[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

chalet vast onder viaduct


Peet

Recommended Posts

  • Forumlid

dsc0575-1280x768.jpg

Friesland - Woensdagavond kwam een chauffeur met zijn truck vast te zitten onder het viaduct van de N913 wat over de Wâldwei gaat.

De truck vervoerde een chalet en bleek te hoog voor het viaduct. Toen de chauffeur dit opmerkte was het al te laat en zat de combinatie muurvast.

Door middel van een speciaal soort krik-installatie probeert met het chalet omlaag te krijgen zodat de truck weer verder kan. Het verkeer ondervond weinig hinder omdat het vrij rustig was op de weg.

tn_dsc0558-1280x768.jpgp><p><a href=http://www.112nederland.nl/data/fotos/2010/12/16/003032/tn_dsc0564-1280x768.jpg' alt='tn_dsc0564-1280x768.jpg'>

bron: www.112nederland.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal zie ik de begeleidingsvoertuigen met een hoogte-stok op hun auto vooruit rijden.

Dit is hier niet gebeurd zo te zien, ach ja aldoende leert men.

echt?

ik weet niet wat het is met deze vervoerders, maar wat mij de laatste tijd opvalt is dat ze

punt 1: zonder begeleiding rijden.

en punt 2: op de middelste baan crossen, en iets in mij zegt dat dat niet echt normaal is met die breedte:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die foto's van 112nl zijn idd erg tactisch genomen.

Ziet zo uit als of hij eronder hangt.

Beetje erger maken dan het is.

Andere foto's zijn toch veel duidelijker.

Hij heeft toch goed opgelet zo te zien,wel een beetje spannend gemaakt om tot op de millimeter door te rijden.

Ik zeg goed gezien en geen brokken.

De nieuwswaarde van een kerende vrachtauto is niet zo hoog dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

punt 2: tot drie meter breed mag dat sowieso, maar hoe vaak zie je niet een LZV op de middenbaan? of iemand met zeecontainers die sneller rijdt dan 80 km/u?????

dat mag nl. ook niet:p:D

heee hooo

mijn teller staat op 82 (nieuwe bandjes dus rijdt in het echt 84, maar dat staat er niet:angel:)

maar met 3 meter breed over de middelste baan met volle kracht...

mij zullen ze hopelijk niet raken, maar een speedy Conzales op de 3e rijbaan busje of wat?

LZV mag ook niet inhalen, maar deze pipo's ook niet kijkt mij.

LZV is tenminste net zo smal als ieder andere vrachtwagen, dus behalve dat ze dan haast hebben oké dan maar.

maar daar zie ik dan weer wat minder gevaarzetting in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drie meter valt best mee hoor.

meet je eigen wagen maar eens met de spiegels erbij.

hoe breed zijn ze dan?

dat kan ik namelijk niet goed opmeten als ik aan de andere kant van de weg zit:nee:

ook niet als ze mij voorbij komen.

maar dat ze aan beide kanten uitsteken is wel een feit toch?

en dat het nergens over gaat dat ze over de middelste baan crossen terwijl de rest redelijk normaal lijkt te rijden zie ik het als een onnodig risico nemen om 2 tellen eerder te zijn.

tenzij je ze weer bij een stoplicht tegen kom maar goed...:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe breed zijn ze dan?

dat kan ik namelijk niet goed opmeten als ik aan de andere kant van de weg zit:nee:

ook niet als ze mij voorbij komen.

maar dat ze aan beide kanten uitsteken is wel een feit toch?

en dat het nergens over gaat dat ze over de middelste baan crossen terwijl de rest redelijk normaal lijkt te rijden zie ik het als een onnodig risico nemen om 2 tellen eerder te zijn.

tenzij je ze weer bij een stoplicht tegen kom maar goed...:rolleyes:

tsja.....

dan zijn ze dus alweer op de terugweg ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden