Spring naar bijdragen

vermist, dieselolie


mikeSVB

Recommended Posts

  • Forumlid
Nee Herman, maar ik laat hem ook niet van vrijdag tot maandag leeg staan als het niet nodig is.

Nu moet ik maandag naar Belgie en ik kom van Duitsland af, dan tank ik ook ff niet omdat het in Belgie nu eenmaal goedkoper is.

Nee, ik ook niet. Ik heb er nu nog een kwart inzitten, ik tank maandag weer vol bij Salland in Apeldoorn, die geven de meeste korting.......

En wat het water betreft, ik weet het al jaren, maar er nog nooit last van gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk wij weten het van dat water, maar hoeveel zijn er nog die dat leren, Ik ken er wel een maar die mag er niet over praten:p.

Je hoort het nooit meer ik heb in het (verre)verleden wel eens (1x) gestaan met een auto die het niet meer deed vanwegen water in de tank.

12 jaar geleden werd het nog wel geleerd:ja:

maar (als ik werk dan:p) probeer ik ook niet te tanken op een vrijdag, maar goed... ik heb ook maar een 410 liter tankje.

en vorige keer was het 70 liter wat ze voor lange tijd hebben geleend, wat zal het de volgende keer zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat doe ik altijd op bv La Junquera, om te voorkomen dat ik de volgende morgen weer moet tanken.

Bij La Junquera is het bij tanken en wegwezen daar. Ik zorg er altijd wel voor dat ik daar m'n uren niet hoef te maken. Niet mijn favoriete stekje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij La Junquera is het bij tanken en wegwezen daar. Ik zorg er altijd wel voor dat ik daar m'n uren niet hoef te maken. Niet mijn favoriete stekje
Ligt er aan waar je gaat staan daar.

Afslag 3,Figueras norte,

Als je de afslag neemt zie je gelijk Transportes Padrosa,daar kun je,tegen betaling,parkeren.

Net buiten de poort is een restaurant en ik heb gehoord :D:D dat er op loopafstand ook nog een club is.

http://maps.google.nl/maps?q=42.299286,2.939551&num=1&t=h&sll=42.416695,2.873235&sspn=0.131869,0.256119&ie=UTF8&ll=42.299238,2.94042&spn=0.004864,0.009323&z=17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Buiten de vermiste dieselolie om missen hier ineens ook een paar reacties zeker:confused:

Heb het nagezocht voor je, en idd zijn hier 4 berichten weggehaald. Die gingen over clubs in Spanje en over de goedheiligman. Niet echt on-topic dus.

Zowieso is dit forumdeel bedoeld voor vermiste zaken die een naam/kenteken hebben, of anders herkenbaar zijn. Dus niet voor vermiste diesel.

Daarom gaat er een slotje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden