[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

in topics gevonden wetenswaardigheden over RMO (rijdende melk ontvangst)


Gast Hallowed

Recommended Posts

Waar ze bginnen met filmen is de losplaats van koemelk. Maar hij rijdt even later weg van de reinigingsplek. Dus ik denk dat hij een rit koemelk heeft gedaan., daarna gereinigd en daarna aan die geitenmelk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...
  • Forumlid

In Heerenveen, langs de A7, wordt de laatste hand gelegd aan een nieuwe melkfabriek van A-ware/Fonterra.

 

Dit is volledig uitbereiding en men is nog druk op zoek naar leverancier om de benodigde dagelijkse aanvoer van 2,5 miljoen liter melk veilig te kunnen stellen.

 

Dat dit niet eenvoudig is blijkt wel uit het feit dat ze nu al proberen om contracten in Duitsland af te sluiten.

 

En blijkbaar zoeken ze ook nog personeel:

 

http://www.a-warefood.com/nl/nieuws/bouw-mee-aan-de-zuivelfabrieken-in-heerenveen/52

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Als chauffeur zijnde? Ik ben laatst met iemand mee geweest die ook ooit over wil stappen op 'n RMO. Dat schijnt best wel een klein wereldje te zijn (lees: veel liefhebbers) waar zo hier en daar een bekende op de goede plaats zeker geen kwaad kan. Dat is bij een grotere vervoerder hier in de buurt; elders in het land weet ik ook niet hoe het daar zit.

 

Eén ding is zeker: mensen blijven eten en drinken en 'n hoop dingen zit zuivel in verwerkt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als chauffeur zijnde? Ik ben laatst met iemand mee geweest die ook ooit over wil stappen op 'n RMO. Dat schijnt best wel een klein wereldje te zijn (lees: veel liefhebbers) waar zo hier en daar een bekende op de goede plaats zeker geen kwaad kan. Dat is bij een grotere vervoerder hier in de buurt; elders in het land weet ik ook niet hoe het daar zit.

 

Eén ding is zeker: mensen blijven eten en drinken en 'n hoop dingen zit zuivel in verwerkt!

Ja,ik heb mijn 35 uur al...twijfel of je dan weer een diploma er bij moet halen als het toch niets oplevert.Heb mijn cv al achter gelaten bij Aware...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fritom doet volgens mij hoofdzakelijk transport van wei-producten en geen RMO.

Er wordt wel flink aan de weg getimmerd, ook qua transport. AB-Texel (A-ware) heeft in elk geval het materieel van Rink Post uit Appelscha over genomen. Per 1oktober krijgen deze heren Heerenveen als standplaats.

Waar overigens niet iedereen blij mee is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Fritom doet volgens mij hoofdzakelijk transport van wei-producten en geen RMO.

Er wordt wel flink aan de weg getimmerd, ook qua transport. AB-Texel (A-ware) heeft in elk geval het materieel van Rink Post uit Appelscha over genomen. Per 1oktober krijgen deze heren Heerenveen als standplaats.

Waar overigens niet iedereen blij mee is.....

Volgens hun website wel,melkweg fritom...maar geen vacatures...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...
  • Forumlid

Er worden volop chauffeurs rmo gevraagd...had vandaag mijn 1e kennismakingsgesprek...ab texel geeft je de mogelijkheid om het intern te halen, als je daar eenmaal binnen bent heb n je een goede toekomst denk ik..we wachten maar af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden