[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

gezocht chauffeur van h. essers (nl)


maddy

Recommended Posts

  • Forumlid

gezocht chauffeur van H.Essers, welke in denemarken rond reed op 23 juli 2010. Hij reed in een MAN van Essers met nl-kenteken, en had een rode trailer erachter met een Belgisch kenteken. De trailer had rechts achter een geheel rode deur, en links achter een rode deur met witte tekst welke niet doorliep op de rechterdeur. Hij heeft donkerblond kort haar, gem lengte, geen bril-snor-baard, leeftijd tusen de 38 en 45 (plusminus). Wie kent hem of weet wie dat zou kunnen zijn?

gaarne info naar

navarro-07@hotmail.com of tel 06 44 18 48 31

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
gezocht chauffeur van H.Essers, welke in denemarken rond reed op 23 juli 2010. Hij reed in een MAN van Essers met nl-kenteken, en had een rode trailer erachter met een Belgisch kenteken. De trailer had rechts achter een geheel rode deur, en links achter een rode deur met witte tekst welke niet doorliep op de rechterdeur. Hij heeft donkerblond kort haar, gem lengte, geen bril-snor-baard, leeftijd tusen de 38 en 45 (plusminus). Wie kent hem of weet wie dat zou kunnen zijn?

gaarne info naar

navarro-07@hotmail.com of tel 06 44 18 48 31

http://tupalo.com/en/valkenswaard/centrum-transport-bv-member-of-groep-h-essers

Wellicht kom je hier verder ,Essers heeft in 2004 de fa Centrum transport overgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo europeaan,

Bedankt voor je reactie, maar ik had ondertussen al ontdekt dat Essers idd Centrum transport had overgenomen. Deze heb ik ook al gebeld, maar zonder kenteken van de vrachtauto kunnen ze me niet helpen, vandaar dat ik het maar via deze weg probeer.

gr, fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hallo freddie,

Ik zoek deze man omdat ik toevallig zag dat hij bij een tankstation in DK een portefeuille verloor met daarin een bedrag van bijna 500 euro. Verder geen persoonlijke items aangetroffen. Aangezien ikzelf nederlander ben, en zag dat hij ook een nederlands kenteken voerde vond ik het zeker de moeite hem op te sporen.

gr fred

ps ben ingelogd op naam van mijn vrouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zeg: "deze man verdiend een warme douche"!!!!

helaas is de kans klein dat je deze chauffeur hier tegen zal komen, maar niet geschoten is altijd mis:ok::ok:

toppie hoor, dat je zo best doet, maar ik neem aan dat je de grapjes hierop ook wel begrijp toch??;);):ok::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hallo freddie,

Ik zoek deze man omdat ik toevallig zag dat hij bij een tankstation in DK een portefeuille verloor met daarin een bedrag van bijna 500 euro. Verder geen persoonlijke items aangetroffen. Aangezien ikzelf nederlander ben, en zag dat hij ook een nederlands kenteken voerde vond ik het zeker de moeite hem op te sporen.

gr fred

ps ben ingelogd op naam van mijn vrouw.

Gewoon kontakt opnemen met Essers Nederland of Belgie.

Wat ze nodig hebben is; autonummer, lokatie, tijdstip en dag, en in welke richting de chauffeur reed.

En de overige info die je hier al had geschreven.

Met de track&trace geschiedenis is deze vrachtwagen en zijn route(inclusief tussenstops) simpel te achterhalen. Ze zullen bij Essers wél eerst aan de betreffende chauffeur vragen of uw verhaal klopt....

Men geeft deze info niet zomaar aan iedereen die zegt dat ie een portemonee heeft gevonden, er kan meer aan de hand zijn en dan weegt privacy zwaarder dan een gevonden portemonee.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die chauffeur heeft het niet verloren, maar zn bijrijder.

Dat was ik :D

Kan ik mn toets besloten terrein weer betalen :cool:

Nee, succes met je zoektocht.

Eerlijke mensen zijn er niet veel meer.

dat blijkt. steeds weer. :mad:

altijd jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fred,

Mijn welgemeende excuses voor mijn eerder geplaatste bericht! :ja:

Maar toen ik je eerste bericht las toen moest ik gelijk denken aan dat

Deense meisje van een tijdje terug die de Nederlandse vader van haar

kindje zocht via een internet oproep?! :D

Inderdaad erg fijn dat er toch nog eerlijke mensen zijn! Top! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

hallo allemaal,

Natuurlijk begrijp ik alle reacties, (ook die verwijderd zijn) maar mijn intentie was zo anders dat ik me helemaal niet had gerealiseerd dat mensen ervan uit gingen dat ik eventuele kwade bedoelingen zou kunnen hebben.

Natuurlijk heb ik met Essers telefonisch contact gehad, maar er is geen enkele melding van vermissing van een portefeuille daar binnengekomen, en omdat ik geen autonr en of kenteken heb van de bewuste auto konden zij mij niet helpen. Ook heb ik de politie geinformeerd, maar deze zei ook al dat het onbegonnen werk is zolang de rechtmatige eigenaar van de portefeuille zich niet zelf meldt.

Vandaar dat ik (via een tip van een kennis) mij tot dit forum heb gewend, hopende dat de chauffeurswereld toch een "klein" wereldje is en misschien iemand zou weten wie deze man zou kunnen zijn.

gr, Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hallo allemaal,

Natuurlijk begrijp ik alle reacties, (ook die verwijderd zijn) maar mijn intentie was zo anders dat ik me helemaal niet had gerealiseerd dat mensen ervan uit gingen dat ik eventuele kwade bedoelingen zou kunnen hebben.

Natuurlijk heb ik met Essers telefonisch contact gehad, maar er is geen enkele melding van vermissing van een portefeuille daar binnengekomen, en omdat ik geen autonr en of kenteken heb van de bewuste auto konden zij mij niet helpen. Ook heb ik de politie geinformeerd, maar deze zei ook al dat het onbegonnen werk is zolang de rechtmatige eigenaar van de portefeuille zich niet zelf meldt.

Vandaar dat ik (via een tip van een kennis) mij tot dit forum heb gewend, hopende dat de chauffeurswereld toch een "klein" wereldje is en misschien iemand zou weten wie deze man zou kunnen zijn.

gr, Fred

Heb je al naar een paar posts eerder gekeken?

Misschien zijn dat handige tips ik weet niet.

Het lijkt me wel dat de track&trace geschiednis terug te halen moet zijn.

Succes!!

En attend van je dat je er alles aan wilt doen om de man zijn geld terug te geven, gebeurt niet vaak meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden