[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Ervaring op doen met c/e rijbewijs


Wittte

Vraag

  • Forumlid

Ik man van 38 woonachtig in prov gelderland wil nu na een x aantal jaren als chauffeur op een bakwagen met het grote werk beginnen. Ik ben een aantal keer met een bekende mee geweest (aantal keer ook gereden)en ben helemaal verkocht .Ik zie het als een grote uitdaging en mijn vraag is dan ook : WIE WEET er bedrijven waar er mogelijkheden zijn om aan het grote werk te beginnen.Graag jullie reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Ik man van 38 woonachtig in prov gelderland wil nu na een x aantal jaren als chauffeur op een bakwagen met het grote werk beginnen. Ik ben een aantal keer met een bekende mee geweest (aantal keer ook gereden)en ben helemaal verkocht .Ik zie het als een grote uitdaging en mijn vraag is dan ook : WIE WEET er bedrijven waar er mogelijkheden zijn om aan het grote werk te beginnen.Graag jullie reacties.

Gelderland is best groot, waar zit je ongeveer? Duiven, Doetinchem, Nijmegen, Apeldoorn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Of Culemborg? Maakt veel verschil als je woon-werkverkeer op je fietsje moet doen :D:D:D

Of Elburg? Scheelt ook een paar kilometertjes.....

In de omgeving van Arnhem heb je Beyer in Duiven. Die hebben alle afmetingen, en kun je waarschijnlijk makkelijker doorgroeien naar groter spul. De vacatures op de website:

http://www.beyerlogistiek.nl/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=38&Itemid=18

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
het is geen solide bedrijf afgelopen jaren verschijdene keren failliet gegaan, de beloning is wat aan de lage kant

Dank u, hier kunnen we wat mee (wat weet ik ook even zo snel niet, maar toch:p)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik roep zomaar en paar namen die in mij opkomt, geen idee of je er wat mee kan en of ze allemaal iets qua opleiding ofzo doen en of het wat is;) (hangt er ook van af wat je wilt rijden misschien)

Cornelissen, De Klok.

iets zuidelijker Sanders/Fritom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Je kan ook ij ADR terecht. Deze zitten in wijchen Nijmegen. Je zult 1 a 2 dagen moeten investeren. En vervolgens kunnen we proberen je bij een bedrijf onder te brengen. Je hoeft niet perse meteen je baan op te zeggen. Misschien kan je eerst een keer in het weekend kijken of het voorgestelde werk wat voor je is...

Ook wij betalen altijd conform CAO. En op tijd. Dit wel mits je je werkbriefjes op tijd inleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden