[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Foto's gemaakt door Sven Duistermaat


Sven D

Recommended Posts

Vlematra is naar mijn idee heel stilletjes van de aardbodem verdwenen?

ik heb nooit iemand horen zeggen dat het ze opviel dat je die wagens niet meer zag rijden, terwijl ik mij maar afvroeg waar het gebleven was.

van B O weet ik dan weer wel, heeft ook hier op het forum gestaan dacht ik.

tja... ik kom de stad (bijna) nooit uit, dus mijn wagen heeft geen kans bij Sven:nee::nee::nee:

Vlematra is in Januari 2006 overgenomen door Dhr. Bas Overbeeke. Aangezien deze (nog) geen naamsbekendheid had, is er nog geruime tijd doorgereden met de stickers van Vlematra op de auto's. Toen er (oude) schuldeisers verhaal kwamen halen bij de nieuwe eigenaar om het "oude" Vlematra, is de naam veranderd in Bas Overbeeke, tegelijke tijd zijn enkele oude auto's vervangen door nieuwe DAF's SSC's en gelijk van de "nieuwe" naam voorzien. Wat er van Bas Overbeeke transport terecht gekomen is, is inmiddels bekend. Failliet gegaan, en daarna met enkele oude trekkers doorgegaan. Al het nieuwe materiaal (trekkers en opleggers) is door de bank verkocht. Officieel het het bedrijf nu (volgens mij) Dekker transport Montfoort, en is Dhr. Bas Overbeeke daar nu planner of zetbaas. De voertuigen zijn nog steeds (nu bijna 1,5 jaar na het failliesement) voorzien van de oude naam Bas Overbeeke.:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oké dan, ik had wel door dat er een ander logo (kleinere letters) was veranderd, maar 1 ding is meestal zo, als iets niet klopt gaat het meteen de wereld in:confused:

kennelijk vielen de chauffeurs ook niet op kwa rijstijl, want dan trek je vaal toch wel meert aandacht in dit "kleine" wereldje;)

ken je nagaan dat het verder nog weinig mensen bekend was;):bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Vlematra is in Januari 2006 overgenomen door Dhr. Bas Overbeeke. Aangezien deze (nog) geen naamsbekendheid had, is er nog geruime tijd doorgereden met de stickers van Vlematra op de auto's. Toen er (oude) schuldeisers verhaal kwamen halen bij de nieuwe eigenaar om het "oude" Vlematra, is de naam veranderd in Bas Overbeeke, tegelijke tijd zijn enkele oude auto's vervangen door nieuwe DAF's SSC's en gelijk van de "nieuwe" naam voorzien. Wat er van Bas Overbeeke transport terecht gekomen is, is inmiddels bekend. Failliet gegaan, en daarna met enkele oude trekkers doorgegaan. Al het nieuwe materiaal (trekkers en opleggers) is door de bank verkocht. Officieel het het bedrijf nu (volgens mij) Dekker transport Montfoort, en is Dhr. Bas Overbeeke daar nu planner of zetbaas. De voertuigen zijn nog steeds (nu bijna 1,5 jaar na het failliesement) voorzien van de oude naam Bas Overbeeke.:stom:

Dr reed toch ook nog een combi op zwitserland? Toendertijd...Ben zn naam ff vergeten,oud baasje best ventje...Kwam ook nog weleens bij mn oude baas laden voor de schweiz...En kwam hem nog wel eens tegen aan de zwitsers/franse grens als ik over de simplon terugkwam....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Is van de firma Oosterbeek uit Goor met deze auto wordt EPS vervoert

EPS (expandeerbaar polystyreen) is ook wel bekend als piepschuim of tempex.

Dank U Theo, dacht al zoiets, als je zo'n auto an pad zet, moet je constant iets lichts vervoeren, anders koop je er wel meer assen onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dr reed toch ook nog een combi op zwitserland? Toendertijd...Ben zn naam ff vergeten,oud baasje best ventje...Kwam ook nog weleens bij mn oude baas laden voor de schweiz...En kwam hem nog wel eens tegen aan de zwitsers/franse grens als ik over de simplon terugkwam....

Klopt, die Scania combi is verkocht, en Dirk van Vliet is eerst met pensioen gegaan (toen Overbeeke failliet ging), maar kom geen afscheid nemen van Zwitserland, en rijd volgens mij nu bij Scherpenhuizen wederom op Zwitserland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden