[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

inbraak of overvallen ?


Derek-Jan

Recommended Posts

  • Forumlid

Wat Johannes schrijft klopt wel want toen rob terugkwam op de zaak,werd er ook niet gevraagd hoe het met hem ging.

Het is nu een jaar geleden dat het gebeurd is maar hij slaapt nog steeds slecht.

Maar het hele gezin lijdt eronder want onze dochter van 16 was helemaal overstuur.

Ze zei de hele tijd papa had wel dood kunnen zijn het heeft een hele tijd geduurd voordat ze weer meedurfde met rob naar spanje.

gr joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

dan ben ik toch blij dat ik werk waar ik werk. want bij ons stapt de trafficmanager meteen op het vliegtuig om de betreffende chauffeur bij te staan.

blijkt maar weer eens het verschil van werkgevers..

daar wil ik nog niet werken voor 25euro netto per uur..

wat een waardeloos bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dan ben ik toch blij dat ik werk waar ik werk. want bij ons stapt de trafficmanager meteen op het vliegtuig om de betreffende chauffeur bij te staan.

blijkt maar weer eens het verschil van werkgevers..

daar wil ik nog niet werken voor 25euro netto per uur..

wat een waardeloos bedrijf.

Ik wil even zeggen dat Maters echt geen waardeloos bedrijf is,ja wat er toen gebeurd is is niet leuk maar misschien leren ze er van.

Nu rob zijn rijbewijs kwijt is wordt hij door Ben Maters van alle kanten geholpen.

Ze wilden hem zelfs elke dag wel ophalen en weer thuisbrengen naar huis en dat is toch 240km per dag.

Ze kunnen ook denken zoek het zelf maar uit,dus rob werkt er nog met veel plezier.

gr joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

laat de politie snachts maar eens maar gaan patrouilleren op de truckstops en parkeerplaatsen en camaras gaan plaatsen bij de op en afrit van een parkeerplaats.

en voor grotere truckstops ,laten ze maar beveiliging aanschaffen.

ik heb in canada en de usa nog tot opheden geen last gehad van criminaliteit op parkings en truckstops (even afkloppen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb in canada en de usa nog tot opheden geen last gehad van criminaliteit op parkings en truckstops (even afkloppen)

Ik denk dat het in Canada en USA iets gemoedelijker aan toe gaat. Tenminste, dat is wat ik altijd hoor van chauffeurs aldaar. Daar zijn ze ook nog bereidt om elkaar te helpen als iemand met pech langs de weg staat, toch ?

Als ik het fout heb, mag je dat rustig zeggen, maar dat is wat ik veelal hoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden