[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

herstart Brutra??


Recommended Posts

  • Forumlid

kijk bij kvk: 1 brutra doetinchem failliet en 3 x brutra doetinchem ingeschreven.

kijk bij niwo: 1 x brutra (logistiek) doetinchem heeft een eurovergunning.

Maar bedenk dit: dit wil nog niet zeggen dat er enige vorm van aktiviteit in een onderneming zit, dit is alleen wat er bij die instanties naar voren komt als je de naam intypt.

dus een doorstart of niet moet je zelf beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat is er mis met die vraag?:(

Dat vind ik ook, er is niks mis met die vraag. En je moet als nieuw lid ergens mee beginnen. Dus dan maar zo. Niks mis mee.

De enige bedenking die ik met dit soort vragen heb is, waarom men niet rechtstreeks contact opneemt met de betreffende firma?

Om de confrontatie uit de weg te gaan?

Ik verdenk sommige mensen ervan, dat ze het wel heel makkelijk en lekker anoniem vinden om de vraag hier op tafel te gooien en maar af te wachten wat er uit het geruchtencircuit komt.

Oke, het kan zijn dat de telefoon niet meer opgenomen wordt. En de e-mail niet beantwoord. Dan is een herstart welhaast uitgesloten.

Maar ik zou zeggen, probeer het eens:

Brutra Logistiek B.V

Edisonstraat 39

7006 RA Doetinchem

Postbus 418

7000 AK Doetinchem

Tel: +31-314-320860

Fax: +31-314-320866

E-mail: info@brutra-logistiek.nl

En vermeldt hier even of je vraag door hen beantwoord is of niet. Weten wij ook weer wat meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

admins het rode gedeelte valt echt onder sluikreclameLOL

Tja, dat krijg je soms met die optie van "auto invullen" grrrr ( maar inderdaad, wel een mooie onbedoelde reklame voor mijn werkgever, dat dan weer wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

goedenavond nee omdat ik was benaderd door een uitzendburo om koppelritten naar tjechie te rijden voor een bedrijf uit doetinchem,maar ze mij geen naam noemden

daarom stelde ik hier de vraag.

Maar inderdaad ze zijn weer gestart,echter per 24 januari gaan ze weer op tjechie rijden.

Ben geen infiltrant hoor,:D.

Heb ff een album gemaakt met misschien wat leuke foto,s.

Heb altijd Spanje?/Portugal gereden.

En ben nog maar 28 jaar on the road.

Superforum met interessante items.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou mooi zijn als de man weer (overnieuw) beginnen kon , de chauffeurs gingen door het vuur voor deze werkgever :ok:

Mag ook wel eens gezegd worden dat er ook nog goede of sociale werkgevers zijn toch ?;)

hij is al weer een paar maanden bezig wat ik zo hoor zijn er al weer een aantal oude chauffeurs terug die weer voor hem rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

volgens mij, maar correct me if i'm wrong, heeft Brutra een tijdje gecharterd voor bedrijf in 's Heerenberg die met de zelfde kleur auto's rijdt...

niet zo erg slim om je ADR te laten verlopen, je weet maar nooit, maar dat is m'n persoonlijke mening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
brutra doetinchem bestaat gewoon weer omdat de belastingdienst die het faillisement heeft aangevraagd door een rechtzaak wat ze verloren hebben (de belastingdienst) de baas van de brutra een redelijke schadevergoeding heeft moeten betalen het faillisement was onterecht

De belastingdienst die een rechtszaak verliest?? Kan dat ook al tegenwoordig met de huidige rechtsgang? :confused:

Ali Baba is ook niet meer wat het ooit was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden