[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gekantelde bietenwagen zorgde voor overlast bij Hoogkerk


Gast sjeffer

Recommended Posts

Hoogkerk - De N372, was vanmorgen bij Hoogkerk / A7 gestremd, vanwege een gekantelde bietenwagen. De chauffeur raakte gewond en was naar een ziekenhuis gegaan voor controle.

Een groot deel van de lading bieten lag over de weg en moest worden opgeruimd.

Het opruimen van de bieten en het bergen van de vrachtwagen deed o.a Poort uit Hoogkerk. Rond 13:00 uur was de weg weer vrij.

Bron:112nederland.nl

http://www.112nederland.nl/Groningen/nieuws/11568/gekantelde-bietenwagen-zorgde-voor-overlast-bij-hoogkerk.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je ontkomt er niet aan,elke jaar lossen er wel een paar op rare plekken :D

Het rijd ook net even anders, veel gewicht bovenin, en als je dat niet gewend bent......

Vergeet niet dat deze rotonde ongelofelijk hopeloos is aangelegd. Er zit een enorm afschot in het wegdek en je krijgt een "heerlijke" zwieper als je de bocht in draait.

Maar aangezien de campagne al 3 maand bezig is zou de chauffeur dat toch wel moeten weten.

Misschien is dat het gevaar wel............. Je wordt op een gegeven moment toch wat "gemakkelijker" als je een bepaalde route vaak rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoeveel is Post er al kwijt geraakt tijdens de bieten campagne? Iets zegt me dat ik die naam toch vaker gezien heb tijdens de campagnes de laatste jaren:zegtniets:

Er zijn 2 bedrijven met de naam Post.

Post uit Harderwijk die gisteren omviel.

Post en Haveman uit Dronten.

Samen hebben zij nogal wat wagens met bieten rijden vanuit de polders.

Vorig jaar is op dezelfde rotonde ook een wagen van Post omgevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij zijn het voornamelijk de auto's van Post en Haveman die om gaan. Verhalen gaan dat er ook al eentje in de vangrail lag langs de A7. Maar ja. Van horen zeggen.

grt'n Joost

Maar eigenlijk kan 't bedrijf daar toch niet veel aan doen ofwel?:angel: Volgens mij is het gewoon domme pech, of nemen ze onverantwoordelijk personeel aan bedoelen jullie? Of is het materiaal niet in orde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar eigenlijk kan 't bedrijf daar toch niet veel aan doen ofwel?:angel: Volgens mij is het gewoon domme pech, of nemen ze onverantwoordelijk personeel aan bedoelen jullie? Of is het materiaal niet in orde?

Ik denk dat de werkdruk giga is met zo'n bietencampagne.En een foutje is dan zo gemaakt.Ik kan me ook voorstellen dat de chauffeurs na enkele weken enkele uurtjes slaap tekort komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden