een rijontzetting van drie jaar.

Het ongeluk vond op 4 december vorig jaar plaats. De Harlinger botste met een snelheid van 183 kilometer per uur op een voorligger, zo meldt de Leeuwarder Courant. Een 19-jarige vriend van de man, die bij hem in de auto zat, kwam daarbij om het leven. Een tweede vriend raakte zwaargewond, net als de bestuurder van de aangereden auto.

bron: http://www.telegraaf.nl/binnenland/7016543/___Cel_na_botsing_183_km_per_uur___.html?p=3,3

De Nederlandse naam van "Menaam" is volgens mij nog steeds Menaldum, maar dat terzijde. De 6 maanden lijken mij wel genoeg straf, het overlijden van de vriend is al erg genoeg. En blijkbaar was er geen alcohol in het spel ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waren ze dan zijn snelheid aan het filmen tot ie dat ongeval heeft gehad ?? ik hoor dat graag zeggen diereed zo snel , maar wat is er van waar.

Als je naar de bronvermelding kijkt zul je weten dat het wel een gok zal zijn geweest van de betreffende journalist.

Greetz Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf

En uit het sporen onderzoek kan die Verkeers Ongevallen Dienst (of zo iets) van het KLPD gewoon de snelheid achterhalen. niet helemaal nauwkeurig maar wel erg in de richting dus de LC zal het wel uit betrouwbare bronnen hebben vernomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De 6 maanden lijken mij wel genoeg straf, het overlijden van de vriend is al erg genoeg. En blijkbaar was er geen alcohol in het spel ofzo.

Zijn ouders zullen er wel iets anders over denken lijkt me zo......

En Rudy, alles wat ze hoeven te doen is de computer even uit te lezen, daar staat van alles in, ook de snelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden