[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bewaakte parking bij Emmen gaat er toch komen


Teddybeer

Recommended Posts

  • Forumlid

De gemeente Emmen krijgt definitief een bewaakt parkeerterrein voor vrachtwagens. De truckstop wordt gebouwd op het Bedrijvenpark A37, langs de weg tussen Emmen en Klazienaveen, en biedt in eerste instantie plek aan tachtig vrachtwagens. Dit aantal kan later worden uitgebreid naar vierhonderd.

De chauffeurs kunnen op de zogeheten Truck Facility Point slapen, eten, douchen, tanken, hun truck laten wassen en repareren. Volgens initiatiefnemer Jorgen Kruit van Saxum Vastgoed bv uit Zandpol is het het eerste truckerscentrum in Nederland dat 'alles in één' biedt.

Het terrein wordt voorzien van een hekwerk met twintig camera's, die in verbinding staan met een meldkamer. Iedere trucker wordt gescand voordat hij erop mag rijden. Aan het plan werken BP, Scania, Biesebos en Truckparking mee. Wie de horeca en de bewaking gaan doen, is nog niet bekend.

Naar verwachting eind dit jaar kunnen de eerste truckers er terecht. De Truck Facility Point levert in totaal 50 tot 75 arbeidsplaatsen op.

Bron: www.dvhn.nl

Freddie, komt dit dan bij Van Der Valk en de RWZI in de buurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De gemeente Emmen krijgt definitief een bewaakt parkeerterrein voor vrachtwagens. De truckstop wordt gebouwd op het Bedrijvenpark A37, langs de weg tussen Emmen en Klazienaveen, en biedt in eerste instantie plek aan tachtig vrachtwagens. . De Truck Facility Point levert in totaal 50 tot 75 arbeidsplaatsen op.

Bron: www.dvhn.nl

Freddie, komt dit dan bij Van Der Valk en de RWZI in de buurt?

Dus het salaris van 1 werknemer word door maximaal anderhalve voertuig dat daar parkeerd betaald. ALS alle vakken vol staan.

Er moet ook winst gemaakt worden..... veel geluk.:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Afrit 6, 2 rotonde 3/4 rond en dan aan de rechthand. Laatste keer dat ik er langs reed was het nog 1 grote kuil waar de eendjes in zwommen en zo ligt het er al even bij. Misschien zijn ze dan nu echt begonnen.

http://maps.google.nl/?ie=UTF8&hq=&hnear=Hoogeveen,+Drenthe&ll=52.740397,6.968036&spn=0,0.027595&z=15&layer=c&cbll=52.740437,6.967889&panoid=m7j852YYahGLC3XM7tZ6Lg&cbp=12,292.39,,0,-7.32

Is dat een ietwat gedateerd bericht uit de DVHN ?? Volgens mij had ik dat al eerder voorbij zien komen.

Jorgen Kruit kan wel zeggen dat het de eerste truckstop is die alles in 1 biedt. In Oldenzaal moet hij dan maar gaan kijken daar ontbreekt alleen de wasstraat maar of je daar nu zo op zit te wachten als je onderweg bent. Dit wordt weer zo'n luchtfiets projekt.

bewerkt door Schots en Scheef
link aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en toch is er een groot probleem voor de toekomst op die lokatie.

en dan bedoel ik de verkeersafhandeling tijdens de piekuren.

Freddie, dan gaan wij toch samen aan de gang als verkeersregelaar/security in een deeltijdbaan van 12uurtjes per dag!!

Mooi overuren maken en toch thuis slapen.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag die project-ontwikkelaar gehoord op de w.o.!

De parkeerprijs zal waarschijnlijk rond de 1,50 p.u. worden.

Er is niet over gepraat of die kosten verekend worden met de maaltijd.

Dat is wel te hopen, want anders staat iedereen alsnog bij Rogat, waar je tegenwoordig ook 'bewaakt' staat, maar dan gratis!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
50 arbeidsplaatsen komen er, poe poe, als er maar lekkere meiden komen te werken.

Als je maar safe en rustig staat en het eten goed en prijswaardig is.

Dan mag Opoe Herfst het ook op mijn tafeltje neerzetten.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

hehe ik parkeer me truck mooi bij de zaak en dan loop ik dan wel naar die truckstop toe om te eten:D eindelijk een plekkie om te eten dicht bij de zaak voor wanneer ik op de zaak ff moet overnachten:D jullie veel plezier met jullie 1,50 per uur betalen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
de titel zegt het al toch, bewaakte parking.

duss, meneer van hal, u houdt van bejaardensex?

opoe herfst

LOL

Bewaakt wil lang niet altijd zeggen dat het safe is.

En wie heeft het over sex??? Ik had het over serveersters. :ja:

Als de parking bewaakt wordt, zullen ze toch geen leasemadammekes toelaten, neem ik aan?

En als ik 65 word over 14 jaar, houd ik inderdaad van bejaardensex. Of nee, een jaar later pas, mijn vrouw is een jaar jonger dan ik.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bewaakt parkeren is toch een trend van de laatste jaren, helaas noodzakelijk maargoed. Hoe het gaat lopen is afwachten. Daarnaast wat betreft verkeersdrukte ook. Immers de chauffeurs die richting het drie postings eerder genoemde chauffeurscafe gaan, nemen ook deze afslag vanaf de snelweg.

Zullen zien wat er van de plannen en dergelijke terechtkomen toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
Bewaakt parkeren is toch een trend van de laatste jaren, helaas noodzakelijk maargoed. Hoe het gaat lopen is afwachten. Daarnaast wat betreft verkeersdrukte ook. Immers de chauffeurs die richting het drie postings eerder genoemde chauffeurscafe gaan, nemen ook deze afslag vanaf de snelweg.

Zullen zien wat er van de plannen en dergelijke terechtkomen toch.

Inderdaad, nu is het alleen maar het bekende koffiedik kijken.:ja:

De nieuweling zal in ieder geval kwaliteit voor een goede prijs moeten leveren, anders verliest ie het bij voorbaat al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en toch is er een groot probleem voor de toekomst op die lokatie.

en dan bedoel ik de verkeersafhandeling tijdens de piekuren.

je ziet nu al veel filevorming bij die rotondes, als er meer transportbedrijven komen, dan word het nog drukker.

ook is men nu bezig met het aanleggen van een kanaal, dus zullen er waarschijk bruggen komen.

en ja waar men nu stil staat voor de rotondes, zal daar die brug bij komen in de toekomst.

en opeens ziet dan de gemeenteraad van emmen het grote licht, als alles klaar is, en dan worden er opeens aanpassingen verricht.

an ja die zullen dan ook weer leiden tot verkeersoverlast en opstoppingen.

gemeente emmen en grootschalige projecten, das hetzelfde als vloeken in de kerk :hamer::hamer:

Van horen zeggen (pin me er niet op vast) is men van plan om de N862 (Emmen - Klazinaveen) in de toekomst te verdubbelen. Hoe men het aan wil pakken bij de kruisingen is mij niet bekend, maar dat zullen wel (turbo)rotondes worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden