[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Man 18 la


nawm

Recommended Posts

  • Forumlid
Zo'n soort camper zou ik ook wel willen hebben! :ok: Dan gingen we rap een paar weken Zweden en Noorwegen verkennen! :ja:

Deze http://autoline-eu.nl/sf/camper-camper-SCANIA-R500-11041314391599891400.html lijkt me wel wat?! En nog van m'n favoriete merk ook!

Ja ik denk dat ik me er erg mee zou vermaken. En nog een V8 ook;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Dat heb je goed, en alleen de voorwagen heb ik genoeg aan! :D Natuurlijk vindt ik een Scania V8 ook helemaal geweldig,

alleen heb ik er niet álles voor over om er een te rijden bij het baasje.

Ja, die aanhanger heb je niet veel aan, tenminste als je niet in een raceteam wilt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die tijd is voorbij Kevin, ik vindt mijn loonzakje belangrijker.

En als ik mag kiezen dan zoek ik een MAN uit, dit alleen omdat mijn zwager garagechef is bij MAN Helmond, lekker makkelijk met afspraken maken en extra's regelen.

Ben Jong,weet ik maar ik heb ook liever een beter bedrag aan het eind van de maand op de bank erbij, dan dat ik met een dikke R500 o.i.d. rij, oké als ze me vragen wat voor wagen het zou mogen worden komt er ook wel een V8 of een DAF met wat meer verlichting dan normaal, maar zoals sommige het hebben zou ik het nooit doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is een beetje off topic, maar ik dacht altijd: Je hebt 2 soorten vrachtwagen chauffeurs, de ene rijdt hem privé, en dan is het een camper of zo. En de andere groep rijdt ermee voor de baas.

Mijn werk is iets heel anders dan chauffeur, Ik ben radio technicus bij de omroep, plaatjes draaien en zo.

Welk merk installatie, merk CD speler, of ander apparaat, maakt mij niet uit, alstie maar doet wat ik wil.

Maar uit de vorige post merk ik toch een beetje dat er "Merkentrots" is bij jullie chauffeurs. En die merkentrots heb ik heb ik alleen maar opgemerkt bij mensen die zelf een camper gebouwd hebben. Die hebben het over "Een Ster" of "een echte MAN".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is een beetje off topic, maar ik dacht altijd: Je hebt 2 soorten vrachtwagen chauffeurs, de ene rijdt hem privé, en dan is het een camper of zo. En de andere groep rijdt ermee voor de baas.

Mijn werk is iets heel anders dan chauffeur, Ik ben radio technicus bij de omroep, plaatjes draaien en zo.

Welk merk installatie, merk CD speler, of ander apparaat, maakt mij niet uit, alstie maar doet wat ik wil.

Maar uit de vorige post merk ik toch een beetje dat er "Merkentrots" is bij jullie chauffeurs. En die merkentrots heb ik heb ik alleen maar opgemerkt bij mensen die zelf een camper gebouwd hebben. Die hebben het over "Een Ster" of "een echte MAN".

Die merkentrots is er zeker, en ik denk dat iedere chauffeur wel een bepaalde voorkeur heeft v.w.b. het merk vrachtwagen.

Maar meestal is het de baas die bepaald wat voor merk auto's er op de dam staan. Al zullen er nog wel een paar bedrijven zijn

waar dit in samenspraak met de chauffeur gaat. Maar dat is tegenwoordig denk ik een zeldzaamheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden