[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

mobiele sneeuwfoto's 2010


Gast Hallowed

Recommended Posts

Gast johannes70
@MissD

Respect hoor.

Mij krijg je er niet voor. Ik vind het hier al meer dan genoeg. Het vreet energie en wat Domino ook al zegt: je ziet die tijd wegtikken en je krijgt het maar niet gedaan. En het moet die dag echt gedaan worden, anders geeft het al problemen.

Maar dat van mij is over het algemeen nog niet levensgevaarlijk. Als je tenminste niet te hard gaat liggen jakkeren, want dan is een boom ook hard.

@RvanK en Johannes, hoe zitten jullie dan in de auto.

Is dat ontspannen? Jullie moeten lange stukken door die zooi rijden, terwijl ik korte stukjes doe met veel stops.

Als ik naar de fabriek moet met gewoon weer trek ik mijn jas even uit. Maar met dit weer hou ik hem aan onder het motto, als er wat gebeurd, sta ik in elk geval niet buiten zonder jas.

Hoe doen jullie dat? Gewoon lekker in je trui, de kachel hoog en we zien wel wat er gebeurd?

Ik heb dat vaker, ook als ik een keer wat verder weg moet (verder weg als in een uurtje rijden) Dan hou ik mijn jas aan, kachel klein en rijden. Als ik er uit moet, sta ik tenminste niet in de kou.

In het algemeen: wie van de collega's doet dat?

Ik heb de jas altijd uit,tenzij ik de auto een kilometer moet verzetten.

Ik kan niet rijden met een jas aan, gewoon in mijn overhemd bevalt me het beste, kacheltje rond de 20 of het moet extreem koud zijn dan gaat tempcontrol wat hoger.:ok:

En ja als ik de hele dag door de prut heb liggen modderen heb ik "s avonds wel eens last van mijn armen want je stuurt toch wel iets meer gespannen dan normaal.

Vooral als je door mafkezen ingehaald word zie filmpje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast johannes70
Ik zal nog eens op die link van Johannes drukken.... Zo weer een half uur verder!

En dan heb ik de filmpjes nog geeneens gezien!

grt'n Joost

Hij is bij mij ook al verrekte traag ja:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

post-2075-1394783360,3851_thumb.jpgLeuk minicruise naar Lovund, ben ik vorig jaar ook geweest.

Daar ga ik nog eens op vakantie naar toe, nog niet genoeg van die rare vogels gezien daar ondanks dat ik er heel de dag heb staan wachten.

post-2075-1394783360,5819_thumb.jpg

post-2075-1394783360,7603_thumb.jpg

post-2075-1394783360,9558_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden