[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

inbraak of overvallen ?


Derek-Jan

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Hij is hier helaas niet te zien Derek-Jan.

Het is de parking voorbij Piacenza, Arda Ovest, op de A1 Milaan -> Bologne.

Weet ook niet waarom sommigen het niet kunnen zien, hij is in een paar minuten al meer dan 20x bekeken dus hij doet het wel ??

Heb zaterdagmorgen gelost in Cremona en ze weten nog niet wat ik moet doen (waarschijnlijk laden in Ravenna) Had geen diensttijd meer, maar mocht toch niet naar ravenna rijden, dus vond ik dit een aardige optie. Gisteren nog gegeten in de routier hier op de afslag : fiorenzuola, maar die is zondag dicht. Ze hebben hier wifi, restaurant, bar, en propere douche..... ik red me dus wel tot morgenvroeg. hoor pas na 9 uur wat het word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het is de parking voorbij Piacenza, Arda Ovest, op de A1 Milaan -> Bologne.

Weet ook niet waarom sommigen het niet kunnen zien, hij is in een paar minuten al meer dan 20x bekeken dus hij doet het wel ??

Heb zaterdagmorgen gelost in Cremona en ze weten nog niet wat ik moet doen (waarschijnlijk laden in Ravenna) Had geen diensttijd meer, maar mocht toch niet naar ravenna rijden, dus vond ik dit een aardige optie. Gisteren nog gegeten in de routier hier op de afslag : fiorenzuola, maar die is zondag dicht. Ze hebben hier wifi, restaurant, bar, en propere douche..... ik red me dus wel tot morgenvroeg. hoor pas na 9 uur wat het word.

....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja dit hoop je niet mee te maken. Wat ik altijd heb is een oude portemonnee met wat kleingeld en wat briefgeld erin. Hierbij wat oude pasjes bv een freebees etc. en je knip met de rest goed opbergen. Je gelooft toch niet dat ze na 't vinden van 1 knip nog een andere gaan zoeken. Zo heb ik dat ook gedaan met m'n telefoon. Een oud mobieltje(bv Nokia 3310) in 't zicht en de andere veilig. Ja 't is belachelijk dat 't moet maar ja zolang een ander niet met z'n poten van je spullen af kan blijven is dit een goede optie.

Overigens heb ik 's nachts wel een gasmelder in de cabine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja dit hoop je niet mee te maken. Wat ik altijd heb is een oude portemonnee met wat kleingeld en wat briefgeld erin. Hierbij wat oude pasjes bv een freebees etc. en je knip met de rest goed opbergen. Je gelooft toch niet dat ze na 't vinden van 1 knip nog een andere gaan zoeken. Zo heb ik dat ook gedaan met m'n telefoon. Een oud mobieltje(bv Nokia 3310) in 't zicht en de andere veilig. Ja 't is belachelijk dat 't moet maar ja zolang een ander niet met z'n poten van je spullen af kan blijven is dit een goede optie.

Overigens heb ik 's nachts wel een gasmelder in de cabine.

Zo heb ik mijn oude vervallen pasjes van autoroute etc gewoon '' in het zicht '' liggen. Geloof ook niet dat ze dan nog verder zoeken, of controleren of die pasjes nog geldig zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
kijk hier eens naar en kijk ook naar de reacties die er onder staan

http://www.twee-vandaag.com/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=30887#

gr rob

nog een klein berichtje achteraf, de eerste reactie die er onder staat is van mij afkomstig, dus het is mij ook al over komen en ik slaap soms nog slecht als ik hier aan terug denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Bij mij is het een paar jaar geleden overdag gebeurt,ik stond bij de klant in mugnano di napoli(jou wel bekend rob)geen fijne plek. ik dacht dat de klant om 14.00uur weer begon maar dat bleek 15.30uur te zijn.ik dacht ik ga dan maar even liggen want ik was achterlijk vroeg begonnen,nou ik lag net toen ik een gigantische klap op de deur hoorde,ik eruit maar zij konden niet naar binnen want ik had de vergrendeling en het alarm erop. ikgeloof dat zij nog meer schrokken van mij dan ik van hun(ze waren met 3)en vlogen gelijk naar een auto en weg waren ze,en dit ging zo snel dat ik niet eens een kenteken of merk auto gezien heb.ja dan moet je eruit,je voelt je niks niet happy mijn slot was rechts gewoon uit de deur geslagen met een schroevendraaier!toen ik van de schrik bekomen was belde ik naar de zaak en zei dat ik een nieuw slot moest omdat ze geprobeerd hadden om in te breken,vragen ze me was je geen lading kwijt dan? ik zei nee het slot van de cabine,oooooh was de reactie aan de andere kant van de lijn;dus niet van de oplegger,nou dan doen we daar toch effe een nieuw slot in zogauw je weer hier bent.:kill:gr.johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nou dan doen we daar toch effe een nieuw slot in zogauw je weer hier bent.:kill:gr.johannes

Haha wat een belachelijke reactie dat ze je gaven. :p

Ze doen als of een lading goederen belangrijker is dan een mensen leven...!! ( en laten we eerlijk zijn, wat maakt hun die goederen uit? Daarom zijn ze verzekerd. )

Ik snap niet hoe je dan rustig aan de telefoon kunt blijven en beleefd kunt terug antwoorden... jongens jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Ik snap niet hoe je dan rustig aan de telefoon kunt blijven en beleefd kunt terug antwoorden... jongens jongens.

Ga er maar gerust vanuit dat het gesprek daarna ook snel afgelopen was,en ook als je dan op de zaak komt word er ook niet meer over gepraat,de monteurs staan maar wat te kijken zo van hoe krijgt ie dat nou voor mekaar?,maar ja die weten ook van niks enwe gaan gewoon weer verder tot de order van de dag,groet johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden