[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gekke transportfoto's


Sprinter

Recommended Posts

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Nou, Speciaal voor Midweek! :D De Shovel van de Houtbank!

Ik kwam hem een keer tegen tijdens het lossen en vond het nogal een imposant apparaat. Ik probeerde uit te leggen hoe ie eruit zag, maar dat lukte niet. :) Na een mailtje naar de Houtbank heb ik uitleg en een paar foto's gekregen. Dank daarvoor! :tu: Hij lijkt op de foto's misschien niet zo groot, maar als je hem aan ziet komen doe je wel een stap opzij :)

"De shovel met het duwbord.

Dit bord is speciaal zo gemaakt om de vrachten hout die bij ons op de locatie gelost worden door de klant,zo goed en zo hoog mogelijk op de houtbult te duwen."

post-3908-1394780775,1455_thumb.jpg

post-3908-1394780775,2943_thumb.jpg

post-3908-1394780775,4526_thumb.jpg

post-3908-1394780775,5699_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Deze dieplader stond bij de scale(weegbrug)en mocht niet verder,bleek dat men een as te weinig aan de oplegger had geknoopt....

In Canada weegt men per as,en boven een bepaald gewicht moet er ook nog weer een bepaalde afstand tussen de assen zitten(bridging),dit lost men op door extra assen achter de dieplader te bevestigen en aan de voorkant een extra dolly,mocht dit niet genoeg zijn gebruikt men 2 dolly's met max 4 assen.

Deze combinatie woog met truck ervoor 134 ton.

post-2691-1394780947,2112_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze dieplader stond bij de scale(weegbrug)en mocht niet verder,bleek dat men een as te weinig aan de oplegger had geknoopt....

In Canada weegt men per as,en boven een bepaald gewicht moet er ook nog weer een bepaalde afstand tussen de assen zitten(bridging),dit lost men op door extra assen achter de dieplader te bevestigen en aan de voorkant een extra dolly,mocht dit niet genoeg zijn gebruikt men 2 dolly's met max 4 assen.

Deze combinatie woog met truck ervoor 134 ton.

wat een gewicht zeg. dat red je met 500 pk nog niet eens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast midweek

ik kon het eerst niet geloven,

maar toen ik dichterbij kwam leek het op een stellage voor demonstraties of oefeningen.

toch maar even een foto'tje van gemaakt.

post-1146-1394780976,5125_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze dieplader stond bij de scale(weegbrug)en mocht niet verder,bleek dat men een as te weinig aan de oplegger had geknoopt....

In Canada weegt men per as,en boven een bepaald gewicht moet er ook nog weer een bepaalde afstand tussen de assen zitten(bridging),dit lost men op door extra assen achter de dieplader te bevestigen en aan de voorkant een extra dolly,mocht dit niet genoeg zijn gebruikt men 2 dolly's met max 4 assen.

Deze combinatie woog met truck ervoor 134 ton.

of het maar 1 as te weinig is??? kunnen er ook 2 of meer zijn. :D

Welke max belasting per as geldt in Canada??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Dit overkwam mij afgelopen maandag. Ik had gelost bij de Lidl(Etten-Leur) en belde met de planning wat ik moest gaan doen. Aan de andere kant van de lijn. "Rij maar naar Rotterdam en daar laad je een volle auto en wat dozen" Dus ik denk : "Ok, meteen een volle bak en weer snel de grens over"

Nou, niet helemaal:

Dit was die volle auto en de dozen:stom:

Wel een mooi motor blokje trouwens.

post-2152-1394781074,8157_thumb.jpg

post-2152-1394781075,4345_thumb.jpg

post-2152-1394781076,0237_thumb.jpg

post-2152-1394781076,6036_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden