[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

het werk van een HEMA distributie chauffeur


Gast Cortrans

Recommended Posts

Even heel wat anders, van de week zag ik een Sprinter of zo rijden, compleet in HEMA-outfit. Wat doen ze daar dan mee Cor?

Maarten

En wederom sorry voor de late reactie. 1 Sprinter hebben we op het DC staan, deze wordt door onze "huis" dienst gebruikt, en rijdt dagelijks tussen het DC in Utrecht en het hoofdkantoor in Amsterdam-noord met interne post en dergelijke. Verder weet ik dat er nog 1 in Amsterdam gebruikt wordt voor onderling transport tussen de winkels in het centrum en een "buiten magazijn", dit is dus een magazijn op een andere lokatie als de winkel zelf.

Deze "busjes" rijden dus geen route's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En niet in de morgen om 6 uur Met meer als een uur aan de gang zijn Om de auto voor de los plaats te krijgen

Zijn er bij Die maken de hele buurt waker.

Er zijn ook chauffeurs bij. Die hoor je niet. Zijn binnen het uur weer weg

Huub

Dus jij woont daar bij die k*t los lokatie van onze winkel. Wat een hopeloze losplek zeg. Aan een dok(je) lossen strak langs de muur (dus kun je je laadklep bijna niet bedienen omdat het kastje rechts achter zit, juist tussen de muur en je auto, en een veel te laag afdak van 3.80 meter). Maar volgende keer zal ik even goed toeteren Huub, weet je dat ik het ben (wie gaat er ook bij winkels wonen???)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een volle oplegger lossen en weer laden krijgen wij nog niet eens een uur.

Dus ik denk dat Cor heel ruim binnen het uur weer bij een winkel weg is, ook al zou het een volle bak voor die winkel zijn.....

Ach je kent Huub he. Meestal een half volle laadbak van de motorwagen, dus met een bakkie koffie erbij weer met een half uur weg daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Zeer uitgebreide uitzetting van het werk waar ik benieuwd naar ben is het stukje over de rolcontainers ik zoek een manier om lopend meerdere rolcontainers mee tenemen mits het gewicht niet te hoog is heb jij daar ervaring mee

 

alvast bedankt gr wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Het goede antwoord is hierboven al gegeven. Overigens neem ik er maximaal 2 per keer, omdat mijn rug dat prettiger vindt. Ik rijg elk uurtje betaald, dus is het geen probleem als het 5 minuten langer duurt.

En ik ben trouwens de topic starter "Cortrans", nog steeds werkzaam bij de Hema

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden