[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Gele verlichting


Gast

Vraag

simpele vraag: afentoe zie ik auto's rijden met gele verlichting.

Volgens mij zijn dan gewoon een soort hulzen die over het lampje gaan.

Vind het wel mooi.

Iemand enig idee waar je aan die hulzen kunt komen?

En of die ook gewoon over de verstraler lampjes gaan?

Heb geen idee of het 1 maat is of dat ze er in verschillende maten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
De lichtopbrengst is wel wat minder ik had ze ook in mn ouwe trekker.

Persoonlijk vond ik het in het donker veel fijner, en rustiger aan de ogen.

Bij een goede automatrialen ( AD / Brezan) zaak kan je H4 lampen met gele kapjes zo kopen voor iets van 10 euro p/st

Heb ze zelfs bij de Action zien liggen voor een paar euro.:ja::ja:

Gr. Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Trucksmurf
Dan vraag ik me toch oprecht af waarom ik de neiging heb om als ik geen tegenliggers heb het grootlicht aan te steken?

Ik ben niet de enige die dat doet, weet ik uit ervaring...... :cool:

Ik rij zelf bijna nooit met groot licht aan (alleen op donkere landwegen), het liefst heb ik het zo donker mogelijk, geen straatlantaarns op de snelweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Nee of Truck and Car Care montage doet. Die zit in Panningen dacht ik, bij Venlo. FSB in de Achterhoek ofzo? Da's tever weg, kom ik nooit. En de digitacho moet in het weekend rust maken, effe out-of-scope naar FSB lukt niet.

Maar kan ze morgen wel bellen. Want zoals het eruit ziet wordt er morgen weinig gereden. Moet naar Bordeaux, dinsdag lossen, maar het schijnt in Belgie nu rijverbod te zijn, Noord Frankrijk morgen ook. En volgens weerbericht wordt het niet veel beter. Terwijl het in Bordeaux gewoon +10 is :cool:

Zag trouwens dat jij je cabine zelf onderhanden hebt genomen met bekleden. Da's een flinke uitdaging geweest lijkt me :D

je kunt ook ff op www.truckstyling.nl kijken;) doen ook aan montage en op zaterdag ook open

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik zit nu tijdelijk op een auto waarop de vorige chauffeur die gele troep ook geplakt heeft. Ik vind het geen porum en je ziet de belijning met slecht weer een stuk minder. Helaas krijg ik het er na 5 jaar bakken niet meer fatsoenlijk eraf en voor de laatste 2 weken doe ik ook geen moeite meer.

Bijkomend nadeel je hebt ineens een hoop knippermaatjes en dan vooral in België.

En voor de APK mag het trouwens ook niet omdat je niks op de lampen mag plakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Dennis410

herschaaldekopievanhameyj6.jpg

ik heb ze op mijn oude trekker ook een tijd geel gehad, folie mag voor de keuring idd niet omdat je bepaalde lijnen die door t glas lopen afplakt.

heb t op mijn nieuwe ook niet meer gemaakt.

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
als je lang genoeg over je lampen zeikt, worden ze vanzelf geel:ja: :D:D

rare chauff ben jij. .... We urineren altijd tussen band en spatbord. Heb je ook geen last van de wind LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
je mag van mij die afstand lopen, ben je een volledige dag mee zoet ;):D:D

als ik al last van wind heb, dan komt dat door die overheerlijke zelfgemaakte bruinebonensoep, dus is het rugwind, en dan heb je geen last van de wind ;):D:D

alleen word je dan zo hard tegen je trekker aangeblazen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
je mag van mij die afstand lopen, ben je een volledige dag mee zoet ;):D:D

Ligt dichter bij Emmen als bij Beverwijk, ik ben dan 2 dagen zoet:D

als ik al last van wind heb, dan komt dat door die overheerlijke zelfgemaakte bruinebonensoep, dus is het rugwind, en dan heb je geen last van de wind ;):D:D

En als ik dan toch al loop, kom ik wel ff langs om te proeven. Dat ommetje heb ik er wel voor over:D:D:D:D:ja::ja::ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden