[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dronken Pool rijdt in op wegwerkers!


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid
ahh das een iets andere versie:D
Hahaha!!! Sjoeke... Ik ben al bijna 10 jaar chauffeur, en heb 3 bazen gehad waarvan ik alleen bij deze echt gekke dingen heb meegemaakt, en echt dikke ruzie heb gehad! Met m'n andere 2 bazen nooit problemen gehad in al die jaren! Ik zou er zowat een boek over kunnen schrijven! :D

Die planner heeft het zelfs gepresteerd om me op zaterdagmorgen thuis op te bellen, m'n vrouw helemaal af te bekken omdat ik niet snel genoeg aan de telefoon kwam (omdat ik even ergens mee bezig was waar ik niet zo ff bij weg kon lopen) en me vervolgens te dwingen om direct op te komen draven?! (terwijl ik al iets meer dan 90 uur gemaakt had die week) En toen ik vervolgens die vrijdag erop aan de zaak kwam en vroeg of hij in het vervolg een beetje normaal kon doen tegen mijn vrouw, toen begon hij me uit te lachen, en zei dat hij haar de volgende keer eens echt verrot zou schelden... :zegtniets: Maar die lul had snel de deur naar de planning op slot gedaan, omdat ie toen bang voor me werd... :angel: Heb die deur dan ook bijna ingetrapt... :D God was was ie bang!!! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben ook nog wel zo snugger om een Autohof op te zoeken hoor?! Maar ook daar ga ik geen weekend overstaan voor een lullig nachtvergoedinkje!!! :bey: En met het werk wat wij deden kwam je ook nog wel eens ergens uit waar geen autohof te bekennen was! Maar die baas was nog zo gek om te zeggen dat je maar bij die klant voor de deur moest blijven staan omdat het hem anders teveel dieselolie kostte naar zijn zin! Dat ik even lekker wou douchen en eten dat kon hem letterlijk geen reet schelen!!! :zegtniets: Dus vandaar dat ik er ook maar een paar maandjes gezeten heb! Hij had nog véél meer van die rare dingen, dus ik had het aardig snel bekeken daar.

Elke vrijdag m'n schijven inleveren en een nieuwe vrijbrief krijgen voor 4 weken, en als ik niet door wou trappen dan moest ik maar oprotten?! En het allermooiste was dat een collega van me ook de hele week zijn schijven kapot had gereden voor ze, en op vrijdag optijd thuis moest zijn... Maar zoals gewoonlijk weer door de planning genaaid werd en weer over zijn uren moest gaan om thuis te komen, en dus dikke ruzie met de planner kreeg! En toen zei de planner dat ie maar fijn ergens bij Arnhem moest blijven staan tot zaterdagmorgen! En toen is die jongen meer dan terecht gewoon doorgereden, en werd bij Deventer van de weg af gehaald, en vervolgens liet die kutbaas hem zelf alle bekeuringen van die hele week betalen!!![/QUOTE]

wil ik wel eens weten hoe die dat in het digitale tijdperk wilt doen! :D:D:D

Da's niet zo moeilijk hoor Freddie?! :D Hij heeft nu nog steeds maar een paar auto's met digitale tacho lopen?! LOL Voor de rest lappen ze de ouwe barrels steeds weer een beetje op?! Hij heeft toen letterlijk gezegd... Niks waard die digitale tacho, daar kan ik niks mee?! Maar er is dan ook een hele mooie gezegde over dit bedrijf!!! :D Voor al uw trammelant en ellende, bel ..... ........ met zijn ouwe bende! LOL En ik ben echt niet kinderachtig hoor, en vindt het echt niet erg om een keer over m'n uren te gaan. Want dat gebeurt overal wel eens. Maar deze baas maakt het wel héél erg bont!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco

met drank op meteen rijbewijs afpakken europees registreren en nooit meer teruggeven.

op de parking met oostblokkers is het vaak gezellig.

alleen als je de confrontatie uit de weg gaat met alle vooroordelen dan kom je er niet.

als je met ze praat ( velen kennen engels of duits ) dan hoor je hoe ze uitgebuit worden en waarvoor ze het moeten doen.

gisteren nog gesproken met een hongaar van GARTNER

ze rijden 90 uur per 2 weken en krijgen 90 uur betaald....laden - lossen noppes...onkosten bijna niks.

ze zijn blij dat ze werken en kunnen ook bijna geen eisen stellen, want dan komt een ander wel voor hun baan.

als je dan het hele weekend voor niks staat en je hebt bij de aldi veel bier en wijn gehaald dan bouwen ze gewoon een feestje en gelijk hebben ze, want je moet je toch vermaken.

hiermee praat ik geen rijden onder invloed goed, maar probeer eens achter de mensen te kijken of probeer eens de andere kant te begrijpen.

maar met alle vooroordelen is het makkelijk met het vingertje wijzen.

hoelang zou het nog duren voordat wij allemaal thuiszitten en de rest van europa op de parkings staan....net als vroeger toen de west-europeanen overal stonden en alles nog het welbekende koek en ei was???

en de oost-europeanen thuis zaten en niks hadden!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
met drank op meteen rijbewijs afpakken europees registreren en nooit meer teruggeven.

op de parking met oostblokkers is het vaak gezellig.

alleen als je de confrontatie uit de weg gaat met alle vooroordelen dan kom je er niet.

als je met ze praat ( velen kennen engels of duits ) dan hoor je hoe ze uitgebuit worden en waarvoor ze het moeten doen.

gisteren nog gesproken met een hongaar van GARTNER

ze rijden 90 uur per 2 weken en krijgen 90 uur betaald....laden - lossen noppes...onkosten bijna niks.

ze zijn blij dat ze werken en kunnen ook bijna geen eisen stellen, want dan komt een ander wel voor hun baan.

als je dan het hele weekend voor niks staat en je hebt bij de aldi veel bier en wijn gehaald dan bouwen ze gewoon een feestje en gelijk hebben ze, want je moet je toch vermaken.

hiermee praat ik geen rijden onder invloed goed, maar probeer eens achter de mensen te kijken of probeer eens de andere kant te begrijpen.

maar met alle vooroordelen is het makkelijk met het vingertje wijzen.

hoelang zou het nog duren voordat wij allemaal thuiszitten en de rest van europa op de parkings staan....net als vroeger toen de west-europeanen overal stonden en alles nog het welbekende koek en ei was???

en de oost-europeanen thuis zaten en niks hadden!!!

Dat die mannen in het weekend (bijv. op zaterdagavond) een feestje bouwen, en een paar halve liters wegtikken, en zondag lekker uitslapen en tot 's avonds blijven staan dat is helemaal geen probleem hoor Sindaco?! ;) Maar je gaat toch niet door de weeks jezelf klem zuipen als je weet dat je weer vroeg moet gaan de volgende morgen?! En de veroorzaker van dit ongeluk had 2X de toegestane hoeveelheid alcohol op toen hij moest blazen! En je maakt mij niet wijs dat dat van de vorige avond was, want dan heeft ie wel heel erg goed zijn best gedaan! :confused:

En om het even over het oostblokker bashen te hebben... Ik heb ook wel eens een Pool geholpen die op een parkeerplaats stond met een lekke band op zijn volle oplegger en niet eens een krik had! En heb ook weleens een gezellige avond gehad met een chauffeur waarvan ik niet eens meer precies weet waar hij vandaan kwam, volgens mij Maleisië ofzo (reed voor een Roemeens bedrijf dacht ik) maar het was in ieder geval ietsje verder dan Oost europa! Waar we op dat moment stonden was niks te eten te krijgen, en toen heb ik hem wat te eten gegeven, en een paar cola'tjes erbij! Met handen en voeten zijn we een heel eind gekomen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sjoeke

ik kan je reactie alleen maar toejuichen Sindaco. Het is zo veel makkelijker om met je vinger te wijzen en niet verder te kijken dan je neus. Want o wee als je de mens achter de "oostblokker"ziet kon het wel eens verdomde moeilijk worden.Dan staat daar een MENS, zoals jij en ik en jullie allemaal. En o wee dan raak je een teer puntje (of zijn jullie allemaal van die bikkels die niks om een ander geven)

Rijden onder invloed is fout, niet fouter als je oostblokker bent en ook niet minder fout als je nederlander bent. Daar is geen enkel onderscheid in te maken.

Ik lees hier en elders reacties waar ik van denk: is dit nu grootspraak omdat het zo lekker bekt? Of zijn we hier zo bekrompen dat we echt heel eerlijk en diep in ons hart er van overtuigd zijn dat ze als mens minder zijn dan ons.Bij een witte nummerplaat wordt elders al geroepen en geinsinueerd tja het is een poolse kentekenplaat. Geen mens weet wat voor nationaliteit de bestuurder had, maar men voelt zich hier wel slim genoeg om er over te oordelen.

Dit bericht heeft niks met polen knuffelen te maken, maar met wat verder kijken dan de vooroordelen, en voor alle duidelijkheid een oostblokker is geen diersoort....maar een mens. Als mens kun je hem be/veroordelen maar niet omdat het een oostblokker is. Je kunt iemand onaardig vinden, onprofessioneel, een slechte chauffeur, een stinkert maar dat is de persoon en niet DE oostblokker.

Soms heel soms bedenk ik: (en dit is absoluut niet verkeerd bedoeld, en ik wil niemand ermee vergelijken)er was eens iemand die andere rassen minder vond. We zijn het er allemaal over eens dat dat natuurlijk absoluut niet kon, waarom kan dit wel?

Hier worden kranten veroordeeld omdat ze alweer over vrachtwagens en ongelukken lopen te schrijven. Het gaat hier niet anders.Zit er geen gele nummerplaat op dan is het: zie je wel alweer de.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek

even een uitspraak van iemand geleend:

Je mag er ook op reageren dat is namelijk het mooie van een discussieforum.
en in het algemeen een reactie:

natuurlijk gaan we dan niet hele bevolkingsgroepen zwart maken.

respect gaat voor vrijheid van meningsuiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
even een uitspraak van iemand geleend:

en in het algemeen een reactie:

natuurlijk gaan we dan niet hele bevolkingsgroepen zwart maken.

respect gaat voor vrijheid van meningsuiting.

precies

voor dronkaards die rijden is het duidelijk:bey:

voor de rest van de vooroordelen sluit ik me zeker aan bij sjoeke en wij zijn niet anders dan hun.

alleen doen hun nu veel van de dingen die wij vroeger deden en nu niet meer kunnen cq mogen ivm een veranderd europa.

en dat is niet de schuld van de mensen die proberen hun geld te verdienen en voor hun gezin te zorgen.

toen ik een paar weken terug in roemenie was en zag hoe het anno 2010 daar nog is dan is er nog een hele weg te gaan.

en toch wordt ik als west-europeaan daar gewoon ontvangen en maak contact en eet en drink en communiceer.

alleen het kost nog niet de helft van hier en daar ligt ook de oorzaak van de hele verschuiving van werk en moraal in europa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is gewoon heel klote voor de jongen die op de wagen zaten om de weg weer vrij tegeven (zeg ik gezien het tijdstip) Heel veel sterkte en beterschap!!

Buiten dat het dit x een dronken pool was. Ik hoop dat hij nooit zijn rijbewijs terug krijgt.

Ook nederlandse chauffeurs scheuren als mongolen langs de afzettingen, er staat niet voor nix 70 boven de weg. heb zelf ook regelmatig de pionnen van de weg af gehaald en op de weg gezet. De ene chauffeur gaat netjes met 70 tegen de andere kantlijn aanrijden zodat je er weinig last van heb en de andere chauffeur vind het leuk om met 89 zown 20cm langs je heen te scheuren.

ik vind meer controle op alcohol een belangrijk punt en de snelheid bij weg werkzaamheden mag wat mij betreft 3dubbel beboet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast KlaasV

ik vind meer controle op alcohol een belangrijk punt en de snelheid bij weg werkzaamheden mag wat mij betreft 3dubbel beboet worden.

Die snelheidsbeperkingen zijn ter bescherming van de wegwerkers. Het is een levensgevaarlijke bezigheid. Er zijn desondanks lieden die daar geen ruk mee te maken hebben. Dus van mij ook 3dubbele boetes!

Ik snap nog steeds niet waarom er op de achterkant van de wagen met die grote knipperende pijl niet standaard een snelheidscamera is gemonteerd!

Zo'n aparaat verdient zichzelf in no time terug en ik heb geen enkele vorm van medelijden met de "hufters" die daar een snelheidsbekeuring krijgen.

Ook de matrixborden zouden mijns inziens rood omrand moeten worden. Dit is veel te vrijblijvend. Het lijkt meer een advies, dan een toegestane maximumsnelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast KlaasV

.... Ik ben geen moraalridder. En ik ben ook geen heilige :angel: , maar wanneer ik netjes 70 rijd in de werkzaamheden en in mijn spiegels zie dat veel collegas zich daar maar moeilijk mee kunnen verenigen (opduwen, half ernaast gaan rijden met 50 cm afstand, knipperen met de lichten, de bekende middelvinger), dan hoop ik dat veel bekeuringen ergens helpen...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sjoeke
.... Ik ben geen moraalridder. En ik ben ook geen heilige :angel: , maar wanneer ik netjes 70 rijd in de werkzaamheden en in mijn spiegels zie dat veel collegas zich daar maar moeilijk mee kunnen verenigen (opduwen, half ernaast gaan rijden met 50 cm afstand, knipperen met de lichten, de bekende middelvinger), dan hoop ik dat veel bekeuringen ergens helpen...!

je hoeft geen moraalridder te zijn om het fatsoen te hebben even rekening te houden met de daar werkende mensen. :ok:

Is gewoon je houding ten opzichte van een ander, maar ja we gaan het hier maar niet over imago hebben:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
respect gaat voor vrijheid van meningsuiting.

Respect?:confused: Moet ik respect hebben voor iemand die zich een stuk in de kraag zuipt, en daarbij bijne een paar man de hemel in helpt, en div. families verruineert?:confused:

Sorry Midweek, maar er zijn natuurlijk wel grenzen aan het respect geven!:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
.... (opduwen, half ernaast gaan rijden met 50 cm afstand, ...!

Met dat soort types zoals jij omschrijft ben ik met mijn begrensde 85/u al lang klaar.

Gewoon een klein stukje mee naar links sturen, meestal nemen ze dan al wat meer afstand.

En diegene die dat nog niet doen, vinden het dan nodig om vervolgens af te snijden.

Zielige sukkels, en maar klagen dat ze weinig verdienen, maar jakkeren dat ze doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek

Sorry Midweek, maar er zijn natuurlijk wel grenzen aan het respect geven!:ja:

precies!

net zo goed als dat er grenzen zijn in het schreeuwen van ongezouten meningen en vooroordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
precies!

net zo goed als dat er grenzen zijn in het schreeuwen van ongezouten meningen en vooroordelen.

Dus respect krijgt in dit geval dus toch voorrang?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
Dus respect krijgt in dit geval dus toch voorrang?:confused:

het staat gewoon in de forumregels.

"Respect naar anderen toe zwaarder weegt als de vrijheid van meningsuiting."

wat inhoud dat men zich mag gedragen in het bejegenen van anderen.

neemt niet weg dat iemand die geen respect zou verdienen het hopelijk niet krijgt ook. dronken automobilisten of zo....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
endit is niet de enige pool die met drank op rijdt zo zijn er nog veel meer ze moeten deze groep de toegang tot nederland ontzegen nooit geen pool meer op onze autobaan en dan heben we het nog niet gehad al die andere oostblokkers kunnen er ook wat van dus zal ik niet alle over een kant scheren maar ze zuipen allemaal alleen ze kruipen steeds door het oog van de naald en zo worden wij weer te grabelen gegooit door zo,n idioot opsluiten en voorlopig 10 jaar vast zetten en dat de fam maar voor de kosten opkomt:ja:

Nou Nou. Er zijn er ook die niet zuipen.

Die zijn er ook. Altans, die zuipen alleen in het weekend. Dan is het niet erg.

En dan nog es wat; als je de poolen de toegang weigert tot nederland, wie zorgt er dan dat onze spullen van A naar Beter worden vervoerd? Moeten de Bulgaren dat weer doen zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden