[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

aanvang werk


Ron Bronsveld

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

De dag begint tussen 05:00 en 07:00 en eindigt tussen 16:00 en 19:00. Sommige route's beginnen vroeg, omdat de klant venstertijden heeft waartussen we moeten lossen op de depots. De andere dagen op 07:00 als we zelf de auto nog moeten laden. En hoe laat je terug bent hangt er helemaal vanaf waar je leeg bent en waar je terug laad, over het algemeen zo rond 18:00 uur thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Meestal vertrekken om een uur of zes, 12 uur later terug op de parking. Soms een uurtje later weg, soms een uurtje eerder.

Dat komt dus neer op 4.45 opstaan: drink graag een bak koffie voor vertrek;)

Maar al dan niet toevallig: vorige week scherp 48 uur gemaakt, gister 9, vandaag 8 3/4.

Is ook wel eens lekker, maar: a. levert dat weinig op en b. schrik ik me evengoed een ongeluk van de wekker:eek:

Wat me wel helpt als het wat 'zwaarder' gaat is proberen om gewoon niet verder te kijken dan je eigen rit voor die dag, de bende op de zaak los ik alleen toch niet op, dat de afzender verkeerd stapelt belt de klant maar over op etc.

Is niet mijn instelling van huis uit, maar maakt het wel eens een dagje wat makkelijker!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

soms laat in de middag, meestal als ik van huis weg ga, dan eenmaal aan het rijden schrijf ik liever niet op de WWW, ga zo de bak in..:D:D

Maar begin bv morgen ochtend om 6 uur, en ben net gestopt, 1 uur s'ochtens dus:angel:.

Afgelopen nacht 3 1/2 uur geslapen, maar vandaag ook een uurtje of 4 op bed gelegen. Dan word dat s'avonds allemaal gelegaliseert;):D. Zo gaat dat, en voel me altijd goed uit gerust. Vaak schiet ik een stad voorbij zodat ik s'ochtens niet in een file begin, dan raak je al gauw 10 minuten kwijt...:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
soms laat in de middag, meestal als ik van huis weg ga, dan eenmaal aan het rijden schrijf ik liever niet op de WWW, ga zo de bak in..:D:D

Maar begin bv morgen ochtend om 6 uur, en ben net gestopt, 1 uur s'ochtens dus:angel:.

Afgelopen nacht 3 1/2 uur geslapen, maar vandaag ook een uurtje of 4 op bed gelegen. Dan word dat s'avonds allemaal gelegaliseert;):D. Zo gaat dat, en voel me altijd goed uit gerust. Vaak schiet ik een stad voorbij zodat ik s'ochtens niet in een file begin, dan raak je al gauw 10 minuten kwijt...:zegtniets:

Het klinkt leuk in de folder..... Rijden in A-me-ri-ka.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eerder elke zaterdag 2.15, nu zijn de routes aangepast en mag ik pas om 3.15 beginnen... :zegtniets: Anderhalf uur minder betaald (ivm nachttoeslag) :mad:

Ik ben dan meestal tussen 13.00 en 13.30 uitgewerkt.

Nachttoeslag?? In welke CAO zit jij:D

In de TLN CAO zit geen nachttoeslag, maar wel 150% betaling voor alle zaterdaguren!

Lekker meegenomen: 12 uur (netto) werken, effectief 18 uur betaald krijgen.

En het is wel tijden lang veel gekker geweest, financieel heel aantrekkelijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik sta elke nacht rond 01.00 uur op om vervolgens rond 02.30 uur te laden (ben altijd wel wat eerder op de zaak):ok:

Dan rijdt ik m'n rondje en ben dan ongeveer rond 11.45 uur weer bij de keet

Menigeen vraagt wel eens hoe ik dat volhoud , maar na 8 jaar dat ik dit werk nu doe wen je er wel aan ........en het gezin ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Rare jongens die (nep) yankies

Jij zegt het, ik dacht het :p:D

Nachttoeslag?? In welke CAO zit jij:D

In de TLN CAO zit geen nachttoeslag, maar wel 150% betaling voor alle zaterdaguren!

Lekker meegenomen: 12 uur (netto) werken, effectief 18 uur betaald krijgen.

En het is wel tijden lang veel gekker geweest, financieel heel aantrekkelijk!

Wij hebben ook nacht toeslag van 20:00uur tot 04:00 uur. €2,41 per uur bruto, is €19,28 per nacht. Je moet toch ergens de hobby's van betalen :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dagdienst tussen 4.30 en 5.00 uur, eerder beginnen mag bij die bewuste opdrachtgever niet.

Meestal begin ik aan de vroege kant echter.

Bij opdrachtgevers waar je het wel zelf mag bepalen wil ik nog wel eens eerder beginnen.

Zeker als ik vanaf een andere standplaats werk ... moet ik er erg vroeg uit.

Maar daar stel ik mij dus op in.

Liever vroeg beginnen ... en de rest van de dag de files een beetje voorblijven ..

Nachtdiensten begin ik vrijwel altijd aansluitend. Dat wil zeggen in de meeste gevallen tussen 15.oo en 17.oo uur

Een dienst is bij ons zo geregeld tussen de 10 en de max 12 uur.

Ik ben nu inmiddels aan het vroege opstaan gewend en heb daar dus geen moeite mee.

Internationaal probeerde ik er altijd voor te zorgen dat ik bij de klant voor de deur kwam zodat ik tot een uur of 7 of 8 kon uitslapen ;)

toen was mijn devies liever lang door dan vroeg moeten opstaan ...

Nu ben ik meestal (dagdienst) eerder op dan de kippen van de buren .. ik kan bij wijze van spreken hun haan wakker schudden --))

<note ze hebben geen haan ... mag niet ... maar wel 6 kippen waarbij een de rol van Haan kennelijk op haar heeft genomen>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nachttoeslag?? In welke CAO zit jij:D

In de TLN CAO zit geen nachttoeslag, maar wel 150% betaling voor alle zaterdaguren!

Lekker meegenomen: 12 uur (netto) werken, effectief 18 uur betaald krijgen.

En het is wel tijden lang veel gekker geweest, financieel heel aantrekkelijk!

De GIL CAO, Groothandel In Levensmiddelen. Voor mij als uitzendkracht geld een toeslag van 50% tot 4.00, daarna is het geen nacht meer:zegtniets:. En die 150% zaterdaguren krijgen volgens mij alleen de chauffeurs die de zaterdag als 6e dag rijden. Ik krijg ze niet in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden