[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Chauffeursforum op de mobiele telefoon


Recommended Posts

Nee op m'n pc niet (en daar had ik het ook over).

dat was duidelijk.....

helaas is er geen info over het gebruik van de mobiele versie, dat zullen we zelf moeten uitzoeken.

ook dat komt goed,

alles komt goed.

(ik ga mijn mobiele abbo opzeggen en cf eerdaags alleen via de telefoon of wifi)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Met de overgang naar de nieuwe server is er ook een skin geinstalleerd om snel te kunnen surfen met je mobiele telefoon.

Als het goed is wordt er automatisch gedetecteerd of je met een mobieltje of met een pc inlogt, mocht dat niet zo zijn kun je helemaal linksonder in beeld (staat nu een wit keuzevak met standaard er in) kiezen voor mobiel.

Dit geeft een geheel uitgekleed forum, waarop met een telefoon verschrikkelijk snel te lezen / posten is.

Wil je weer terug naar normaal, kun je boven aan in beeld klikken op gewone pc.

Dat was weer een dag hard werken...:D

even wat uit gelicht, klopt als een bus.

en snel is het ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

alleen antwoorden lijkt lastig op de telefoon.

de quote helemaal verwijderen is haast onbegonnen werk als deze heel lang is.

iemand enig idee hoe je een foto in een bericht kan zetten? (android).

ik vind het nog niet handig, al leest het wel heel prettig.

voorlopig maar in de normale layout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

inmiddels de dolphin-browser op de telefoon gezet, de standaard browser geeft veel opties niet weer. firefox werkt ook voor geen meter op de mobiel.....

foto's willen nog steeds niet lukken.

dan maar met m'n laptop, die doet bijna alles wat een telefoon ook kan.

behalve bellen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...
  • Forumlid
hij werkt verder super op mijn BB torch 9800. alleen ik kan niet ingelogd blijven.. en het is best iritant als je je iederekeer weer opnieuw aanmelden moet.

Gr Remco

Als het maar werkt toch:D. Als ik inlog en ga bijv. naar transportnieuws, dan krijg ik een pagina van een paar weken terug waar ik voor het laatst gekeken heb en niet het "actuele"nieuws:confused:. Snap er geen jota van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Als ik nu op mijn telefoon (een iPone 4s) het forum wil bekijken heb ik sinds een week een nieuwe lay-out. Heel mooi, maar ik vond het "oude" overzichtelijker. Nu kan ik met geen mogelijkheid terug naar de "pc" versie, hij blijft grwoon op de "mobile" versie terug komen. Waarom staat dit dan wel aangegeven???????. Liever de (tragere) pc versie dan deze kale mobiele versie. Ik vind deze erg onoverzichtelijk.

Ook begind het topic niet automatisch waar je het laatst gelezen hebt, dus moet je een heel verhaal helemaal weer doorlezen, als je wilt reageren.

bewerkt door Cortrans
Iets vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik nu op mijn telefoon (een iPone 4s) het forum wil bekijken heb ik sinds een week een nieuwe lay-out. Heel mooi, maar ik vond het "oude" overzichtelijker. Nu kan ik met geen mogelijkheid terug naar de "pc" versie, hij blijft grwoon op de "mobile" versie terug komen. Waarom staat dit dan wel aangegeven???????. Liever de (tragere) pc versie dan deze kale mobiele versie. Ik vind deze erg onoverzichtelijk.

Ook begind het topic niet automatisch waar je het laatst gelezen hebt, dus moet je een heel verhaal helemaal weer doorlezen, als je wilt reageren.

Tja, Tapatalk is de oplossing, speciaal gemaakt voor de smartphone, maar het kost je wel een paar kopjes koffie. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ cortrans: misschien 1x €2,39 betalen in de appstore aan Tapatalk?

Waarom MOET ik verplicht een programma kopen om dit op mijn mobiele telefoon te kunnen lezen??? "Vroeger" kon je zelf kiezen voor de mobiele of pc versie (zonder kosten). Stel je voor dat het dan ook niet naar mijn zin is (ja ik weet het, ik ben een zeikerd:cool:), ben ik weer €2,39 kwijt. Er zit een stand (onder in het menu) op waar je in kan stellen pc versie/mobiel versie, en die is uit geschakeld. Ik wordt dus VERPLICHT om de mobile versie te bekijken.

Stel (ik zeg stel hé;)) dat ik Tapatalk koop, kom ik dan wel gelijk op het laatst gelezen bericht uit, of moet ik dan ook weer gaan zoeken wat ik het laatst gelezen heb??? (want dit is echt ergenis nummer 1)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het zo instellen dat je gelijk een lijst van ongelezen topics krijgt en als je daar op klikt naar het eerste ongelezen bericht gaat.

ongelezen topic is iets anders, dan het laatst gelezen stukje van een bestaand topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid
Afgelopen week voor het eerst op mijn mobieltje geforrumd.Was meteen de laatste keer,ik wacht wel tot ik weer thuis ben :ja:

hahaha ... dat had ik op een gegeven moment ook.

Het is 'traag' ..... en een reactie geven is niet gemakkelijk = lettertje voor lettertje .... een heel verschil met een echt toetsenbord dus.

Tja en dat viel dus tegen.

Maar het is wel handig dat je kunt 'meelezen' ... zo ook de nieuwsberichten / kranten / weer & file's

Maar voor de rest vind ik het weinig (in ieder geval niet gemakkelijk te doen) interactief ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Freddepet

Ik gebruik onderweg de iPad wel, dan is er niets traag. Lezen kan ikzelf op iPhone, maar reageren is dan idd niet te doen. Tablet werkt echt prima, zorg dan wel dat je er een hebt waar simkaart in kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden