Spring naar bijdragen
ssc105

smalandsrasta klevshult

Recommended Posts

Gast jan putter
de rasta s in bralanda en grums zijn ook aanraders:ok::ok::ok:

Yep ben er woensdag geweest, vrij ranja drinken

ik zal het kort houden, het is niet mijn voer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zal het kort houden, het is niet mijn voer

Als men niet durft te bestellen wat men niet kan lezen, is men idd overgeleverd aan de 'hamburgare med strips' e.d. persoonlijk vind ik het wel goed in zweden en je kunt zelfs bijna overal gekookte aardappels krijgen! en de prijzen zijn helemaal super, een dagmenu bij Rasta bijvoorbeeld is incl. drinken,salladebar zoveel u wilt met crackers en boter, en koffie na zoveel u op kunt! en dat voor een 75kroon oftewel ong. 7euro vijftig. en als je dan ook nog zegt dat je chauffeur bent gaat er nog 10% korting af! Noem mij eens een land buiten de oostblok landen om waar je voor dat geld kan eten en drinken?!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In zweden vind je op industrieterreinen vaak ook wel tentjes waar ze een middaglunch hebben, hier kun/kon je vaak ook eten voor zo'n 75-100 kronen. Als ik wist dat ik met de BKR boot weer terug ging waar je ook moet betalen voor't geen dat je voor geschoteld krijgt dan ging ik 's middags wel ergens op zo'n plek warm eten, net zo duur en beter dan op de BKR boot

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast jan putter
Als men niet durft te bestellen wat men niet kan lezen, is men idd overgeleverd aan de 'hamburgare med strips' e.d. persoonlijk vind ik het wel goed in zweden en je kunt zelfs bijna overal gekookte aardappels krijgen! en de prijzen zijn helemaal super, een dagmenu bij Rasta bijvoorbeeld is incl. drinken,salladebar zoveel u wilt met crackers en boter, en koffie na zoveel u op kunt! en dat voor een 75kroon oftewel ong. 7euro vijftig. en als je dan ook nog zegt dat je chauffeur bent gaat er nog 10% korting af! Noem mij eens een land buiten de oostblok landen om waar je voor dat geld kan eten en drinken?!

Spanje, portugal. Marche in duitsland eet je ook goedkoper

MAAR ik heb het nooit over een prijs gehad.SMAAK is waar ik het over had

dus nogmaals het is niet mijn voer. zoete meuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast jan putter
In zweden vind je op industrieterreinen vaak ook wel tentjes waar ze een middaglunch hebben, hier kun/kon je vaak ook eten voor zo'n 75-100 kronen. Als ik wist dat ik met de BKR boot weer terug ging waar je ook moet betalen voor't geen dat je voor geschoteld krijgt dan ging ik 's middags wel ergens op zo'n plek warm eten, net zo duur en beter dan op de BKR boot

bkr zit toch in Tiel ?????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie_o

BKR boot??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
BKR boot is de Bier, Kip en Rijst boot of wel de Nördolink.

Ok, die benaming kende ik nog niet....terwijl ik meestal wel met deze rederij ging(ATO;)).

Heb hier altijd best kunnen eten; misschien ook omdat het eten voor mij betaald was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ok, die benaming kende ik nog niet....terwijl ik meestal wel met deze rederij ging(ATO;)).

Heb hier altijd best kunnen eten; misschien ook omdat het eten voor mij betaald was.

Maakte mij niet uit dat je er voor moet betalen, maar wil wel wat fatsoenlijks te eten, dat leek de eerste keren op de nieuwe boot wel goed en toen vervielen ze al weer gauw in het oude stramien. Een dag alleen keus tussen kip(met teveel vlieguren) of vis is geen ramp, maar als je 3x met die boot gaat dan komt je dat wel de neus uit,hoofd reden waarom er een boel van de NVO hekel hadden aan die boot. Voor de rust op de kaart was deze boot wel beter.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

misschien nieuws voor jan putter:AL het eten in zweden is gruwelijk zoet, zelfs het brood is gezoet, dus das niet zo gek dat je het zoete meuk vindt.......

de reden is (volgens zeden die ik ken) door de lange nachten en dus het weinige zonlicht die ze krijgen hebben ze meer behoefte aan zoetigheid en het is traditie in zweden dat je tanden er zowat uitvallen van de zoetigheid die je daar voorgeschoteld krijgt, maar het hoeft inderdaad niet ieder zijn smaak te zijn.

laat een (oudere zweed) niet lachen want dan schrik je van wat je (niet) in zijn of haar mond aantreft:D:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast jan putter

Ja ja heb het nog nooit zo zoet gevroten LOL

En die slechte tanden krijgen ze van de pruimtabak.:D

maar jullie gaan maar mooi genieten van dat ikea voer, tis aan mij niet besteedt.

De paar keer per jaar dat ik er naar toe gestuurd wordt, zijn culinair voor mij niet iets waar ik vrolijk aan terug denk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎17‎-‎12‎-‎2010 om 17:07 zei harrie nak:

In Zweden kent men het zogenaamde ¨dagens¨ en is een kompleet dagmenu en is idd geen geld voor hetgeen je krijgt. Bijna in ieder restaurant heeft men een ¨dagens ¨ 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weet je 'doemijnbest', dit is een oud topic en ik vind het juist leuk dat die oude topics weer eens een schop omhoog krijgen

En je komt nog eens oude bekende namen tegen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden