Spring naar bijdragen
Gast frankie_o

waar sta jij vanavond??

Recommended Posts

Tsja je kunt niet altijd 6 gooien 🙄. Laat beginnen en vroeg klaar. Sta bij Noblis Asten.

1e afhaler in Tegelen er nog in kunnen krijgen en morgen nog Bladel en Tilburg.

Had ook voor 8 in Eindhoven kunnen kiezen, maar dat is eigenlijk noet ene waar ik graag kom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Knoalster:

(...) Sta bij Noblis Asten.

Had ook voor 8 in Eindhoven kunnen kiezen, maar dat is eigenlijk niet ene waar ik graag kom.

Zonder te oordelen maar gewoon benieuwd; wat is de reden dat je niet graag bij Truckstop8 komt?
Ik hoor daar n.l. veel uiteenlopende meningen over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zonder te oordelen maar gewoon benieuwd; wat is de reden dat je niet graag bij Truckstop8 komt?
Wordt wel eens in je zeil gesneden daar ...en als je laat bent mag je een halfe marathon lopen
Maar voor de rest vind ik het een prima tentje .

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei syme65:

Wordt wel eens in je zeil gesneden daar ...en als je laat bent mag je een halve marathon lopen.
Maar voor de rest vind ik het een prima tentje .

Klopt, dat heb ik vaker gehoord. Of er verband is of niet; veel ladingdiefstallen die opgelost worden als ook ladingdieven die gepakt worden zijn dikwijls afkomstig uit Eindhoven, of de regio.
Ik kom er nooit, ben er wel eens geweest. Niet verkeerd maar rijd er ook zeker niet voor om, zover ik de keuze of mogelijkheid zou hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Pierre:

Inderdaad heb ik er al een keer gestaan met de volgende dag een snee in mijn zeil. Maar verder vind ik  dat er weinig van de bediening af straalt al klaag ik niet over het eten.  Waar ik wel helemaal versteld van sta is camera's opgehangen  in de doorgang naar de toilettten richting de urinoirs. Echt of nep dat weet ik niet, maar dat vind ik persoonlijk wel ongepast.

En misschien zit ik er wel helemaal naast maar je hebt van die plaatsen waar je eigenlijk als laatste voor zou kiezen (dat geldt voor mij ook voor het Vliegveld in Gilze.  Daar ga ik alleen naar toe als ik geen andere mogelijkheid heb).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Knoalster:

Inderdaad heb ik er al een keer gestaan met de volgende dag een snee in mijn zeil. Maar verder vind ik  dat er weinig van de bediening af straalt al klaag ik niet over het eten. 

En misschien zit ik er wel helemaal naast maar je hebt van die plaatsen waar je eigenlijk als laatste voor zou kiezen (dat geldt voor mij ook voor het Vliegveld in Gilze.  Daar ga ik alleen naar toe als ik geen andere mogelijkheid heb.

Precies mijn mening! Ik ben er ooit een paar keer geweest en zal er -naar alle waarschijnlijkheid- in mijn toekomstige carrière geen 3 keer meer komen.
Maar die tenten heb je overal; in Frankrijk heb ik ook routiers die ik bewust mijd ook al mankeert aan het eten eigenlijk niets, dat blijf je toch houden.

bewerkt door Pierre

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites