[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

tattoos en hopelijk chauffeur


Gast

Vraag

Beste chauffeurs,planners en andere uit de transport-wereld.Ik ben 20 en ik heb weinig maar wel een beetje ervaring met rijden als vrachtwagenchauffeur. Ik ben een aantal keer chauffeur geweest her en der via uitzendwerk e.d. ben in bezit van mijn rijbewijzen BE-CE+chauffeursdiploma maar daar gaat het nu niet persé om het gaat me meer om het volgende: Ik heb nogal wat tattooages, nek, handen, armen, benen zijn er bij elkaar toch wel zo'n 40/44 ofzo????? dus zit inderdaad aardig aan de volle kant..... Nu weet ik dat dit je kans op werk enigsindz verkleint, maar omdat ik nu toch al een poosje zonder chauffeurs-werk zit, werk namenlijk zelf in een tattooshop vraag ik me af,,, omdat ik toch weer dolgraag op de vrachtwagen wil klimmen of ik snel afgewezen zou worden als een container,bulk-chauffeur bijvoorbeeld? Hebben jullie ervaringen met tattoos en werk? Ik moet er echt wel bijzeggen dat ik erg veel tattooages heb..... Beide armen helemaal dicht(2 sleeves) 1 onderbeen compleet gevuld, mijn rug(ziet toch niemand) buik,borst(ziet ook niemand) maar ook heb ik wat in mijn nek, mijn handen zijn ook gevuld etc. Misschien stom zou je zeggen jezelf zo vol te plantten met tattooages, maar ik ben al van jongs af aan gefacineerd door tattoo's dusssssssssss..........Bedankt,groetjes Nico

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Recommended Posts

  • 0
LOL, nee hoor Dennis.Wil gewoon graag weer rijden, liefst containers of met een tankwagen ofzo..... Altijd willen rijden en heb mn rijbewijzen en de hele mikmak ook uit eigen zak behaald :-) Gelukkig heb ik niks op mn kop(vind ik lelijk) hehe.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Goed lezen Kitty:D

"ze zullen het ook altijd blijven" kan grammaticaal alleen maar slaan op de 1e zin "Kijk tattoos zijn inweze nog steeds taboe"

hangt ervan af als een mooie meid een KLEINE tattoo op haar onderrug of op haar enkel ofzo heeft dan vind ik het niet erg zolang het maar geen grote is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
hangt ervan af als een mooie meid een KLEINE tattoo op haar onderrug of op haar enkel ofzo heeft dan vind ik het niet erg zolang het maar geen grote is

Dat zijn tattoo's die bij een sollicitatie niet zichtbaar zijn.

Maar de bovenstaande medeling in combinatie met het sneeuwpoppen verhaal......

je vertelt wel heel veel over jezelf:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Goed lezen Kitty:D

"ze zullen het ook altijd blijven" kan alleen maar slaan op de 1e zin: "Kijk tattoos zijn inweze nog steeds taboe"

nou het ligt eraan waar je de klemtoon gooit, maar ik denk ik vraag het even voor we t verkeerd begrijpen he:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
nou het ligt eraan waar je de klemtoon gooit, maar ik denk ik vraag het even voor we t verkeerd begrijpen he:D

Gelijk heb je. Vragen kan geen kwaad:ok:

Was ff bang dat dit een heftige discussie ging worden tussen mensen zonder tattoo een mensen met tattoo;)

@Nanno: ik maakte maar een geintje hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Gelijk heb je. Vragen kan geen kwaad:ok:

Was ff bang dat dit een heftige discussie ging worden tussen mensen zonder tattoo een mensen met tattoo;)

@Nanno: ik maakte maar een geintje hoor.

jaa ben ik inmiddels wel gewend grapjes ten koste van mij:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gelijk heb je. Vragen kan geen kwaad:ok:

Was ff bang dat dit een heftige discussie ging worden tussen mensen zonder tattoo een mensen met tattoo;)

@Nanno: ik maakte maar een geintje hoor.

wie is dan zonder en wie is dan metLOL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als je ook laat weten welke regio.

Bij koopman depotrans in etten leur misschien?zag ik hier nog ergens staan op het cf

Maar eerlijk gezegd denk ik dat je wel rekening moet houden met soms niet al te positieve reakties op jouw persoonlijke kunstwerk.

Koopman en Tattoos zijn geen goede combinatie.

Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb mijn rechterarm vol en heb tattoo's op mijn benen.

Bij mijn vorige werkgever had ik mijn arm nog niet zo vol. Alleen 3 chinese tekens op mijn onderarm. Dat werd nog geaccepteerd. Tattoo's op mijn benen niet. Dus geen korte broek voor mij toen...

Bij mijn huidige werkgever geen problemen mee. Aangenomen met rechterarm vol. En tijds solli gesprek ook verteld over mijn tattoo's op mijn benen en of dat een probleem zou zijn als ik in korte broek zou werken in de zomer. Dit is totaal GEEN probleem...

Het kan dus gelukkig ook anders...:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
nou er word degelijk wel gediscrimineerd wat tattoo,s en werk betreft een vriend van mij die zoekt al maanden werk in een magazijn :zegtniets: en zelfs daar word ie niet aangenomen van wege tattoo op armen handen en in de nek ik vind het schandalig :mad:

ik vel er geen mening of hoor "wel of geen tatoos", maar soms denk ik wel eens: zint voor ge begint. Ieder moet zelf weten of hij als een lopend schilderij door het leven wilt gaan, maar ik kan me goed voorstellen dat andere mensen daar een andere mening over hebben, en dit dan ook kenbaar maken. Dat is nu eenmaal de "tol" die je betaald voor je "kunst werk". In sommige beroepen moet je er ook niet aan denken, zie JIJ het al voor je, bijvoorbeeld een rechter of pastoor met allemaal tattos in zijn nek en gezicht???? Het kan dan wel discriminatie zijn, maar toch..................:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Heb inmiddels ondanks mn tattoos gewoon een baan als chauffeur aangeboden gekregen hoor (Y) man zei je bent toch geen politieagent of in dergelijke functie en zei zelfs ik heb ook tattoos dus geen problemen ermee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Goed voor jouw tattooman.

Binnen nu en het einde van de maand heb je figuren in een vrachtwagen gezien warvan je denkt, hoe hebben die ooit werk gekregen....:rolleyes:

Van nooit wassen tot absoluut niet in staat zijn om achteruit te rijden.

Veel plezier en veilige km toe gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden