Spring naar bijdragen
Gast frankie_o

waar sta jij vanavond??

Recommended Posts

Gast frankie_o   
Gast frankie_o

het leek me wel een leuk idee een topic te maken voor de chauffeurs die onderweg overnachten en daarbij aangeven bij welk restaurant ze gaan staan.

de anderen die dan in de buurt zitten en ook willen gaan eten kunnen je dan opzoeken.

ik zal hier maandag neerzetten waar we gaan overnachten.

de mensen die iedere avond thuis zijn hoeven niet te reageren, of je moet bier en eten in de aanbieding(gratis dus) hebbenLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Cortrans   
Gast Cortrans

Leuk idee. Dan zal ik maar de 1e zijn. Maandag avond ben ik te vinden op de bewaakte parking van Vémars (F).

Ik ga eten bij de "Inter" aan de grens overgang Kortrijk > Lille. Goed eten voor een normale prijs, en wordt je nog in het Nederlands aangesproken ook. Liever om 15.00 uur daar warm eten dan om 19.00 uur op Vémars

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie_o   
Gast frankie_o

ik dan ook maar,

wij hopen maandag avond bij louis te eten. maar dat is nu nog ff onzeker omdat de planning veranderd is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Dennis410   
Gast Dennis410

ik sta vnvd onder de douche.....daarna ga ik in bed liggen....waar ik maandagavnd sta weet ik nog niet, moet eerst Rotterdam lossen daarna is t verrassing:D

gr.Den

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Normaal gesproken ben ik en een aantal collega's te vinden bij de Oude Ketting, A2, afslag Boxtel-Noord, Boxtel Noord volgen en net voor de bordjes verboden voor vrachtverkeer, zit het aan de linkerkant...... ruime parking en goed eten!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast frankie_o   
Gast frankie_o

pio vanavond:banaan:

zal niet vroeg zijn, rond 20:30- 21:00 uur ongeveer, maar dan zit ik weer met een heerlijk bord vol met spare ribs voor mijn giegelLOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast midweek   
Gast midweek
pio vanavond:banaan:

zal niet vroeg zijn, rond 20:30- 21:00 uur ongeveer, maar dan zit ik weer met een heerlijk bord vol met spare ribs voor mijn giegelLOL

je mag hopen dat ik wat voor je over laat..... :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik weet niet of het in dit topic past maar vooruit.Kwam gister in Amsterdam uit,heb mijn ega gebeld dat ze op google moest kijken voor een chauffeurscafe in Amsterdam.Ze kwam met gewoon rene aanzetten was er nog nooit geweest,maar wat een gezellige tent is dat,het is lang geleden dat ik dat heb meegemaakt:ja:.Dus voor diegene die in A,dam overnachten dit is een aanrader:ok:.Helaas nog geen duoche maar daar word aan gewerkt volgens de dames.En de openingstijden mogen ook wat ruimer,wie weet wat de toekomst brengt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast sjoeke   
Gast sjoeke
ik weet niet of het in dit topic past maar vooruit.Kwam gister in Amsterdam uit,heb mijn ega gebeld dat ze op google moest kijken voor een chauffeurscafe in Amsterdam.Ze kwam met gewoon rene aanzetten was er nog nooit geweest,maar wat een gezellige tent is dat,het is lang geleden dat ik dat heb meegemaakt:ja:.Dus voor diegene die in A,dam overnachten dit is een aanrader:ok:.Helaas nog geen duoche maar daar word aan gewerkt volgens de dames.En de openingstijden mogen ook wat ruimer,wie weet wat de toekomst brengt

wat levert deze tekst je nu op? Een gratis bal?LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet of ik het mag zeggen maar ge krijgt de groeten van Ineke.

http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?30528-ik-mag-niks-zeggen-dusssssss

Zie 1e posting:ok::ok::ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden