Spring naar bijdragen
Gast frankie_o

waar sta jij vanavond??

Recommended Posts

Ik stop gewoon bij een autohof daar heb je eigenlijk altijd wel plaats dan maar een half uur te weinig gereden. Morgen is er weer een nieuwe dag...
Van Venlo de 61 tot Koblenz en daar de 48 op hebbie geen autohof.. Ben nog ff naar Metternich gereden maar daar was ook geen plek dus weer terug naar de 48 en daar heb je ook niks

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee die parking is ook niet zo heel groot en t was al na 23:00u dus die heb ik niet eens geprobeerd

okdoei

Dat is het nadeel als je tot zolaat door gaat....op sommige routes probeer ik het al niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dat is het nadeel als je tot zolaat door gaat....op sommige routes probeer ik het al niet meer.

Klopt en normaal zou ik t zelfde doen, maar ik reed weg uit Rotterdam om 19:15 en had nog 4.5u over.. Aangezien t een aardig stukje rijden is naar Hongarije en ik niet weet in wat voor weer ik nog terecht ga komen had ik zoiets van tijd vol rijden. Kan zomaar t verschil maken tussen t weekend thuis of onderweg als ik m bij Venlo al stil had gezet

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Plaidt is niet zo groot? Ik vind het nogal een parking die er achter t restaurant ligt.
Ja klopt is wel aardig wat maar staat er vroeg vol meen ik me te herinneren, ook veel Polen en dergelijke..

Sta nou bij Schnitzelwirt in Inning. Goed gelopen vandaag, nog 350km naar de klant dus hoop dat ze me morgen willen en kunnen laden. Kut ding van de zaak denkt trouwens heel anders over de afstand1f0f9cc0d37e69b06006c0fd0f060415.jpg

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja klopt is wel aardig wat maar staat er vroeg vol meen ik me te herinneren, ook veel Polen en dergelijke..

Sta nou bij Schnitzelwirt in Inning. Goed gelopen vandaag, nog 350km naar de klant dus hoop dat ze me morgen willen en kunnen laden. Kut ding van de zaak denkt trouwens heel anders over de afstand1f0f9cc0d37e69b06006c0fd0f060415.jpg

okdoei

Zow dan ..
Dacht dat dat ding van mij een omweg kon geven máár jij wint het

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sta nou bij Schnitzelwirt in Inning. Goed gelopen vandaag, nog 350km naar de klant dus hoop dat ze me morgen willen en kunnen laden.

okdoei

Willen was geen probleem alleen het kunnen.. Was een klein bedrijf met 2 man en die deden alleen verpakken, laden en stuwen deden ze niet en hadden ze de spullen ook niet voor. Ik stond op de planning voor morgenochtend en na een belletje met het bedrijf die het moet doen bleek dat ze ook niet konden schuiven om me alsnog te laden.. Sta nu bij Gastland M0 onder Boedapest, morgenochtend om 10u mag ik me weer melden helaas

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites