Spring naar bijdragen

Vrachtwagen en chauffeur vermist!


Duco

Recommended Posts

  • Forumlid

BARENDRECHT - De 48-jarige vrachtwagenchauffeur van A.F.L. Barendrecht BV die sinds maandagavond vermist was, is terecht. De 48-jarige Peter Broesterhuizen was maandagavond rond 20:00 uur vertrokken richting Ringus om daar dinsdagochtend zijn lading te lossen. Echter kwam hij daar nooit aan. Vele contactpogingen mochten niet baten.

Aan het begin van de middag kreeg het transportbedrijf van een collegavervoerder de tip dat de vrachtwagen gezien was nabij Brielle. Daarop zijn de politie en het bedrijf polshoogte gaan nemen. Daar werd de vrachtwagenchauffeur in zijn cabine aangetroffen.

De man was erg verward en is naar een ziekenhuis gebracht voor verder onderzoek.

Wat er zich precies heeft afgespeeld tussen maandagavond 20:00 uur en nu is nog niet bekend. Ook niet waarom de chauffeur zijn rit richting Ringus niet heeft vervolgd zoals gepland.

Wij willen, mede namens het transportbedrijf, iedereen bedanken die zich ingezet heeft om uit te kijken naar de chauffeur.

©Transport Online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vraag me eigenlijk wel af wat de beste man is overkomen?! Aangezien hij in verwarde toestand naar het ziekenhuis is gebracht, en zomaar een tijd weg geweest is zonder dat ze hem konden bereiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
De 48-jarige Peter Broesterhuizen was maandagavond rond 20:00 uur vertrokken richting Ringus

Ringus?:confused: of toch gewoon Rungis?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja maar mijn tomtom zei dat ik hier heen moest. en toen zat ik aan me uren:cool:

Nou Edwin, het zal je maar gebeuren.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een chauffeur een beroerte krijgt of zoiets en niet meer weet waar hij is.

Zijn familie zal echter zeer blij zijn dat hij er weer is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
ja maar mijn tomtom zei dat ik hier heen moest. en toen zat ik aan me uren:cool:

De man was erg verward en is naar een ziekenhuis gebracht voor verder onderzoek.

hoe warm was het ook al weer?

vanmiddag in de personenauto bijna 50 graden. je zal maar zonder airco onderweg zijn......

vooralsnog staat de reden er niet bij, maar gezien de feiten lijken grappen hierover een beetje ongepast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat sommige chauffeurs gewoon niet kunnen stoppen met werken, nooit geen vakantie nemen, wie weet.

Het is zekers niet zo grappig als je familie en bedrijf niet weten waar je bent. Brielle is toch niet langs een doorgaande weg dacht ik?

Heb ooit ook een chauffeur gezien die trilde als een gek, helemaal stressed out.

Soms moet je NEE zeggen tegen het baasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beste man heeft een burn out, is helemaal de weg kwijt, en grappen hierover zijn niet gepast.

heb het zelf ook meegemaakt, helemaat verdwaasd en versufd werd k gevonden op de a61.

geen idee hoe ik er terecht ben gekomen.

Is wel alweer jaaaren geleden, maar het moet je eerst overkomen voor je het licht ziet.

Je denkt dat je alles aan kan, maar dan is er daar een moment dat het lichaam zegt, nu is het genoeg.

Heb een lange weg naar het herstel gehad, zeker anderhalf jaar.

wens de chauffeur succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast spechie
Beste man heeft een burn out, is helemaal de weg kwijt, en grappen hierover zijn niet gepast.

heb het zelf ook meegemaakt, helemaat verdwaasd en versufd werd k gevonden op de a61.

geen idee hoe ik er terecht ben gekomen.

Is wel alweer jaaaren geleden, maar het moet je eerst overkomen voor je het licht ziet.

Je denkt dat je alles aan kan, maar dan is er daar een moment dat het lichaam zegt, nu is het genoeg.

Heb een lange weg naar het herstel gehad, zeker anderhalf jaar.

wens de chauffeur succes.

een oud collega is ook zoiets overkomen, kreeg te horen dat het bedrijf failliet was.

was in het weekend in z'n personen auto gaan zitten en is zomaar gaan rijden, pas in Hamburg

werd ie een beetje bij, snapte er zelfs niets van.

een paar jaar later is hij dood aangetroffen bij zijn vrachtwagen in spanje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden