[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zonnevlam zorgt voor storing


Catweazle

Recommended Posts

  • Forumlid

De Belgische sterrenwacht waarschuwt voor storing voor onder andere GPS-apparatuur. De storingen kunnen vanaf morgen voorkomen en zijn het gevolg van een zonnevlam die afgelopen maandag is uitgestoten. “Mogelijk krijgen we vanaf morgen te maken met een geo-magnetische storm”, zegt een woordvoerder van de Belgische sterrenwacht.

De uitbarsting, ook wel flare genoemd, luidt het begin in van een nieuwe zonnecyclus van elf jaar. Er kunnen storingen optreden in radio-communicatie en vliegverkeer, en ook de TomTom kan afwijkende informatie geven.

Bij de vorige grote uitbarsting, in 1989, werd de stroomvoorziening in delen van Canada getroffen waardoor 11 miljoen Canadezen uren zonder stroom zaten.

bron fok

voor de mensen die niet zonder kunnen: Suc6 :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ho even ik ben geen zweed he :eek:

denk dat zelfs me pc dan afkick verschijnselen krijg:p

rustig blijven ademhalen dan komt alles goed:D

persoonlijk denk ik weer een stormpje in een glas water maar we gaan het meemaken. het bleek dat ik al 3 uur niet meer telefonisch te bereiken was vanavond.....en die vlam moet nog komen? Het was wel zoooooooooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk rustig:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden