Spring naar bijdragen
Gast frankie_o

waar sta jij vanavond??

Recommended Posts

11 uur geleden zei syme65:

Hij is niet slécht maar ook niet echt goed .. plus als je na 19.00uur komt staat het vol...

De bar was goed te doen, zoutje en olijfje erbij. Verders prima gegeten met alles erop en eraan, het sanitair een beetje op z'n Frans maar dat nemen we er gewoon bij.

Ik heb tientallen betere gehad maar zeker net zo veel mindere.

Conclusie: er zijn er nogal wat die denken en doen alsof ze iedere avond in het Amstel Hotel aan de dis zitten...:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Pierre:

Conclusie: er zijn er nogal wat die denken en doen alsof ze iedere avond in het Amstel Hotel aan de dis zitten...:ja:

Ligt eraan he Pierre,als je veel in Engeland zit en meestal in Engelse "truckstops"( lees Greasy spoons) word t slechtste routier,tje al gauw Krasnapolski.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Danny:

Bevalt goed zeker dat Frankrijk rijden? (....) 

Laat ik gisteren nou nèt niet genoeg rijuren hebben om Saran te kunnen halen.... Ben de laatste vóór Saran gestopt, Le Relais 20 aan de RN20. En dus misschien maar beter ook, achteraf.

Toch jammer, kwam er zo af en toe nog wel eens, en voorlopig weer ééntje minder...:rolleyes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Laat ik gisteren nou nèt niet genoeg rijuren hebben om Saran te kunnen halen.... Ben de laatste vóór Saran gestopt, Le Relais 20 aan de RN20. En dus misschien maar beter ook, achteraf.
Toch jammer, kwam er zo af en toe nog wel eens, en voorlopig weer ééntje minder...:rolleyes:

Heb je net geluk gehad.. Was ook vrij vroeg al dat het gebeurde. Zag ook nog een filmpje maar weet even zo niet hoe ik die hier kan krijgen. Tis zonde was wel goed altijd

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites