Spring naar bijdragen
Hendrik

Oordeel website

Recommended Posts

Vandaag is mijn (vernieuwde) website online gegaan

Bij deze wil ik even misbruik maken van de hoeveelheid leden van het chauffeursforum om de site te beoordelen

Het is niet om te spammen maar ik wil gewoon een duidelijke mening over de site

Zitten en schrijffouten in , klopt de zinsopbouw niet of heeft iemand andere suggesties laat het me even weten

Ook als zich problemen voor gaan doen met verschillende webbrowsers

Dus zonder slap geouwehoer en recht voor z'n raap even de mening geven !!

Alvast een ieder bedankt ......Hendrik ( http://www.klusjesdienstwolvega.nl )

Shit ik lees net dat dit bericht hier verkeerd staat .....moet naar de afd. link dus werk aan de winkel voor de admin/moderator

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Een beetje onduidelijk vind ik dat je in de Home andere tarieven hebt dan in Tarieven.

De ene is excl btw en de ander incl. 19% btw , misschien dat toch maar even veranderen ...dank je

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

mooie site hendrik, geen flauwekul gewoon recht door zee.:ok::ok:

bij de links zit er een kleine verschuiving in de blokken, staat in het linkerrijtje niet mooi onder elkaar.

kan ook aan ie8 liggen, maar het is storend.

verder niks kunnen vinden :ok::ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke
Net de overall even aangetrokken en beide "mankementen" verholpen :ok:

ziet er vriendelijk uit zo Hendrik. Nu zien mensen wie ze bellen:ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

bij de links zit er een kleine verschuiving in de blokken, staat in het linkerrijtje niet mooi onder elkaar.

kan ook aan ie8 liggen, maar het is storend.

Klopt Freddie daar wordt de vrouw (maakt de website:ok:) enigzins simpel van dat ligt puur aan de browser met Firefox is het wel goed n.l. daar moeten we nog iets op vinden

duidelijk hoor

wat mij opvalt klusjesdienst en geen klusdienst? maar dat zal bewust zijn verkleinwoord?

en bij projecten: elektrisch aangelegd Meppel ipv elektra aangelegd maar misschien ben ik een zeikerd ;)

frank

Inderdaad frank het gaat specifiek om kleine klusjes elektrisch wordt veranderd in elektra .....en zeikerd ben je niet ik vroeg om een eerlijk oordeel :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie_o

strak werk superfries.

een mooi reclame plaatje. de eerste indruk moet goed zijn en dat bereik je met deze site zeker. m.a.w, de site is goed, dus dat is zijn werk ook. helemaal toppie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De boormachine onder in de tab tarieven lijkt linksom te draaien Hendrik, mischien de volgorde van de gif's omdraaien?

Mij vallen zulke dingen op, de molens in "ik hou van holland" draaien nu wel de goede kant op, al was ik waarschijnlijk niet de enige die daarover viel:D

En kun je niet beter de links in de pagina's juist donkerder maken ipv lichter, al is het alleen maar "on mouse", lichtgrijs is minder goed te lezen op dat gelige.

Onder in de tab linken staat nog een stukje code onder

je banner (bij mij in Firefox Macosx iig)

Ziet er verder goed uit:ok:

Henk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He Hendrik,

Mooie, rustige en strakke website.

Heb niet veel kunnen vinden, maar onder het tabblad Wie ben ik, begin je met "wie of wat is klusjesdienstwolvega". Persoonlijk zou ik het woordje wat wijzigen in "en".

Verder zoals hierboven reeds gezegd switch je naar mijn mening iets teveel met prijzen excl. en incl. b.t.w., dit werkt verwarrend.

Zelf zou ik prijzen excl. b.t.w. neerzetten en dit duidelijk vermelden, of misschien nog beter een overzicht maken waarin je je diensten in de 1e kolom ex btw vermeld en in de 2e kolom (erachter) de prijzen incl. btw.

Dan is het direct duidelijk zowel voor de particulier als voor het bedrijfsleven.

Veel succes met je onderneming verder.

Henk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de contactpagina vind U een formulier, daarmee kunt U uw evt. vragen stellen of een vrijblijvende offerte aanvragen.

Daar moet nog een t achter vind...:D

Wat voorop staat is eerlijkheid , wanneer u een klus(je) aanbied

Graag een t achter aanbied

De tijd en buienradar dingen zou ik er van af halen..Dat zoeken mensen niet op een klusdienst website.

Het gastenboek is extern. Zou ik in eigen beheer gaan doen. Zo ben je niet afhankelijk van derden.

Layout vind ik zelf wel aardig.

Maar heb niet meer tijd, je hebt eerst wat te doen..:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind het een heel nette site, duidelijk en het laat eigenlijk zien hoe jij het aanpakt. Simpel en duidelijk zonder een hoop rompslomp.

Wens je veel klusjes toe Hendrik. Ik zou zonder meer gebruik maken van je diensten.:ja:

Lees dat je achternaam de Lange is??? Of is dat je bijnaam?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites