Spring naar bijdragen
dvunz

heierhoeve

Recommended Posts

9 minuten geleden zei europeaan:

Ooit in Europa wel meer afgerekend voor een nachtje parkeren,€ 25,00 zijn gangbare prijzen in Frankrijk ,Italië of Spanje.

En daar zit dan geen mogelijkheid om eten te verrekenen bij he.

Klopt. Ik sta regelmatig op Valenciennes, daar kost een nachtje parkeren € 26,90 als ik me niet vergis.
We krijgen dan wel een 'reduction' van € 2,75 op het eten of een douchemuntje van de portier, maar voor de werkgever blijven de parkeerkosten hetzelfde.
Word verders ook nooit moeilijk over gedaan, al gaan we er met een lege trailer staan. Een snee in je zeil of een paar honderd liter diesel uit je tanks is duurder. Dat risico is voortdurend aanwezig, zeker in die contreiën van Noord-Frankrijk waar verders op de gehele route ook geen fatsoenlijke parkeerplaats te vinden is buiten de paar routiers om die allemaal minimaal een uur verderop zitten, Cambrai uitgezonderd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Pierre:

Klopt. Ik sta regelmatig op Valenciennes, daar kost een nachtje parkeren € 26,90 als ik me niet vergis.
We krijgen dan wel een 'reduction' van € 2,75 op het eten of een douchemuntje van de portier, maar voor de werkgever blijven de parkeerkosten hetzelfde.
Word verders ook nooit moeilijk over gedaan, al gaan we er met een lege trailer staan. Een snee in je zeil of een paar honderd liter diesel uit je tanks is duurder. Dat risico is voortdurend aanwezig, zeker in die contreiën van Noord-Frankrijk waar verders op de gehele route ook geen fatsoenlijke parkeerplaats te vinden is buiten de paar routiers om die allemaal minimaal een uur verderop zitten, Cambrai uitgezonderd.

`Barcelona of Madrid zitten hier nog boven schat ik,daar heb je ook nette toiletten en douches ter beschikking,maar voor eten moet je de poort uit.

Waar op wandelafstand overigens meerdere restaurants te vinden zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Pierre, Valenciennes daar stond gisteren er een bij de kassa en die had een tegoedbon van de parking, en ik dacht voor het hele bedrag.
Maar hoe werkt het daar dan met een tegoedbon, wanneer krijg je die?

Even naar binnen lopen naar de portier, zoiets staat me bij is al even geleden dat ik er was

okdoei

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden