[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

VOSA in de havens


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid

Gisteren middag heeft de rechtbank in Immingham bevestigd dat VOSA geen recht heeft om voertuigen aan de kant te zetten voor inspectie op het haven terrein, zodra je door de poort heen bent bevind je jezelf op prive terrein.

Op verzoek van onze advocaat, Richard Tinkler, heeft Vosa een verklaring afgegeven die dit bevestigd.

In de loop van de volgende week zal ik een copie van deze verklaring op mijn website plaatsen.

Ik zal ondertussen mijn contacten bij Vosa vragen of dit nu voor alle havens gaat gelden of dat zij misschien liever nog een paar keer naar de rechtbank gaan, daar de kosten van een rechtszaak tegen de £ 6-700,00 lopen neem ik aan dat Vosa gaat wachten op een wijziging van de wetgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

vrijdag na het inchecken voor de trein door de vosa aan de kant gehaalt. 23.35 werden we aan de kant gezet. voertuig controle. elk wielmoer tikte die op. Alle remmen nakijken. Alle verlichting chekte die! En toen zei die klojo ik zet ff alles op papier ben zo terug. Om 12 uur was die klaar en konden we eindelijk de trein op. Net de trein van 12 uur misgelopen dus dan die van half 1. Toen we in de trein zaten kwam zo'n vent van de eurotrein er is politie aan het controleren dus duur nog wel ff. Na een uur kwam er weer 1, technische problemen gaat lang duren!! pas om 5 uur konden we vertrekken. Om 7 uur waren we bij de collega die op ons stond te wachten, ff trailer omgekopeld en weer terug. Kwamen we bij de trein aan. weer wachten....2 uur gestaan vanwege de drukte. om 17uur pas weer om de zaak. En als we de trein van 12 uur hadden gehaalt...hadden we geen problemen. Dus vosa bedankt:zegtniets::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Manchester

Vorig weekend, zaterdagavond stonden ze ook weer bij de Cobelfret in Killingholme. Hadden een duitser gecontroleerd en kwam ze later weer tegen op een controlespot.. Lieten me wel met rust..:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Vorig weekend, zaterdagavond stonden ze ook weer bij de Cobelfret in Killingholme. Hadden een duitser gecontroleerd en kwam ze later weer tegen op een controlespot.. Lieten me wel met rust..:ja:

ik werd er vorige week afgehaalt vlak voor het opgaan bij de boot in killingholme. Ik had nog 10 minuten om de boot te halen maar dat intreseerde ze geen fuck!! snel een planner gebelt die de boot nog tegen heeft kunnen houden:D. zo kon ik uiteindelijk toch nog mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
ik werd er vorige week afgehaalt vlak voor het opgaan bij de boot in killingholme. Ik had nog 10 minuten om de boot te halen maar dat intreseerde ze geen fuck!! snel een planner gebelt die de boot nog tegen heeft kunnen houden:D. zo kon ik uiteindelijk toch nog mee

Is jullie planner dan zo sterk ???? LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid
Gisteren middag heeft de rechtbank in Immingham bevestigd dat VOSA geen recht heeft om voertuigen aan de kant te zetten voor inspectie op het haven terrein, zodra je door de poort heen bent bevind je jezelf op prive terrein.

Op verzoek van onze advocaat, Richard Tinkler, heeft Vosa een verklaring afgegeven die dit bevestigd.

In de loop van de volgende week zal ik een copie van deze verklaring op mijn website plaatsen.

Ik zal ondertussen mijn contacten bij Vosa vragen of dit nu voor alle havens gaat gelden of dat zij misschien liever nog een paar keer naar de rechtbank gaan, daar de kosten van een rechtszaak tegen de £ 6-700,00 lopen neem ik aan dat Vosa gaat wachten op een wijziging van de wetgeving.

gister bij harwich toen ik de boot op ging stond tot mijn verbazing vosa binnen de hekken. Nu vroeg ik me af is dat nou havengebied of openbaar gebied. Ze stonden natuurlijk weer op een zeer slimme plek, bij het gebouw waar je moet inchecken voor de boot. Je bent dan al binnen de hekken dus vraag me af of dit mag. mischien dat jij meer weet engelandvaarder....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
gister bij harwich toen ik de boot op ging stond tot mijn verbazing vosa binnen de hekken. Nu vroeg ik me af is dat nou havengebied of openbaar gebied. Ze stonden natuurlijk weer op een zeer slimme plek, bij het gebouw waar je moet inchecken voor de boot. Je bent dan al binnen de hekken dus vraag me af of dit mag. mischien dat jij meer weet engelandvaarder....

Na onze overwinning in Killingholme heeft Vosa besloten om hoger beroep aan te tekenen, ik heb op Woensdag deze zaak besproken met het betrokken bedrijf en deze zullen op korte termijn beslissen of deze beroepszaak doorgaat.

Uiteraard kan ik deze beslissing niet voor hun nemen daar het om een bedrag van omstreeks £ 6-8000 gaat, de advocaat is er van overtuigd dat hij zeer sterk staat maar het risico van verlies blijf bestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden