[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Schots en Scheef stopt als admin


Recommended Posts

  • Forumlid

Bij deze wil ik even melden dat ik stop als admin.

Diverse zaken hebben mij doen te besluiten om te stoppen als admin. Vooral privé heb ik het vrij druk, en krijg het nog veel drukker waarschijnlijk en kom er niet mee toe om mij volledig in te zetten voor het forum.

Hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd.

Marcel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal

Jammer, Marcel! Ik hoop dat je het wat minder druk krijgt binnenkort.

We zien je wel als normaal forumgebruiker terug, neem ik aan.

Succes met je toekomst.

groet, John

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sjonge zeg!

ik ben ook eens een avondje weg, en meteen vluchten?:mad:

njeh, gekkigheid, nog even en CF heeft een eigen uitzend bureau om admins te werven:rolleyes:

weer een M uit het kwartet minder, nu dus een double 2;)

ik ga er van uit dat je een goede keuze heb gemaakt, en tja... wat wij ervan vinden... wij kunnen ook niet in je privé leven kijken natuurlijk.

succes met je beslissing en welkom als "gewoon" lid;):ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is me het weekendje wel zeg. Jammer Marcel, weer een admin die er mee stopt. Privé is toch het belangrijkste wat er is joh. En ja, ik heb al problemen om dit forum "bij te lezen" (mijn vrouw vraagt al of ik niet liever met de computer getrouwd ben :Ddan met haar) dus voor een admin is het helemaal ondoenlijk met een gezin en werk. Succes thuis, en bedankt voor je inzet:ok:. En nu is het weer zaak dat :smurf: wat versterking erbij zoekt lijkt mij (om dit zooitje ongeregeld wat bij te spijkeren :D:pen in goede banen te leiden:ja:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja kan me er wel wat bij voorstellen dat je er mee ophoud,ben zelf op een ander forum moderator geweest en als je weet wat je niet allemaal op je bord krijgt! Je doet het nooit goed in de ogen van de mede forummers en iederéén(op een paar uitzonderingen na) vind dat hij commentaar moet leveren op een beslissing van een admin,hetzij voor of tegen.Als je dit wilt doen moet je haast als een dictator regeren "ik beslis en geen tegenspraak" anders krijg je ellenlange discussie's of PB verkeer en daar gaat dan weer je schaarse vrije tijd inzitten. Ik wil bij deze dan ook vragen aan de leden om een beslissing van het admin team te respecteren, neem je verlies maar probeer niet om er al discusieérend toch een overwinning uit te halen.

Ook het admin team roept dit een beetje over zich zelf af door elke beslissing uit te leggen, terwijl jullie dat niet hoeven te doen, daarmee begin je al een discussie.Er staat ergens in de regelementen dat het admin team ZONDER opgaaf van redenen kan ingrijpen,dat moet je vaker toepassen en niet overal tekst en uitleg geven. Maarja dan word je weer dictator genoemd, het is ook nooit goed.

O....ik voel me niet geroepen om de functie over te nemen, ik heb er al genoeg van.

Ik val hier niemand aan maar doe er je voordeel mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook het admin team roept dit een beetje over zich zelf af door elke beslissing uit te leggen, terwijl jullie dat niet hoeven te doen, daarmee begin je al een discussie.Er staat ergens in de regelementen dat het admin team ZONDER opgaaf van redenen kan ingrijpen,dat moet je vaker toepassen en niet overal tekst en uitleg geven. Maarja dan word je weer dictator genoemd, het is ook nooit goed.

Helemaal mee eens.. Ik ben nog steeds van mening dat de admins (zeker in het openbaar) geen uitleg moeten geven over het hoe en waarom. Hier ga ik op zeker nog over discuzeuren in het adminsgedeelte. Vindt men dat het niet kan is men vrij om hun account op te zeggen.

Indien men het ergens niet mee eens is kan men het eventueel nog per PB duidelijk maken.

Topics die daarop worden ge-opend over wat en waarom moeten gewoon per direct weer gesloten en verwijderd worden... Maar dat is iets waar we eens over zullen brainstormen.

Verder wil ik toch SenS bedanken voor de inzet die hij heeft gebracht om het forum zo goed mogelijk probeerde te runnen.. Ik hoop dat hij niet het hele bijltje erbij neergooit en gewoon zijn mening blijft ventileren op het forum.

Of het adminteam versterkt worden gaat weet ik nog niet, wellicht melden zich wel mensen die "DENKEN" dat ze het aankunnen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal

Of het adminteam versterkt worden gaat weet ik nog niet, wellicht melden zich wel mensen die "DENKEN" dat ze het aankunnen.

--== Freddy ==--

Misschien een domme opmerking, maar hebben jullie zelf niemand op het oog?

Ik bedoel, er zijn hier mensen genoeg met 1000+ posts en die redelijk neutraal (kunnen) blijven.

Het lijkt me dat de admins ook wel weten wat voor vlees ze bij veel personen in de kuip hebben. En dat er symphatieen of voorkeuren leven onder jullie.

Die personen zijn toch makkelijk te benaderen, nee heb je, ja kun je krijgen.

Komt nog bij als voordeel dat de betreffende persoon een favoriet is, en dat er dus niet snel wrijvingen ontstaan tussen de admins.

Als jullie een blok vormen, is de kous in veel kwesties snel af, niet?

Groet, John.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal mee eens.. Ik ben nog steeds van mening dat de admins (zeker in het openbaar) geen uitleg moeten geven over het hoe en waarom. Hier ga ik op zeker nog over discuzeuren in het adminsgedeelte. Vindt men dat het niet kan is men vrij om hun account op te zeggen.

Indien men het ergens niet mee eens is kan men het eventueel nog per PB duidelijk maken.

Topics die daarop worden ge-opend over wat en waarom moeten gewoon per direct weer gesloten en verwijderd worden... Maar dat is iets waar we eens over zullen brainstormen.

--== Freddy ==--

Helemaal mee eens, Freddy.

Maar voor de duidelijkheid lijkt het mij wel verstandig om niet klakkeloos bepaalde postings weg te halen, maar wel iets te plaatsen dat er wat verwijdert is.

Dit leest wel zo gemakkelijk. Weet je tenminste waarom een verhaal anders loopt/leest dan je zou mogen verwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ook ik vind dat een mod of admin geen uitleg hoeft te geven over het sluiten of verwijderen van een topic. Als er op welke manier dan ook de forum regels niet nageleefd worden dan is die actie terecht.

ikzelf ben mod op een navigatieforum en daar word ook nooit uitleg gegeven in het openbaar waarom een mod of admin ergens actie tegen genomen heeft.

Dat worden toch maar onnodige discussies.

ook vind ik niet dat mensen die denken admin of mod te kunnen zijn zichzelf moeten melden. Het is gewoon dat die mensen dan gevraagd worden door de beheerders of admins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast John van Hal
ook ik vind dat een mod of admin geen uitleg hoeft te geven over het sluiten of verwijderen van een topic. Als er op welke manier dan ook de forum regels niet nageleefd worden dan is die actie terecht.

ikzelf ben mod op een navigatieforum en daar word ook nooit uitleg gegeven in het openbaar waarom een mod of admin ergens actie tegen genomen heeft.

Dat worden toch maar onnodige discussies.

ook vind ik niet dat mensen die denken admin of mod te kunnen zijn zichzelf moeten melden. Het is gewoon dat die mensen dan gevraagd worden door de beheerders of admins.

Dat bedoel ik dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Admins. Dat is wel het laatste wat ik zou willen zijn.... Schrijf zelf nooit iets naar de admins om te klagen ofzo, maar kan me indenken dat het soms een peuterklas is soms.

Ik zou iedereen gelijk voor eeuwig bannen:D:D, wat Freddy niet echt leuk zou vinden.

Wel, S&S sluipt nog steeds rond hier, we horen nog wel van hem. Met twee kleine heeft hij het natuurlijk druk zat, en die zijn ook veel belangrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal mee eens, Freddy.

Maar voor de duidelijkheid lijkt het mij wel verstandig om niet klakkeloos bepaalde postings weg te halen, maar wel iets te plaatsen dat er wat verwijdert is.

Dit leest wel zo gemakkelijk. Weet je tenminste waarom een verhaal anders loopt/leest dan je zou mogen verwachten.

Dat is inderdaad mogelijk, maar dat zou men dan eventueel per PB kunnen vragen aan de admins. Echter sommigen menen dat ze er dan maar een topic aan moeten wagen en dat vind ik op zn zachtst gezegd storend.. Sommigen denken dat admins het puur doen om te laten zien dat ze admin zijn en een machtspositie hebben, echter de indruk die ik van onze admins heb is dat ze allemaal het beste met ons forum voor hebben en ook hiernaar handelen ondanks dat ze op voorhand al weten dat ze afgebrand zullen worden op sommige dingen.

Ikzelf heb gelukkig in de loop der jaren geleerd dat mij de kiezen er niet van jeuken als een forumlid chagrijnig wordt of niet dan wel zijn lidmaatschap opzegt. Oke, eerlijk is eerlijk ook ikzelf heb wel eens over het randje getypt en dingen gedaan die anders hadden gekund, maar ja.. we zijn allemaal mensen en gelukkig hadden we een adminteam die ook mij op mijn gebrek hebben gewezen.. Maar ik ben nog steeds van mening dat een admin er geen rekening mee hoeft te houden dat iemand wel eens zijn inschrijving op kan zeggen aan de hand van een verwijderde posting of wat dan ook..

Als een lid denkt dat ie op moet zeggen vind ik.: Oke tot ziens.. Doei account.. maakt niet uit wie het is. En daarbij zal ik dan ook zeker voor de volle 100% achter de admins actie staan.

--== Freddy ===--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de optie die eerder gebruikt werd als een bericht verwijderd werd: je zag dan nog net een balkje met bv reden verwijder: of topic, of te persoonlijk. Vaak is het dan al duidelijk voor de poster.Wil ie dan nog weten hoe en wat dan maar een pb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
de optie die eerder gebruikt werd als een bericht verwijderd werd: je zag dan nog net een balkje met bv reden verwijder: of topic, of te persoonlijk.

Dat is 1 van de opties die we hebben, maar als er meerdere berichten opgeschoond worden dan zouden al die balkjes veel te storend worden. In dat geval meestal even een post van de admin wat er gebeurd is.

Maar dit is niet onze plicht. Indien nodig kunnen we zonder opgave van reden berichten verwijderen. Maar in de meeste gevallen zullen we heus wel zo netjes zijn om iets te vermelden hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

marcel ..geniet van je rust die je nu ongetwijfeld zult krijgen.

ik neem sowieso mijn petje af voor alle admins en regelaars achter de schermen die hun tijd er in steken.

het forum is best van een behoorlijke omvang:D en dat kost veel tijd.

die wens van ibo...dat huub gevraagd moet worden......ach die jongen heeft nu al een paar dagen voor de hele familie thuis moeten zorgen en zal nog wel niet helemaal op aarde zijn teruggekeerd:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden