[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Robert Klooster Transport Failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

De rechtbank van Leeuwarden heeft dinsdag 28 december Robert Klooster Transport, aan de Hammeren 39 in Kollum failliet verklaard.

Het faillissement is aangevraagd door verschillende schuldeisers.

Klooster heeft enkele weken geleden al tijdens een gesprek met de redactie van Transport Online toegegeven dat er schulden waren.

Hij gaf mede als excuses van de problemen dat hij de verkeerde werknemers had getroffen. Zo beweerde Klooster dat hij bij een chauffeur drugsresten in de asbak had gevonden.

Edwin Atema van FNV Bondgenoten / Stichting VNB meldde eerder: "Robert Klooster Transport heeft voor TNT gereden en er zouden diverse rekeningen aan schuldeisers niet zijn betaald. Er is meerdere malen geprobeerd om faillissement aan te vragen. Dat mislukte omdat Klooster schuldsanering zou hebben aangevraagd."

Curator is mr. P. van Zandbergen uit Buitenpost.

Bron: Transport Online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

tjah, geef je werknemers maar de schuld, lekker makkelijk, en verkeerd personeel heeft ie zelf aangenomen lijkt mij.

volgens mij is deze man zelf verandwoordelijk om de rekeningen te betalen en dan moet ie niet zielig gaan lopen doen, als er met iemand medelijden moet zijn dan is het met z'n werknemers die nu geen werk meer hebben!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat hebben drugsresten in een asbak van een vrachtwagen te maken met het niet voldoen van de rekeningen die door de eigenaar betaald moet worden?ALS er al drugsresten in een asbak gevonden zijn.

Volgens mij wil de eigenaar de schuld lekker afschuiven op zijn werknemers :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De rechtbank van Leeuwarden heeft dinsdag 28 december Robert Klooster Transport, aan de Hammeren 39 in Kollum failliet verklaard.

Het faillissement is aangevraagd door verschillende schuldeisers.

Klooster heeft enkele weken geleden al tijdens een gesprek met de redactie van Transport Online toegegeven dat er schulden waren.

Hij gaf mede als excuses van de problemen dat hij de verkeerde werknemers had getroffen. Zo beweerde Klooster dat hij bij een chauffeur drugsresten in de asbak had gevonden.

Edwin Atema van FNV Bondgenoten / Stichting VNB meldde eerder: "Robert Klooster Transport heeft voor TNT gereden en er zouden diverse rekeningen aan schuldeisers niet zijn betaald. Er is meerdere malen geprobeerd om faillissement aan te vragen. Dat mislukte omdat Klooster schuldsanering zou hebben aangevraagd."

Curator is mr. P. van Zandbergen uit Buitenpost.

Bron: Transport Online

dit is weer een zielig verhaal waar hij natuurlijk weer niks aan kon doen dan heb je lef hoor om het op een chauffeur af te schuiven .

maar als je als werkgever de rekeningen niet betaald dan ben je pas goed bezig:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dit is weer een zielig verhaal waar hij natuurlijk weer niks aan kon doen dan heb je lef hoor om het op een chauffeur af te schuiven .

maar als je als werkgever de rekeningen niet betaald dan ben je pas goed bezig:hamer:

ja en als die zelfde baas misschien het salaris van de chauffeur te laat betaald .zodat die de rekeningen niet kan betalen ligt het zeker ook aan de chauffeur .

zo zie je maar weer we doen het in de ogen van een werkgever nooit goed .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De rechtbank van Leeuwarden heeft dinsdag 28 december Robert Klooster Transport, aan de Hammeren 39 in Kollum failliet verklaard.

Het faillissement is aangevraagd door verschillende schuldeisers.

Klooster heeft enkele weken geleden al tijdens een gesprek met de redactie van Transport Online toegegeven dat er schulden waren.

Hij gaf mede als excuses van de problemen dat hij de verkeerde werknemers had getroffen. Zo beweerde Klooster dat hij bij een chauffeur drugsresten in de asbak had gevonden.

Edwin Atema van FNV Bondgenoten / Stichting VNB meldde eerder: "Robert Klooster Transport heeft voor TNT gereden en er zouden diverse rekeningen aan schuldeisers niet zijn betaald. Er is meerdere malen geprobeerd om faillissement aan te vragen. Dat mislukte omdat Klooster schuldsanering zou hebben aangevraagd."

Curator is mr. P. van Zandbergen uit Buitenpost.

Bron: Transport Online

Gaat niet zo goed met de mensen die voor TNT rijden lijkt het. Deze beste man is failliet, LF Eijsden reed volgens TransportOnline voor TNT en is pas failliet gegaan, en waarschijnlijk nog wel meer. Zijn die prijzen zo slecht dan van TNT?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als er staat dat ze ook reden voor tnt, wil dat niet zeggen dat ze er alleen voor reden toch? maar wel gelijk oordelen dat tnt slecht betaald, hoe krijg je voordelen tot stand? nou op deze manier dus:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een overtrokken reacties en conclusies hier zeg.

Baas geeft personeel de schuld en chauffeurs geven dan maar weer de baas de schuld.....Funtrucker misschien maak je een grapje maar ehhh jij geeft volgens mij het enige goeie antwoord.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een overtrokken reacties en conclusies hier zeg.

Baas geeft personeel de schuld en chauffeurs geven dan maar weer de baas de schuld.....Funtrucker misschien maak je een grapje maar ehhh jij geeft volgens mij het enige goeie antwoord.;)

Ja denk het ook wel. En da's vaak in zo'n geval hè. Iedereen geeft elkaar de schuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik was er ook bijna ingetrapt bij hem,gelukkig heb ik een goede kennis die bij hem op de straat woonde (Klooster is zijn huis uit gezet).

Ik hoorde dat hij een chauffeur zocht (ongeveer half jaar geleden) en belde met hem.

Hij stond op de camping maar hij nam mij zonder blikken of blozen aan door de telefoon,om mijn leeftijd (40).

(Later bleek dat hij dit ook nog bij iemand anders gedaan had en deze is bij mijn weten ook gaan rijden).

Dit omdat hij geen jonkies wilde,omdat deze altijd veel schades maakten.

Toen ik toch even bij mijn kennis ging vragen of hij (buiten het kennen van Klooster),iets afwist van het bedrijf,vond het raar dat ik door de telefoon was aangenomen,wist deze mij te vertellen dat Klooster altijd!! op de camping bivakkeerde omdat de deurwaarders af en aan liepen.(hij hoorde en zag dit,en heeft ook wel eens met 1 van hen gesproken).

Toen heb ik ook nog maar even de bond gebeld om te vragen of het bedrijf bekend was.

Dat bleek zo te zijn,en wel om loonvorderingen.

Dit deed ik omdat ik in het verleden wel eens "nat" gegaan ben,doordat er weinig,geen of veel te laat loon gestort werd.

Verder was er nog wel meer aan de orde,maar dit was in de prive sfeer,en ik zet dit verhaal hier niet neer om hem helemaal af te branden,dus die feiten doen er niet toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij heeft het er gewoon op aan laten komen. Er zijn nog zoveel chauffeurs die geld van hem krijgen (o.a. ik, maar dat kan ik nu vergeten vrees ik). Ben in mei, na 4,5 maand opgestapt, wat hij destijds nogal jammer vond (...) Maar alle betalingen nakomen homaar. (er loopt een dagvaarding tegen hem; 1 van de vele). En als er iets was lag het altijd aan een ander, maar zeker niet aan hem zelf. Intimideren dat ie kon wel, maar geen bedrijf runnen. Verder speelde hij verstoppertje als je naar hem toe ging om je geld. Het feit dat hij voor TNT reed doet niets terzake. Ja als je als klein bedrijf met bijna al je auto's voor hun rijdt wel, dan stel je je kwetsbaar op. Onder de (ex)chauffeurs stond hij als slechte betaler bekend. Het past precies in zijn straatje om chauffeurs de schuld in de schoenen te schuiven; heus je gaat niet failliet als je drugsresten in een asbak aantreft. Daar komt bij, hij neemt de mensen zelf aan en op een gegeven moment kent men hem wel en gaan de goede mensen aan hem voorbij. Het was gewoon een komen en gaan daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is weer een vervolg op deze soap; onder de kop Transportnieuws las ik dat "Adonis Transport" de boel heeft overgenomen. En men is zich van geen kwaad bewust.....:(:angel:

Verklaar je nader?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet je de rest maar eens goed lezen; denk je nu werkelijk dat deze planner zgn. van nix weet...

dat word je niet gevraagd.

er kan zoveel geschreven worden, wil niet zeggen dat het waar is.

dus ergens heb jij betere "bronnen"?

of je weet meer van dichterbij.

alleen maar zeggen dat mensen het verhaal nog een keer of 3 na moeten lezen is wat makkelijk als je na een langere tijd zelf dit soort opmerkingen schrijf.

dat word er bedoeld;):bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dat word je niet gevraagd.

er kan zoveel geschreven worden, wil niet zeggen dat het waar is.

dus ergens heb jij betere "bronnen"?

of je weet meer van dichterbij.

alleen maar zeggen dat mensen het verhaal nog een keer of 3 na moeten lezen is wat makkelijk als je na een langere tijd zelf dit soort opmerkingen schrijf.

dat word er bedoeld;):bey:

In post 18 lees ik dat hij er zelf ook gewerkt heeft.

Dus dat zijn z'n betere bronnen dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik heb er gewerkt en ben al meer als een half jaar mijn geld te krijgen. (en ben niet de enige) Iedere keer als ik langs kwam was hij er niet en telefonisch onbereikbaar. Ook diverse keren de planner gesproken en die zou het doorgeven maar er kwam nooit iets uit. Uieindelijk heb ik het overgedragen aan een advocaat, die vervolgens ook tegen een gordjvan wazigheden aanliep. Met als uitkomst dat ik deze weeklas op dit forum dathij failliet was verklaard. Ik heb inmiddels al Transport-online een mail gestuurd als reactie op hun bericht; dat dat wel 1 kant van het verhaal is. Ik ga hier niet de hele story neerkalken; dat voert te ver, maar dit is zooooo'n ongeloofwaardig verhaal.

Maar gezien alle andere verhalen die ik hier zo wel eens lees, proef ik wel de nodige scepsis tegen mijn soort verhalen. Da's ieders goed rechtneem ik aan. Grote jongens doen het int groot (E.F.) en deze int klein, neemt niet weg dat het voor een inividu net zo had (in zijn portemonee aan komt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

ik kan er veel over vertellen maar hou het (voorlopig) voor me, de zaken lopen nog tegen "de heer" klooster vandaar, het enige wat ik hier wil doen is iedereen waarschuwen voor hem, doe nooit geen zaken met hem of werk voor hem uitvoeren, je kunt fluiten naar je geld.

deze man is zo in en in slecht............met zijn mooie praatjes..............

men word failliet verklaard in nederland maar ondertussen blijven de slachtoffers met de ellende achter in dit geval.

en nee ik ben niet bij de pakken neer gaan zitten ik heb actie ondernomen om mijn hoofd boven water te houden, dat is een enorme strijd geweest in dit land van regels en burocratie, maar ik heb het gered, ik leef nog.

maar dit alles was niet nodig geweest als hij gewoon alles netjes betaald had!

mijn gevoelens richting dit alles zijn enorm.......ik mag me niet uitlaten hierover maar zoals ik het verwoord zegt het genoeg denk ik..........

maar ik kan in ieder geval zeggen dat ik als ondernemer met een opgeheven hoofd door het leven kan gaan en niet zoals robert klooster moet leven van de centen van een ander en met een hoop schuldeisers aan mijn broek!

een ieder die iets met hem te maken heeft gehad wil ik alle goeds toe wensen voor de toekomst en hopelijk krijgen jullie toch een iets van waar jullie recht op hebben.

ik zelf ben er voor een hoop geld ingegaan, dat gun ik niemand.

gr een hard werkende ondernemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden