[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

instel tempratuur koeller


Gast Trucksmurf

Recommended Posts

Gast Trucksmurf
kip mag 4 graden zijn.

ik doe iets langer in dat soort vervoer als jou.

nl al 5 jaar ik weet niet beter als dat kip 4 graden mag zijn dat is via de haccp bebaald

Uit mijn tijd dat ik nog in de slagerij werkte is mij altijd vertelt dat de max temp van de kip niet boven de 2,7 mag komen.

Ik heb hier nu ook het SVH Warenkennis leerboek voor de horeca voor mij liggen en daar staat ook in dat het max 2,7 mag zijn.;)

En wat doet het er toe wie welk vervoer langer doet?? Omdat jij het langer doet als mij, mag ik niks zeggen ofzo??

ik zal je de volgende keer wel een PB-Tje sturen zodat je het eerst kan goedkeuren of het geplaatst mag worden oke?:D

bewerkt door Trucksmurf
Toevoegingkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit mijn tijd dat ik nog in de slagerij werkte is mij altijd vertelt dat de max temp van de kip niet boven de 2,7 mag komen.

Ik heb hier nu ook het SVH Warenkennis leerboek voor de horeca voor mij liggen en daar staat ook in dat het max 2,7 mag zijn.;)

En wat doet het er toe wie welk vervoer langer doet?? Omdat jij het langer doet als mij, mag ik niks zeggen ofzo??

ik zal je de volgende keer wel een PB-Tje sturen zodat je het eerst kan goedkeuren of het geplaatst mag worden oke?:D

je hebt gelijk.

maar mario nu ook.

Het transport van de producten gebeurt onder een temperatuur van maximaal 4 graden Celsius.

internet weet meestal wel hoe iets zit.

bron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het enige dat ik van kip weet is dat de maximale temparatuur van kip 4 graden boven nul mag zijn, ongeacht gasverpakking, vaccuumverpakking of zonder verpakking.

minder is altijd beter maar 4,1 graden mag de kip al niet vervoerd worden.

instelling van de koeler variert van -5 tot 0 graden afhankelijk wat onze opdrachtgever wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
je hebt gelijk.

maar mario nu ook.

internet weet meestal wel hoe iets zit.

bron

Het ging mij er niet om wie er gelijk heeft frank maar meer om die andere opmerking van hem, dat kwam op mij nog al denigrerend over, als of je met minder ervaring niks weet.

Al heb ik de temp van mijn kip liever een paar graden hoger, gemarineerd en wel klaar uit de oven :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden