[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Adonis Transport Leeuwarden neemt auto's en werk over van Robert Klooster Transport


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid

Geschreven door Marcel van der Voort op 08.12.2010, 11:32

LEEUWARDEN – "Adonis Transport, aan de Adonisweg in Leeuwarden is geen vervolg op Robert Klooster Transport uit Kollum. Dat bedrijf is gestopt en wij hebben auto's en werk overgenomen", beweert een planner van Adonis Transport Leeuwarden.

"Robert Klooster zit zelf niet in dit bedrijf. Of een familielid of partner er wel een rol in heeft weet ik niet", gaat hij woensdagochtend verder.

Volgens bronnen heeft Robert Klooster Transport voor TNT gereden en zouden diverse rekeningen aan schuldeisers niet zijn betaald.

Er is meerdere malen geprobeerd om faillissement aan te vragen. Dat mislukte omdat Klooster schuldsanering zou hebben aangevraagd.

Hij is moeilijk te traceren. FNV Bondgenoten vermoedt zelfs dat Robert Klooster spoorloos is.

De vakbond vermoedt dat Adonis Transport Leeuwarden zonder eigen vergunningen rijdt en gebruik maakt van de papieren van Robert Klooster Transport. De planner van Adonis zegt daarover niets te weten.

Chauffeurs en ondernemers die ervaringen hebben met genoemde bedrijven mogen hun reactie sturen naar: m.vd.voort@transport-online.nl

©Transport Online / Marcel van der Voort

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hmm die robert klooster reed altijd wel met dikke wagens met allerhande lichtenmeuk en andere aanklederij...ziet er wel erg mooi en strak uit als je met een stel daf 105 xf ssc rondrijdt maar beter was geweest om eerst rekeningen te gaan betalen zo te zien :ja:

nog beter was geweest als mijn baad die wagens en werkzaamheden over had genomen, dan ahd ik er nu een mooie daf gereden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • Forumlid

kijk maar eens bij transportbedrijven die failliet gaan onder kopje Robert Klooster Transport failliet; daar past dit onderwerp naadloos onder.

De planner weet wel zeker waar hij uithangt; dit is gewoon een opzetje geweest om onder de vorderingen uit te komen. "nee we weten niet waar hij is..:angel:."

Ja ja en sinterklaas bestaat ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hmm die robert klooster reed altijd wel met dikke wagens met allerhande lichtenmeuk en andere aanklederij...ziet er wel erg mooi en strak uit als je met een stel daf 105 xf ssc rondrijdt maar beter was geweest om eerst rekeningen te gaan betalen zo te zien :ja:

nog beter was geweest als mijn baad die wagens en werkzaamheden over had genomen, dan ahd ik er nu een mooie daf gereden

vaak zat een standaard sc gezien van hun bij tnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik weet dat het geen campingweer is,maar normaliter zat hij niet thuis in Kollum maar op een camping in (ik meende Bakkeveen.)om de deurwaarders te ontvluchten.

Wellicht kan het FNV daar eens zoeken?

Zoveel caravans en huisjes zijn er niet bewoond in dit seizoen,dus waar rook uit de schoorsteen komt ff aanbellen.

Even een edit,ik wist dat hij ergens in Leeuwarden zat toen hij nog actief was.Guess what?ik vond hem http://www.detelefoongids.nl/tg/-/w-robert%20klooster%20transport/1/?edsacid=int123736753 check de link maar

Daar staat dus:

Alles Persoon Bedrijf

ZoekUitgebreid zoeken

1 - 1 van 1 resultaten voor "robert klooster transport"

vergroot de kaart

200 m1000 ftKaartgegevens © 2010 Tele Atlas

A

Filter Opties

Sorteer op

A-Z

Toon

Alles

A

Klooster Transport Robert

Adonisweg 6

8938BJ Leeuwarden

058-2890770

Route

Kaart

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
Ik weet dat het geen campingweer is,maar normaliter zat hij niet thuis in Kollum maar op een camping in (ik meende Bakkeveen.)om de deurwaarders te ontvluchten.

Wellicht kan het FNV daar eens zoeken?

Zoveel caravans en huisjes zijn er niet bewoond in dit seizoen,dus waar rook uit de schoorsteen komt ff aanbellen.

Even een edit,ik wist dat hij ergens in Leeuwarden zat toen hij nog actief was.Guess what?ik vond hem http://www.detelefoongids.nl/tg/-/w-robert%20klooster%20transport/1/?edsacid=int123736753 check de link maar

Daar staat dus:

Alles Persoon Bedrijf

ZoekUitgebreid zoeken

1 - 1 van 1 resultaten voor "robert klooster transport"

vergroot de kaart

200 m1000 ftKaartgegevens © 2010 Tele Atlas

A

Filter Opties

Sorteer op

A-Z

Toon

Alles

A

Klooster Transport Robert

Adonisweg 6

8938BJ Leeuwarden

058-2890770

Route

Kaart

ja, dat is scherp gezien van jou! Robert Klooster Transport zit dus evenals Adonis Transport aan de Adonisweg te Leeuwarden.:ja::(

Wat een boeven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En Adonis heeft ook nog eens hetzelfde telefoonnummer.

Geeft eigenlijk wel te denken.

Auto's overgenomen en als bonus het telefoonnummer erbij zeker.................

Adonis Transport

Adonisweg 6-b

8938 BJ Leeuwarden

telefoon: 058-2890770

Deze gegevens aanvullen | Is dit uw bedrijf?

route stuur door schrijf review

(Bron:http://places.tomtom.com/nl_nl/detai...44737880904847 )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
Dit bedrijf is inmiddels op 17 mei failliet verklaard.

LEEUWARDEN - Op dinsdag 17 mei is het faillissement van Adonis Transport, aan de Adonisweg in Leeuwarden uitgesproken.

"Adonis Transport was wel degelijk het vervolg van Robert Klooster Transport. Ook al zeiden zij van niet. Het bedrijf stond nu op naam van de vrouw van Robert Klooster", vertelt een gedupeerde aan Transport Online.

En vervolgt: "Chauffeurs en verschillende ondernemingen werden (weer) niet betaald. Aan de start van Adonis werden er veel beloftes aan chauffeurs gedaan, maar uiteindelijk weer niet nagekomen."

En: "Ook nu zullen zij waarschijnlijk zeggen dat het aan de chauffeurs lag. Ze hebben op verschillende manieren geprobeerd het faillissement tegen te houden. Onder meer werden de chauffeurs beschuldigd van liegen."

Dan klinkt het: "Tevens hebben ze alweer een nieuw bedrijf gestart: RONA International BV."

Edwin Atema van FNV Bondgenoten / Stichting VNB zegt hierover: "Dit bedrijf bestond al. Wij hebben niet feitelijk kunnen constateren dat er transportvergunningen inzitten."

Atema durft ook niet te stellen dat Robert Klooster zijn transportactiviteiten via deze onderneming voortzet.

Grote schulden

Ondertussen zit de kwestie hoog bij de gedupeerde, waarvan de naam bij de redactie bekend is.

"Er zijn nu inmiddels genoeg gedupeerden. Wij hebben grote schulden gekregen doordat hij het loon niet uitbetaalde. Wij hebben dus samen het faillissement aangevraagd. Zodat wij toch ons geld konden krijgen. Het UWV heeft inmiddels de betalingsverplichting overgenomen", verduidelijkt de gedupeerde.

Atema: "Voor de medewerkers is het faillissement van Adonis Transport goed. Er waren mensen in dienst die geen geld hadden. Het is te triest voor woorden dat dit gebeurt."

Curator is mr. P. van der Sluis uit Leeuwarden.

Robert Klooster was vrijdagmiddag niet bereikbaar voor commentaar. Ook zijn advocaat mr. Skála uit Haren is benaderd voor een reactie. Die bleek bij het publiceren van dit artikel evenmin bereikbaar voor een reactie.

Betrokken chauffeurs of anderen die iets over de kwestie kunnen melden mogen hun reactie sturen naar: m.vd.voort@transport-online.nl

©Transport Online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kwam woensdag middag nog een auto tegen op de a7 tussen drachten en groningen. de chauffeurs zijn weer de dupe er van. zulke mensen moeten ze direct goed aanpakken. zo dat ze nooit weer een bedrijf kunnen starten. want het zijn in mijn ogen gewoon een stel oplichters. ze laten het spul failliet gaan en gaan weer vrolijk verder onder een andere naam. en doen dan net of er niks gebeurt is. en er blijven weer een hoop mensen met lege handen achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
kwam woensdag middag nog een auto tegen op de a7 tussen drachten en groningen. de chauffeurs zijn weer de dupe er van. zulke mensen moeten ze direct goed aanpakken. zo dat ze nooit weer een bedrijf kunnen starten. want het zijn in mijn ogen gewoon een stel oplichters. ze laten het spul failliet gaan en gaan weer vrolijk verder onder een andere naam. en doen dan net of er niks gebeurt is. en er blijven weer een hoop mensen met lege handen achter.

Ben het volledig met je eens! De chauffeurs krijgen nu wel hun loon. Maar de gevolgen van dit hele verhaal zal nog een tijd merkbaar blijven voor de chauffeurs.

Helaas zullen er in de toekomst weer gedupeerden zijn zolang deze man in de transportwereld kan blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast daf xf

het is een dikke:zegtniets: heb zelf 3 maand voor hem gereden toen zat ie nog in stadskanaal gelijk 5 autos en voor penske coevorden trekken

alles laten ploffen en meneer was verdwenen met de centen

moet nog genoeg van hem hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit bedrijf is inmiddels op 17 mei failliet verklaard.

Halleluya; :banaan: alhoewel ik denk dat het hem weinig doet. :(

Ik wist het heugelijke feit al via de vrouw van een ex-collega.

Maar het is heel fijn voor mijn gedupeerde ex-collega's dat men hem is blijven achtervolgen en eindelijk failliet verklaard hebben. Zij zijn behoorlijk in de problemen gekomen en kunnen nu het boek dichtdoen als alle zaken afgehandeld zijn. En dat er nog regelmatig een auto in Utrecht komt (TNT?) snap ik ook niet. Zo langzamerhand mag je aannemen dat men zijn reputatie wel kent en niet zaken wilt doen met zo'n iemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het is een dikke:zegtniets: heb zelf 3 maand voor hem gereden toen zat ie nog in stadskanaal gelijk 5 autos en voor penske coevorden trekken

alles laten ploffen en meneer was verdwenen met de centen

moet nog genoeg van hem hebben

Deze man is dus al heel lang bezig met deze praktijken. Toen wij hem leerden kennen zat ie al in Kollum. Hij kan dus elke keer weer hetzelfde uithalen en intussen zijn er weer veel gedupeerden. De rij met mensen die nog geld van m moeten hebben word steeds langer.

Halleluya; :banaan: alhoewel ik denk dat het hem weinig doet. :(

Ik wist het heugelijke feit al via de vrouw van een ex-collega.

Maar het is heel fijn voor mijn gedupeerde ex-collega's dat men hem is blijven achtervolgen en eindelijk failliet verklaard hebben. Zij zijn behoorlijk in de problemen gekomen en kunnen nu het boek dichtdoen als alle zaken afgehandeld zijn. En dat er nog regelmatig een auto in Utrecht komt (TNT?) snap ik ook niet. Zo langzamerhand mag je aannemen dat men zijn reputatie wel kent en niet zaken wilt doen met zo'n iemand.

Helaas zal het hem inderdaad weinig doen, maar de gedupeerden des te meer. Je snapt inderdaad totaal niet dat er nog mensen zijn die hem vertrouwen. Maar goed hij kon altijd goed praten (in zijn voordeel). Ik kan alleen maar hopen dat mensen nu toch gewaarschuwd zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden