Spring naar bijdragen
Wilbert

Vaantjes, t-shirts: nog meer ?

Recommended Posts

Aangezien we tegenwoordig best veel liefhebbers hebben voor een mooi chauffeursforum vaantje en ook de t-shirts aardig besteld worden zoeken we eigenlijk naar ideeën...

Wat vinden jullie nog meer leuk om als hebbeding van het forum te hebben ?

We hebben ook al handgemaakte (beplakte) vrachtwagentjes gehad met een cf banner, moeten hier meer van komen ?

We kunnen best wat inkopen, maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit weer verkocht wordt...:D

Graag horen we in dit topic of er meer wensen zijn..We zullen dan kijken of het haalbaar is..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stickers is zeker een leuk idee, zoals ik het een beetje kan inschatten ( we hebben er al eens naar geïnformeerd ) Zal dat incl. verzendkosten op ongeveer 2,50 uitkomen. Dan heb je wel een hele mooie, duurzame sticker..van zo'n 25 bij 4 cm...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Ro

hoe zit het met die bikini voor de dames? heel topic aan versleten bijna, met goede moed mijn camera opgeladen extra heel het weekend in Assen vertoefd voor een foto shoot, wat denk je veel dames..............geen bikini voorradig:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Ro
En wat is er nou weer verkeerd met dames zonder bikini Ro?????:D

die maken dan geen reclame voor het forum Ibo:D en gewoon blote vrouwen zie je overal wel al LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hoe zit het met die bikini voor de dames? heel topic aan versleten bijna, met goede moed mijn camera opgeladen extra heel het weekend in Assen vertoefd voor een foto shoot, wat denk je veel dames..............geen bikini voorradig:D

Wordt wel een beetje moeilijk om op een string de tekst www.chauffeursforum.nl te lezen ;);)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Wordt wel een beetje moeilijk om op een string de tekst www.chauffeursforum.nl te lezen ;);)

voorop kan het vaantje wel in het klein LOL maar een sticker vind ik ook wel een goed plan makkelijk voor achterop de trailert of aanahngert weet je tenminste dat je een forum misbruiker inhaalt LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
voorop kan het vaantje wel in het klein LOL maar een sticker vind ik ook wel een goed plan makkelijk voor achterop de trailert of aanahngert weet je tenminste dat je een forum misbruiker inhaalt LOL

Dan moet ik heel veel stickers hebben :D heb geen vaste oplegger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon de tekst. Ik wil er 25 .... Voor elke oplegger 1-tje

Bij nader inzien, dan is het maar een keertje de verzendkosten toch?

Ik denk er nog even over na

grt'n Joost

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dan moet ik heel veel stickers hebben :D heb geen vaste oplegger.

Dat is dan weer een nadeel. Heb zelf altijd het zelfde spul mee :D:D:D:D Behalve van de week.

en wat voor sticker zou het moeten zijn ? met het forumvaantje erop .. of gewoon de text chauffeursforum.nl ?

--== Freddy ==--

Wat is duurder ?? Vaantjevorm of rechthoekig???

Zou dit iets zijn ?? lengte van een A4 en 10 cm hoog.

Dit is ongeveer net zo groot als de Truckstar sticker ?????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kunt ook kentekenstickers maken voor onder 't kenteken:D:ja:

Laatst heb ik er een voor de scooter laten maken kostte 5 euro inclusief verzendkosten:ja:

Dus laat 't voor een groter kenteken een paar euro duurder wezen:cool: maar als diegene die ze aan forumleden doorverkoopt er nou een groot aantal teglijk afneemt gelden die ( ongeveer 2 euro) verzendkosten ook al niet meer:ok:

Is misschien een idee voor mensen die wel met een vaste wagen rijden maar waarvan de baas liever niet zo'n grote sticker achter op de wagen ziet:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thermo bekers voor de koffie onderweg met daar een opdruk van het chauffeursforum en aan de voorkant een opdruk van het vaantje bijvoorbeeld, of is dit niet realiseerbaar. heb het wel ooit eerder gezien van een bedrijf maar heb geen idee waar je zoiets kan laten maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thermo bekers voor de koffie onderweg met daar een opdruk van het chauffeursforum en aan de voorkant een opdruk van het vaantje bijvoorbeeld, of is dit niet realiseerbaar. heb het wel ooit eerder gezien van een bedrijf maar heb geen idee waar je zoiets kan laten maken.

Zo'n bedrijf zit wel in Helmond;);) Igo-post:zegtniets:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zo'n bedrijf zit wel in Helmond;);) Igo-post:zegtniets:

nu je het zegt inderdaad ja, we zien het wel of de leden het wat vinden het zal wel iets duurder zijn dan een stikker maar het lijkt me wel leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites