Spring naar bijdragen
eric555

scania r500 v8 highline van martini racing

Recommended Posts

hallo

is er misschien iemand die een model heeft van de scania highline van het martini racing team???

zo niet is er dan misschien iemand met gouden handjes die er 1 kan en wil maken voor mij???

die desbetreffende scania is 3 jaar geleden mijn trouwauto geweestpost-9558-1394782797,9249_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hallo

is er misschien iemand die een model heeft van de scania highline van het martini racing team???

zo niet is er dan misschien iemand met gouden handjes die er 1 kan en wil maken voor mij???

die desbetreffende scania is 3 jaar geleden mijn trouwauto geweest[ATTACH=CONFIG]22829[/ATTACH]

haal een bouwdoos.

schilder of spuit hem in de juiste kleur.

print zelf de stickers.

moeilijk?

nee hoor, een goede modelbouwzaak kan je er wel mee helpen.

want er gaan nogal wat uurtjes werk inzitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

anders vraag hier eens http://martiniracingteamnederland.blogspot.com/

En zo'n ding bouwen kun je zelf ook, als je hulp nodig bent ga dan naar www.modelbouwforum.nl of www.modelbrouwers.nl Modelbrouwers is meer statisch en modelbouw is meer gemotoriseerd. Die jongens willen je vast wel helpen met je aanwijzingen geven om hem te bouwen. Het scheelt dat het winter word, mooi winterprojectje op die koude donkere winteravond.:D:D:D:D

Succes met brouwen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
anders vraag hier eens http://martiniracingteamnederland.blogspot.com/

En zo'n ding bouwen kun je zelf ook, als je hulp nodig bent ga dan naar www.modelbouwforum.nl of www.modelbrouwers.nl Modelbrouwers is meer statisch en modelbouw is meer gemotoriseerd. Die jongens willen je vast wel helpen met je aanwijzingen geven om hem te bouwen. Het scheelt dat het winter word, mooi winterprojectje op die koude donkere winteravond.:D:D:D:D

Succes met brouwen

Modelbrouwers???????? LOLLOLLOL

ook een modelgebrouwen biertje, ja lekker he dat modelgebrouwen biertje

LOLLOLLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites