[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Even lossen in Stad


Hendrik

Recommended Posts

  • Forumlid
Waarom ga je een doodlopende straat niet achteruit in ?

Gr. Harrie

Omdat ik dan voor de ingang van een (kleine) parkeergarage uitkom als ik er voorruit inrij kan er nog volk uit die garage bij langs zou ik dus achteruit die steeg ingaan zet ik het hele spul vast ;)

O ja links het verkeersbord en rechts de lantaarnpaal daar moet ik tussendoor dus hoger ophalen is geen optie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waar is dit dan Hendrik ??? Zie het in het donker ff niet.

@Sjoeke, de een kan het de ander niet. Dit soort werk levert ook vele malen meer schade op dan trailerwerk. Opstapjes/bumpers fietsevangers, sneuvelen regelmatig doordat je een paaltje/steen over het hoofd ziet/ niet in de spiegel ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sjoeke, de een kan het de ander niet. Dit soort werk levert ook vele malen meer schade op dan trailerwerk. Opstapjes/bumpers fietsevangers, sneuvelen regelmatig doordat je een paaltje/steen over het hoofd ziet/ niet in de spiegel ziet.

je snapt niet waar ik op doel, Hendrik wel hoop ik. Ga het hier niet uitleggen (zoiets als sommige gesprekken maak je niet openbaar;))

Dus hendrik, ik blijf bij mn mening dat jij unne gooie bent, niks minder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waar is dit dan Hendrik ??? Zie het in het donker ff niet.

@Sjoeke, de een kan het de ander niet. Dit soort werk levert ook vele malen meer schade op dan trailerwerk. Opstapjes/bumpers fietsevangers, sneuvelen regelmatig doordat je een paaltje/steen over het hoofd ziet/ niet in de spiegel ziet.

Nou, als je van alles mag raken dan lijkt het me wel wat:ja:, zeker als het toe gestaan is.

Denk dat Sjoeke, alias Rose, op iemand zijn opmerking bedoelt over busje chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, als je van alles mag raken dan lijkt het me wel wat:ja:, zeker als het toe gestaan is.

Denk dat Sjoeke, alias Rose, op iemand zijn opmerking bedoelt over busje chauffeur.

nee Sjeng dat bedoel ik niet:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou, als je van alles mag raken dan lijkt het me wel wat:ja:, zeker als het toe gestaan is.

Denk dat Sjoeke, alias Rose, op iemand zijn opmerking bedoelt over busje chauffeur.

Die link had ik ook al gelegd Ibo, heel veel mensen onderwaarderen het distributie werk. Soms ben je net een postbode, hier een doosje, daar een envelopje. Enne Ibo je mag niet alles raken, maar de kans is vele malen groter in dit werk. We hadden afgelopen jaar weer 3 chauffeurs die meer dan 10 jaar schadevrij hebben gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooie stad, Groningen. Totdat je er met de vrachtwagen nartoe moet...

Wie filmde het? Dacht aan het einde, daar is tie:ja:, maar nee...

Ga morgenvroeg ook weer even Groningen onveilig maken, eerst naar de AH op de universiteit en daarna het filiaal bij het ziekenhuis. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

juist met distributie werk heb een soortemet van trauma opgelopen.

ik weet dus zeker dat het niets voor mij is, wel altijd schadevrij gedaan hoor:angel:

maar ik neem altijd mijn petje ervoor af, zeker met winkel distributie:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier in Maastricht zie ook al de nodige Appel-LZV's rijden, dus die doen "groot" aan stadsdistributie:D

Zie de Truckstar van februari;)

Maar ik geloof niet dat ze met het hele spul bij filialen komen. Zou een hoop gekoppel schelen als ze eerst de achterste oplegger konden lossen bij een "ruim" filiaal. Maar al past het, je moet ook nog een vergunning hebben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

had je een rustig ritje hendrik? of heeft deze klant zoveel containers, want volgens mij ben je met 2 man sneller als je die paar containers die paar meter de straat in loopt.

maar netjes tussen de paaltjes door:ok:

maar ziet je invaller het nog zitten?? haha:p

ach wat lul ik ook ben zelf ook niet zo'n grote fan van lopen met containers;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is op het einde van de Pausgang (achter de Ebbingestraat) :

http://goo.gl/maps/26Ph

Oke, lekker smal daar. Zit niks spannends waar wij komen.

En dan komt er een keer iemand met een oplegger bij dat zelfde adres, en dan zeggen ze je kan er makkelijk inrijden. Die lange van Deli lukt het ook.:p

Zo werkt het vaak wel, als je op onbekende plekken komt. Vraag je kun je achter draaien, ja dat doet iedereen. :ja::ja: Met een opgeblazen busje ja, niet met een gewone bakwagen. Trap daar niet meer in. Indien nodig ga ik altijd naar de klant toe, kan ik altijd weer weg komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dan komt er een keer iemand met een oplegger bij dat zelfde adres, en dan zeggen ze je kan er makkelijk inrijden. Die lange van Deli lukt het ook.:p

Ja. Moest ooit in Arizona een stalen gebouw naar een kleine, net opgestarte mijn brengen. Echt een km of 45 over zand en rotspaden langs een bergwand waar ze met een buldozer een soort weg hadden gemaakt.

Van te voren gebeld en ze zeiden, oh ja, er zijn hier al een paar trucks geweest. Het ging echt precies, en toen vertelden ze dat de andere trucks cement trucks waren....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast cocoolkast

Zelf weet ik wat het is, jaren met pakjes in de steden rond gekard met een opgeblazen daily.

En nu wat groter distributie werk in den belg met een city trailert, en op de meetse gekke plekken.

en bij deze toch :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden