[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bakken wisselen


Bert

Recommended Posts

  • Forumlid

Gelukkig niet Henk :D. Het gebeurd wel eens dat we het op de "oude" manier doen, maar dat is alleen op de zaak.

Het wisselen alleen kan op de terminal in, laten we zeggen, 10 minuten.

Doen we het zelf, dus op poten zetten van de bakken, dan zijn we toch wel minimaal een half uurtje bezig met deze bakken.

De bakken waarmee ik in Breukelen reed werkten makkelijker en die kon je als ze goed achter elkaar stonden in 20 minuten doen.

Dus ja het scheelt in tijd, maar zeker in werk :D.

Het enige wat we op de terminal doen is 8 twistlocks los en na het wisselen weer vast zetten :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die waren nog ingeklapt. De chauffeur rijdt eerst met de voorste tegen de bak aan en laat dan pas de achterste zakken.

Dit doet hij omdat hij anders bang is dat er schade ontstaat aan de bakken aan (voor hem) de achterkant van de bakken.

Goed opgelet trouwens :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
waarom rijden jullie niet met die megabakken zonder kleppen aan de zijkant. want die staan hier in tilburg ook veel bij de iff. en die kunnen ook zo opgepakt worden volgens mij.

Daar heb ik 4.5 jaar mee gereden in Breukelen.

Ik kan die bakken niet op deze auto hebben want:1 dan ben ik minimaal 4.25 mtr denk ik

en 2: de poten zijn veel korter dan die van ons in verband met chassis hoogte.

De Mercedessen die bij ons rijden hebben een tussen chassis en als ze die eraf halen kunnen zij wel met die bakken rijden. Daarom hebben die mannen ook zoveel ruimte tussen de bakken en de auto.

Mooie foto's Bert.

Ook ik heb vroeger met bakken rond gereden bij de firma, helaas heb ik ze altijd op de poten moeten zetten :D maar ja ik mocht ze dan ook afkoppelen bij Michelin Cuneo, Torino of Alessandria en niet op de terminal van Coevorden :p

Ja, het zijn de chauffeurs van vroeger niet meer Scania974 :D.

Tegenwoordig moet alles zo makkelijk mogelijk :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden