Spring naar bijdragen

Gestolen ! Bdfj94 / oh41hj


marko

Recommended Posts

  • Forumlid

Goedeavond,

Vanmorgen om 6u57 is de volgende trekker / oplegger combinatie gestolen in maastricht. Het voertuig stond geparkeerd op een afgesloten en beveiligde terrein.

post-9730-1394782775,7556_thumb.jpg

post-9730-1394782775,8365_thumb.jpg

Heeft iemand tussen 6u57 en 7u58 in de omgeving van de slagmolen te maastricht iets gezien of waargenomen ? De trekker is sind 7u58 spoorloos.

b.v.d.

Maenen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Tja... De topicstarter heeft ook een trailer kenteken erbij vermeld, dus misschien heb je de dief wel zien rijden? :rolleyes: Niet dat jij dat dan kon weten, maar dan kunnen ze misschien de boel een beetje in de gaten houden rond Antwerpen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vreemd, een oude trekker met even oude trailer, dan zal het wel om de lading gaan hé
Zo'n idee had ik ook al wel Cor. En ze zullen vast niet meer dan in hun ogen noodzakelijk is gaan rijden met een gestolen vrachtwagen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Zo'n idee had ik ook al wel Cor. En ze zullen vast niet meer dan in hun ogen noodzakelijk is gaan rijden met een gestolen vrachtwagen.

Dat bedoel ik, ik kan me (bijna) niet voorstellen, dat ze er rijdend mee in Antwerpen gezien zijn :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat bedoel ik, ik kan me (bijna) niet voorstellen, dat ze er rijdend mee in Antwerpen gezien zijn :zegtniets:
Tja... Helemaal zeker weten doen we dat natuurlijk niet, want ze worden steeds brutaler :rolleyes: Maar mocht die auto wel weer terug zijn dan zou het fijn zijn als de topicstarter dat hier ook even laat weten! :ja:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Topicstarter moet maar ff reageren, lijkt me ook dat 'ie weer terug anders ga je er overdag niet mee rijden.

Mischien inderdaad wel de lading, aangezien Wijssen veel met Bier e.d. rijdt.

Zou er een PB aan wagen als je het zeker wilt weten. topic starten is al sinds 14-09 niet meer gezien.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Volgens mij is die weer terug, dacht hem afgelopen maandag bij Wijsen gezien te hebben. Moet er dit weekend toch in de buurt zijn kijk ik effe of hij er ook daadwerkelijk staat

Graag Duco, anders kan ik niet slapen dit weekend:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een ander topic staat ook een foto van deze wagen, hij is eens gespot door Noudi. Lijkt me wel aantrekkelijk voor dieven met veel dorst. ;)

BD-FJ-94-1-border.jpg

Dit was een foto bij het oude pand in m'tricht .

Het terrein waar ze nu zitten is op en top beveiligd helaas kan he ook zo zijn dat een beveiliging ook kan falen .

Maar ik zal straks even een belletje wagen of dat deze wagen inmiddels al terug is .

Grz -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goedeavond,

Vanmorgen om 6u57 is de volgende trekker / oplegger combinatie gestolen in maastricht. Het voertuig stond geparkeerd op een afgesloten en beveiligde terrein.

[ATTACH=CONFIG]22787[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]22788[/ATTACH]

Heeft iemand tussen 6u57 en 7u58 in de omgeving van de slagmolen te maastricht iets gezien of waargenomen ? De trekker is sind 7u58 spoorloos.

b.v.d.

Maenen

Kijk Marko,veel andworden, behalve van jouw, de volgende keer staan er niet echt veel te popelen om je te helpen.

Of zag je de wagen gewoon niet s.ochtens?biertjebiertjebiertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo mensen,

Wegens vakantie heb ik even niet de tijd gehad om te reageren.

De Truck en Trailer waren idd weer vrij snel terug maar wij zijn nog altijd dringend opzoek naar mensen die deze auto zondag 5 september hebben zien rijden... !!

Groeten

Marko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk Marko,veel andworden, behalve van jouw, de volgende keer staan er niet echt veel te popelen om je te helpen.

Of zag je de wagen gewoon niet s.ochtens?biertjebiertjebiertje

Aub serieus blijven en als iemand niet reageerd is hier meestal wel een reden voor !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aub serieus blijven en als iemand niet reageerd is hier meestal wel een reden voor !!!!

Die reden was er ook, je reageerde nergens meer op, dan krijg je dit. Je opent een topic, en dan blijft het stil....... Maar we zijn blij dat je in ieder geval de truck en trailer terug hebt, en hoe staat het met de lading ????? Is er nog schade aan de auto/trailer ??? Allemaal vragen waar we graag antwoord op hebben, als mee zoekers:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rechtop.

Achter zijn huis.:D:D

Is er nu een "reageer politie" hier????

We reageren allemaal zoals we reageren, basta...:bey:

jij reageert gewoon op "zn Corydons"gewoon zoals het hoort...alleen weet deze meneer dat nog niet. (komt ie wel achter:D;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hallo mensen,

Wegens vakantie heb ik even niet de tijd gehad om te reageren.

Groeten

Marko

Hhmmm, er zit hier de mogenlijkheid op om je forum postings te zien, en een week later heb je drie andere postings gemaakt............:ja:

Dat is alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden